februarie 18, 2011

Produse contrafacute: fard de ochii si blush MAC Cosmetics


Iata ce am citit zilele trecute: "80 la sută din cosmeticele de pe piaţa românească sunt falsificate, conform datelor de la Asociaţia Română pentru Combaterea Contrafacerilor (ARCC)."

Innebunesc cand vad ca acest lucru se intampla si cu produsele mele favorite: MAC Cosmetics. De aceea m-am gandit sa scriu o postare despre cum puteti sa depistati daca un produs MAC Cosmetics este fake, replica (sau mai stiu eu ce) sau este 100% original. Multe fete m-au intrebat despre asta si astazi am sa le raspund!!

Nu vreau sa par atotstiutoare dar lucrez si imi cumpar produse MAC Cosmetics originale de peste 4 ani de zile si am urmarit fiecare colectie in parte! Am vazut pe diferite site-uri produse MAC Cosmetics contrafacute! Cum mi-am dat seama? Pai in primul rand, nu au existat si nu exista asa produse in colectiile MAC Cosmetics si in al doilea rand, stiu sa recunosc un fake! Am cumparat MAC din USA, Anglia, Germania, Austria, Olanda, Spania si stiu foarte bine care sunt originale si care nu! Am adus 3 ani de zile la comanda ptr. clientele mele numai produse MAC Cosmetics originale! Daca aveti timp va rog sa va uitati pe facebook, pe google picassa, pe flickr la produsele mele (din poze). Produsele sunt simple! Produsele "domnisoarelor" de pe Facebook (Okazii, Ebay, UNELE firme care au magazin online din Romania) sunt cu tot felul de ajustari, sunt pimp-uite asa cum le zic eu :)) !! Si totusi cum ne dam seama?...FOARTE SIMPLU!

Cum recunoastem un fard de ochii MAC contrafacut:

1. ambalajul este mai mic si este mai inchis la culoare decat cel original, cel original este lucios; textura ambalajului nu este lucioasa
2. are oglinda si aplicator/burete aplicator
3. au numere in loc de numele nuantei de fard de la MAC Cosmetics. Unele au si un nume si un numar pe spate. Produsul original are numele nuantei, textura fardului si atat!
4. are un compartiment in plus (se desface ca in poza)
5. cutia se desface cu "aripioara" spre interior
6. scrisul de pe spate este mai alb
7. diametrul cutiei de fard este putin mai mare
8. scrisul/font-ul este mult mai mic pe cutie sau mai ingrosat (depinde de produsul contrafacut si de producator)
9. capacul se opreste la 90 de grade (cel original se poate deschide mai mult de 90 de grade)
10. nuanta din cutiuta de fard este in relief (putin ridicata)
11. codul de bare face parte din ambalaj pe ambalaj, cel original este autocolant
12. daca se vand in seturi la pret mic (nu exista set la MAC Cosmetics care include mai mult de un fard de ochii)
13. pretul mic, mai mic de 15$
14. textura fardului este diferita (aici ar fii multe de spus)
15. gramajul este de 1.50g fata de un fard MAC Cosmetics original 1.30g (se poate distinge in poza de la nr. 3). Cel din poza de jos este original.
16. Balamalele cutiutei de fard sunt mai scoase in evidenta!
17. nu are autocolant cu numele nuantei pe capacul cutiei in care este ambalat fardul. Cel din poza de mai jos este original si are autocolantul cu nuanta "Natural Flare"


Asa arata un fard de ochii MAC Cosmetics original:


Cum sa recunoastem un blush MAC contrafacut?

1. putin in relief ca la fardul de ochii contrafacut
2. nu are autocolant cu numele nuantei
3. nuanta cutiei este diferita
4. la fel ca la fardurile de ochii contrafacute, de desfac spre interior
5. are un compartiment pentru oglinda si pensula (fake fake fake fake)
6. numarul de pe codul de bare nu este inscriptionat pe spate, deasupra numelui
7. ambalajul original (de ex. la colectia MAC Hello Kitty) din carton era dublat inauntru pentru o mai mare durabilitate; cel fake e fragil si e un singur strat de carton.

