aprilie 01, 2011

Review: NYX Glitter Cream Palette


NYX Glitter Cream Palette - paleta cu bugati de sclipici presate

Nuanta:
Royal Violets (gama de palete cu sclipici presat include inca 12 nuante)

Pret: in jur de $3.45 - $6.00 depinde de site.
Valabilitate: permanent


Nuantele din paleta Royal Violets (mai ales violetul din mijloc) mi-ai atras atentia deoarece sunt de parere ca nuantele de purpuriu sunt cele mai indicate pentru mine. Am ochii verzi si detin destul de multe eyelinere in nuante de mov/lila/violet etc. Paleta este multi-functionala si poate fi folosita pentru ochii, buze sau chiar pentru pometi (in cazul unui machiaj de scena). Am cumparat numai o paleta deoarece nu am stiu daca o sa imi placa si daca este de calitate. Am mai avut produse de la NYX Cosmetics, dar toate erau tusuri/creioane (evident).




Bucatile de sclipici sunt maricele ceea ce pe mine nu ma deranjeaza dar ar putea sa fie o problema pentru persoanele care au ochii sensibili, deoarece de la sclipici ochii se pot inrosi, pot lacrima etc. Când utilizaţi acest produs, puteţi vedea destul de clar diferenta dintre sclipiciul de la suprafata şi ceară cu sclipici din interior - trebuie să amesteci bine produsul inainte de a fi folosit. Partea de sus de la suprafata este destul de uscata si incrustata cu sclipici - trebuie sa faceti putin de lucru manual, astfel încât să se amestece sclipiciul uscat cu ceara de sub acesta!
 
Este o formulă de sclipici care se va lipi cu precizie acolo unde l-ai pus ... cred că acest lucru este un lucru bun, dar există si "firmituri" de sclipici care pot sa se desprinda de-a lungul zilei/nopti - desigur, in cazul machiajului cu sclipici acest lucru este inevitabil.   
Aplic acest produs cu doua pensula diferite - ambele de la Sigma: Eyeliner E05, E65, depinde de cat de groasa vreau linia de sclipici pe pleoapa. Nu-mi place deloc aplicatorul de la acest produs deoarece mi s-a rupt de la prima aplicare (made in China evident). Nici nu stiu de ce sunt aceste aplicatoare incluse in pachet deoarece nu au nici o intrebuintare buna! Pentru sclipici sigur nu sunt!




În general folosesc aceasta paleta pentru un look de seara iesit din comun. Nu pot folosi acest produs zi de zi deoarece particulele de sclipici sunt destul de dureroase atunci când ajung în ochi, şi mai sunt si foarte stralucitoare şi evident că se preteaza pentru un machiaj de petrecere. Cu toate acestea, ma voi distra cu ele şi nici nu sunt scumpe. Nuantele sunt foarte frumoase si este cu siguranţă foarte frumos să te uiti la ele. Eu am pus ochii pe alte nuante si am de cand sa mi le cumpar (da click pe poza pentru a o mari si pentru a vedea toate nuantele):
  1. SURREAL (Imi place mult nuanta de aquamarin din mijloc)
  2. BRONZE GODDESS - Superbe nuante
  3. ICE QUEEN
  4. SWEET CHOCOLATE BROWNS
  5. OCEAN BREEZE

 













 Iata un site unde le-am gasit cu 3.45 dolari - vezi aici


XOXO,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...