februarie 09, 2011

Too Faced Starry-Eyed mini liquid eyeliner set




Ola Chicas,

Cu ocazia sarbatorilor 2010 mi-am facut cateva cadouri de la Too Faced, Benefit si Sephora! Astazi voi face un review la produsele cumparate de la Too Faced: Too Faced Starry-Eyed Mini Glitter Eyeliner Gift Set + Too Faced Glitter Eyeliner in marime normala! Dupa ce le-am incercat 2 luni va pot scrie in sfarsit o recenzie ;)
Set-ul contine patru dintre cele mai vandute nuante Too Faced de tusuri cu sclipici.

Nuante:

Super Freak

- roz fuchsia cu particule multicolor

Ooh&Aah

- negru cu particule argintii

Stalkerazzi -

negru cu particule aurii

Mad Mad Love

- roz nud (foarte deschis) cu particule multicolor

Imi place setul şi deodata mi-am imaginat in magazin un maciaj de pisica foarte strălucitor, glamourous, party! Perfect pentru revelion, nunta, discoteca, craciun, sabatori etc.! Folosirea unui tus cu glitter argintiu sau auriu era deja o idee fixă în mintea mea, însă nu ştiam sigur ce voi face mai departe si cat de rezistent va fii acest fel de machiaj. Totul suna foarte bine pana acuma dar niciodata nu m-am asteptat la ce a urmat. Au urmat zile intregi de pratica cu aceste mici minunatii. Dupa parerea mea este foarte greu de reusit un machiaj cu sclipi ca de exemplu cel prezentat de Sephora in Look Book-ul lor de anul trecut. Usor cu teoria dar mai greu cu practica ;)

La lumina soarelui:




La lumina din camera:


Parerea mea:

♥ Produsele vin intr-o cutie roz foarte draguta. Pe spate are spatiu unde puteti scrie cateva urari asadar poate fii un cadou perfect!

♥ Produsele sunt foarte rezistent si nu-si pierd din stralucire de-a lungul zilei/noptii. Dupa ce ai aplicat tusul, lasa-l sa se usuce. Foarte important: Foloseste un servetel umed pentru a sterge excesul de sclipici.

♥Trucul meu: Decoreaza genele false (cele de sus sau de jos) cu aceste nuante de sclipici! De obicei imi cumpar niste fene false simple si le dau un ton de personalitate! Acelasi truc poate sa fie folosit si pentru mascara. Se aplica pe periuta de la mascara putin sclipici si se aplica pe genele naturale. Bineinteles, nuantele se pot aplica si la baza genelor false peste un tus negru/maro intens.

♥ Se poate folosi produsul si ca baza! Am aplicat sclipiciul dupa care am aplicat tusul de ochi in aceeasi culoare si le-am amestecat.

♥ Recomand inainte de a cumpara acest produs sa faceti un test dermatologic. Rugati domnisoara de la Sephora sa va aplice pe mana produsul si veniti maine sa il cumparati daca nu ati avut o reactie alergica.

♥ Trebuie sa va demachiati cu solutie speciala pentru machiajul ochilor. Din cate am citit eu se poate folosi si demachiant ptr. produsele waterproof dar eu zic ca nu e necesar. Tusul nu e waterproof.

♥ Nu se usuca instantaneu! Dureaza in jur de un minut. Daca doriti unul care se usuca foarte repede alegeti tusul Heavy Metal de la Urban Decay.

♥ Daca sclipiciul se raspaneste pe gene si in ochii (depinde de piele fiecareia), data viitoare folositi un lipici special care se aplica inaintea tusului cu sclipici. Colectia de primvara de la Too Faced contine un astfel de produs. Nu cred ca se va gasi la Sephora foarte curand (cel putin nu la Cj). In caz ca vreti sa stergeti sclipiciul de pe gene, folositi un betigas de ureche inmuiat in demachiant. Ca sa nu se raspandeasca pe toata fata lipici scotch sub ochii. Eu aplic mereu sclipiciul dupa care ma apuc de fond de ten ->pudra ->blush etc.

♥ Nuantele sunt foarte pigmentate si ies in evidenta foarte frumos daca sunt aplicate peste un tus negru/maro. Super Freak imi place cel mai mult si poate fi purtata fara tus negru. Celelalte am incercat sa le port si fara tus negru/maro dar s-au vazut foarte discret pe pleoapa, mai ales Mad Mad Love. Eu folosesc aceste produse fara tus negru pentru machiajul de zi.

♥ Aplicatorul nu mi-a placut deloc! Este foarte subtire si fragil iar produsul nu se poate aplica intr-o cantitate normala. De multe ori mi-a ramas doar sclipici pe aplicator decat nuanta in sine.
Asadar...o bila neagra pentru ambalaj!

Concluzie:

Mereu ma bucur cand vad astfel de seturi promotionale deoarece prefer produsele MINI. Nu reusesc sa epuizez niciodata produsele in marime normala deoarece majoritatea expira. Prefer fardurile mini. Cu cat am mai multe, cu atat mai bine! Le pot compara si va pot oferi recenzii cat mai variate!


XOXO,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...