februarie 26, 2011

Vopsea profesionala din salon sau vopsea din comert?





Profesionala sau din magazin?
 
Noi femeile suntem obisnuite de foarte tinere, atunci cand vrem sa avem o culoare de par diferita de cea naturala, sa cumparam vopsea din magazine. Cu toate astea multe dintre noi merg cel putin la cateva luni si ;a un salon de coafura. Stim cu toate ca vopseaua din salon e mai buna calitativ decat cea din comert, dar nu stim de ce!!!


Deosebirea consta in primul rand in compozitia diferita calitativ, dar si in modul de aplicare. Vopseaa profesionala permite folosirea oxidantilor diferiti din punct de vedere al concentratiei si rezultate mult mai performante. Vopseaua profesionala are o durata in timp mai mare decat cea din comert si o stralucire mai puternica. Cu vopseaua profesionala se executa lucrari complexe de schimbari de ton, pigmentari, etc, care nu sunt posibile cu vopseaua comerciala. Avantajul vopselelor din comert insa este costul mai scazut. Si eu stiu ce multi bani am lasat la aceste saloane dar mai ales atunci cand e vorba de o nuanta deschisa, pursi simplu nu se poate face "operatiunea" acasa! :)

Ce vopsea profesionala sa aleg?
 
Asta este sigur prima intrebare care iti vine in minte dupa ce citesti mai sus despre avantajele unei vopsele profesionale! Si totusi cum alegi? Piata este invadata de marci mai putin sau mai mult auzite, unele de calitate, unele mai putin agresive etc. Cand vorbim de agresivitate vorbim de cantitatea de amoniac din formula in primul rand. Amonianul este daunator pentru sanatate si asta sunt sigura ca o stia toata lumea! Asa ca te sfatuiesc sa folosesti o vopsea profesionala care sa contin cat mai putin amoniac! Dintre cele utilizate in salon va recomand cele mentionate mai jos si prin cataloagele mele!


Ritualul meu!

Cand vine vorba de decolorant eu folosesc de aproape 6 ani cel de la L’Oréal Professionnel Platinium si vopsea Luocolor- totul sub observatie profesionala (Service available only in salon), bineinteles!!! Intotdeauna mi-am facut suvite, nu mi-am decolorat niciodata tot parul:

1. Platinium Ammonia-Free - Ultimate condition. Tailored lights. Perfect Blonde SAU  Platine Précision
Compact Lightening Powder - Natural & Coloured Hair
+
Platinium Nutri-developers Conditioning Nutri-Developers 40%
 = 45 minute

2.  Luocolor - Fresh luminous colour 10.0 + 10.1

3. In caz ca sunt unele nuante care vreau sa scap de ele - de ex. de portocaliu (rar) folosesc un nuantator gel Diacolor gelée - Delicate Colour. Radiant Shine. Translucent Reflects


4. Shampoo Optimiseur post-color 

5. Seria Shine Blonde sau Joico Violet Shampoo




In continuare vreau sa va las cateva din cataloagele pe care eu le-am de ceva timp si dupa care ma ghidez atunci cand vreau sa imi cumpar o nuanta de vopsea profesionala! Multe le am si acasa si nu sunt in format digital, ci sunt cataloage normale! Sper sa va fie de folos!


1. Catalog Afrodita Beauty Shop (ALL-IN-ONE): Matrix SoColor, Matrix Color Sync, Matrix Prizms.PLUS, Matrix Logics Imprints,  +  TIGI Colour Creative Hair, TIGI Colour Ultra Lift, TIGI Colour Mix Master, TIGI Colour Lights + Wella COLOR CHARM + REDKEN 5th avenue NYC Double Fusion, Redken Hi-Fusion, Redken Shimmer One + CHI Permanent Shine Hair Color, Farouk CHI Ionic Permanent ETC.
2. Hi.Richesse Nourishing Colour. High Shine. Shimmering Reflects
3. Majirel Beauty Colouring Cream
4. Majirouge Ultimate Reds
5. Luocolor Fresh luminous colour
6. PAUL Mitchell-swatch-chart-full-size
7. Joico K-PAK Vercolor
8. Symbio semi-permanent color. Free from ammonia. Free from oxydant. Enriched with plant extracts. 
9. Catalog Afrodita Beauty Shop (ALL-IN-ONE): L'Oreal Maj.lift, L'Oreal Majirel, L'Oreal Majiblond,






P.S. Uitasem sa va spun ca toate cataloagele le-am cumparat de pe Ebay!

XOXO,

5 comentarii:

  1. Am incercat sa descarc cataloagele dar nu pot :(
    Eu consider ca merita sa investim intr-o vopsea profesionala. Am experimentat asta pe pielea mea. M-am vopsit mult timp cu vopsele din comert si parul meu a devenit ars, lipsit de stralucire si vigoare. De 7 luni nu m-am mai vopsit de loc si am folosit numai produse de ingrijire Joico si Kerastasse. Pot spune ca Joico mi-a salvat parul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat sa schimb setarile de pe profilul meu ca sa poata orice sa descarce documentele. Acuma intra direct in pdf. sau in poza. Sa-mi spui daca merge.

    RăspundețiȘtergere
  3. De Londa Professional ce parere ai? Eu sunt vopsita bruneta si as vrea sa ma fac un violet inchis si am gasit de la Londa. Crezi ca e buna? Sau ce alta vopsea imi recomanzi? Ca sa iasa asa:

    http://media.tumblr.com/tumblr_m8bp7sF9dM1qi46hx.jpg

    RăspundețiȘtergere
  4. nu mai folositit produse care va strica parul, eu v-as recomanda wella professional sau loreal inoa!ba chiar mi am facut si un usor decapaj in schimb parul meu arata foarte bine cu toate ca este foarte subtire

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...