Asa arata un blush original:



Consumatorii care reclamă achiziţionarea unor falsuri îşi pot primi banii înapoi, dar pot cere şi în instanţă alte despăgubiri. Calitatea produselor se verifică în laboratoare acreditate de experţi în contrafacere. „Sancţiunile contravenţionale se aplică atât producătorilor sau importatorilor, cât şi vânzătorilor, acestea fiind cuprinse între 3.000 şi 30.000 lei”, explică specialiştii ANPC.

Tutoriale utile despre blush-uri MAC contrafacute
Tutoriale utile despre fardurile de ochii MAC contrafacute
XOXO,

11 comentarii:

  1. Voi posta zilele urmatoare despre celelalte produse MAC contrafacute si despre cum le putem depista!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, am gasit un site cu produse MAC, aoro.ro si as vrea sa imi iau un font de ten sau pudra crezi ca sunt ok?ms

      Ștergere
  2. Draga Afrodita,
    Am gasit site-ul tau pe spektra.net, cineva a facut trimitere la post-ul tau cu colectia Quite Cute. Este primul site de make-up din Romania care imi place, ai un nou subscriber.
    Mi se par foarte utile posturile tale cu produsele MAC fake, dar as dori sa iti atrag atentia ca ai facut o mica greseala. Fardurile de ochi (asa cum scrie si pe site-ul oficial din USA, UK, etc) au un gramaj de 1,5 g. Singurele care au gramajul de 1,3 sunt cele cu finish Veluxe Pearl (asa cum este si cel din poza ta) si cele cu finish Starflash (probabil cunosti editia limitata).
    Poate ar trebui sa mentionezi ca produsele MAC se fabrica in Canada in special, dar mai nou si in Italia sau USA (cel putin din cate am vazut eu).

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga passagera,
    In primul rand iti multumesc ca te-ai alaturat comunitatii Afrodita Beauty Blog. In al doilea rand multumesc ptr. atentionare! Ai dreptate, am gresit eu dar lucrurile se pare sa fie putin mai complicate cand vine vorba de gramajul fardului de ochi de la MAC Cosmetics. Eu aveam informatiile de ceva timp si m-am gandit ca e cazul sa fac o noua "ancheta" ;))
    Astfel m-am lamurit si doresc sa le lamuresc si pe fete:

    1. Un eyeshadow original standard are 1.5g:http: Mac eyeshadow
    2. Mega Metal Eyeshadow - 3.4g
    3. A tartan tale eyeshadow - 3g
    4. mineralize eyeshadow - 2.2g duo sau tro sau cu 4 nuante (la fel ca si natural flare din poza)
    5. Eyeshadow pro palet refill pan - 1.5g

    RăspundețiȘtergere
  4. Si este trist ca nimeni nu face ceva...se constata dar masuri zero...

    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna! Am gasit acest site din intamplare, in timp ce cautam un fond de ten waterproof. Am ajuns la concluzia ca M.A.C Studio Sculpt Foundation SPF 15 este ceea ce caut. Imi poti spune cum il pot achizitiona? Trebuie sa platesc si taxe de transport? Daca da, cat anume? Te rog sa imi oferi detalii!:* Multumesc!
    Mihaela Cristina

    RăspundețiȘtergere
  6. Problema apare din ambele parti, dupa parerea mea; O data, vine din partea falsificatorilor, clar, care cauta sa faca bani multi si repede din produsele pe care le scot pe piata! Dar cea mai mare problema, o reprezinta CUMPARATORII!!! cei care nu pot sau nu vor sa inteleaga ca nu exista calitate cu bani putini, ca nu poti cumpara Mercedes la pret de Dacia fara ca sa nu ai dupa aceea probleme!
    Am intalnit persoane care desi stiau clar ca un parfum e fals, il cumparau doar pentru brandul de pe sticla. Asa ca...pe o piata imatura, e normal sa intre tot felul de porcarii.

    RăspundețiȘtergere
  7. O intrebare am si eu, te rog.. de unde pot cumpara produse mac originale nu foarte scumpe? :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna,
    ce poti sa imi spui despre site-ul mac-cosmetics-usa.ro ? Aceste produse sunt originale ?

    RăspundețiȘtergere
  9. imi spuneti si mie va rog un site de pe care pot cumpara produse MAC originale ?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...