martie 31, 2011

Review: M·A·C Superslick Liquid Eyeliner


 Eyeliner-ul face parte din fabuloasa colectie MAC Fabulous Felines: Leopard Luxe de anul trecut de la sfarsitul luni August.
Pret: Eu l-am cumparat din Milano prin iarna de la reprezentanta si nu imi mai amintesc cat am dat in Euro dar in SUA este 17.50 dolari

Nuanta: Marked for Glamour (nuanta gri inchis metalizat)
Valabilitate: permanent pe site-ul maccosmetics.com


Sunt atât de bucuroasa că MAC Cosmetics a venit cu propria lor versiune de eyeliner lichide deoarece sunt o mare iubitoare a tusurilor. Eu folosesc fabuloasele creione 24/7 si tusuri de la Urban Decay, dar aş fi vrut ceva de genul asta de la MAC Cosmetics. Am tusul Penultimate de la MAC, dar mi se pare un pic prea "cuminte" pentru gustul meu şi este nevoie de timp pentru a trasa o linia groasa deoarece are un aplicator destul de subtire (cel putin ptr. mine). De ceva timp prefer sa folosesc MAC Fluidline. pe care il aplic cu pensula MAC 209 Eye Liner Brush, in locul tusului Penultimate. Superslick Liquid Eye Liner este răspunsul la rugaciunile mele :-). 
 
Îmi place cât de uşor este sa controlezi aplicatorul. Acesta creează linii subţiri şi groase cu usurinta, in functie de preferinte. Îmi plac mai mult tusurile lichide pentru că pot crea linii precise în doar cateva secunde fără a fi nevoie de o pensula separata, spre deosebire de tusurile gel. De asemenea, imi place ca pot crea un look intens si dramatic, ca de felina! Deoarece, s-ar putea sa se ia cam mult produs pe aplicator, recomand sa se stearga excesul de tus pe partea laterala a tubului inainte de a fi aplicat.
Iata cele doua tusuri lichide de la MAC una langa alta! Ambalajul tusului Superslick Liquid Liner este diferit, este mai mic si aplicatorul se defileteaza fata de cel de la Penultimate, aplicatorul se trage.




Marked For Glamour este o nuanta superba de gri inchis perlat. Acesta este si va fi un produs "must have" pentru mine. Mi-ar plăcea să folosesc acesta nuanta cu un machiaj gri, neutru al ochilor sau chiar pentru un smokey eyes. Dar de cele mai multe ori folosesc acest produs singur. Am avut o nuanta asemanatoare de la NYX, tot tus lichid pe care din pacate l-am scapat din mana si l-am stricat. Noroc ca am facut pozele ptr. review inainte sa se sparga :-(
 Recomandari:
  • Sterge produsul in exces pe marginea tubului
  • Vrei ochii de felina? Acest eyeliner este perfect pentru un astfel de look
  • Demacherea poate sa fie un chin de aceea recomand un demachiant special pentru machiajul waterproof.   
  • Folositi de asemenea betigase de urechi imbibate in demachiantul waterproof
  • Ai grija sa nu te freci la ochii deoarece produsul se poate poate face "bulgarase" dupa care se intinde destul de urat si va fi dificil sa il cureti doar cu apa si sapun (am incercat asta pe propia piele atunci cand eram la sala si am uitat ca l-am aplicat).
In concluzie va pot spune ca iubesc aceste eyeliner si mai ales modul de aplicate. Nuanta este superba si arata de 100 de ori mai bine si mai glamorous in realitate. Faptul că există atât de multe nuante din care sa alegi este, de asemenea, un bonus. Alte nuante: Pure Show, Marked for Glamour, Furiously Fabulous
 
Iata si tusul Superslick langa tusul de la NYX (r.i.p)




XOXO,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...