aprilie 01, 2011

Concurs Afrodita Beauty Blog: 3 pensule profesionale Sigma Makeup


Date Concurs:
Marca: Sigma Makeup
Valoare: 100 ron (fara alte taxe de transport calculate din USA)

Toate produsele sunt noi si nu au mai fost folosite niciodata!
Concursul se desfasoara intre 1 aprilie si 8 aprilie.
Ca premiu ofer urmatoarele trei(3) produse de la Sigma Makeup:

1. Pensula profesionala pentru tus lichid/gel in unghi Small Angle - E65

2. Pensula profesionala pentry tus lichid/gel subtire Eye Liner - E05


3. Pensula profesionala F84 - Angled Top Kabuki

Pentru a castiga acest premiu trebuie sa indepliniti doua(2) conditii de participare. Astfel veti fii automat inscrisi in concurs:

1. Urmareste-ma pe Twitter @afroditagirl si ciripeste despre acest concurs. Mesajul pe care trebuie sa-l reciripesti este urmatorul - RT @afroditagirl: Citesc artcolul -  Concurs Afrodita Beauty Blog: 3 pensule profesionale Sigma Makeup ~ Afrodita Beauty Blog http://t.co/Zw5L5BY Cel mai simplu este sa apesi pe butto
nul TWEET de la inceputul postari. Si nu uita! Lasa-ne un comentariu cu ID-ul tau de Twitter.
2. Daca nu sunteti deja follower al blogului, trebuie sa deveniti, urmarindu-ma prin Google Friend Connect (in dreapta gasiti casuta)
3. Urmareste-ne pe Facebook @AfroditabeautyShop (sau @AfroditaBeautyBlog) si lasa-ne un comentariu cu numele profilul tau!

Atentie!

Pe data de 8 aprilie vom anunta castigatorul acestui concurs cu ajutorul programului http://www.random.org/! Toate participantele VOR FI VERIFICATE inainte sa trimit premiul. Daca am constatat ca nu snt indeplinite cel putin 2 conditii pentru fiecare participant atunci am sa aleg alta castigatoare! Voi supraveghea cu siguranta fetele care dau LIKE si UNLIKE dupa ce se termina Giveaway-ul! Castigatoarea va trebui sa imi trimita un e-mail de confirmare! Produsul va fii livrat gratuit prin posta la adresa mentionata de castigator! Adresa trebuie sa includa neaparat si codul postal. Toti participantii trebuie sa fie din Romania! In cazul in care nu primesc e-mail de confirmare de la castigator in cateva zile, se va alege alt castigator! La Giveaway-ul precedent am fost foarte dejamagita, am primit e-mail dupa aproape 8 zile de la anuntarea castigatoarei! Fetelor, ASA NU!

  • Poţi să-mi trimiţi oricînd e-mail: 
ButtonsHut.comButtonsHut.com

      • Mă poţi urmări pehttp://www.facebookloginhut.com/facebook-login/sau mă poţi găsi si pehttp://www.facebookloginhut.com/facebook-login/


      Succes tuturor!
      XOXO,

      Niciun comentariu:

      Trimiteți un comentariu

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...