martie 24, 2011

Review Too Faced Lip Injection mask


Too Faced Lip Injection mask

 Sunt o fana Too Faced şi am folosit iniţial lipgloss-ul lor "injectie in buza pentru umflare" de multe ori în trecut. Nimic nu este mai senzual decât buzele voluptoase, nu-i asa? Cu toate acestea, am avut unele rezerve în ceea ce priveşte o masca pentru umflarea buzelor. Personal mi se pare multa munca pentru rezultate mai putin dramatice. Totusi, daca esti dependenta de plumpers pentru buze şi nu doresti să apelezi la preparate injectabile sau intervenţii chirurgicale, atunci acest produs de la Too Faced este o foarte bună alegere, cu un bonus de ingrediente pentru hidratarea buzelor.  

Idee de baza este de a aplica un strat gros de masca roz peste buzele tale folosind spatula din cutie. Stai pe spate cinci minute pentru a permite mastii să "lucreze", apoi clateste cu un prosop umed. Mai întâi trebuie să te obişnuieşti cu textură, care este foarte groasa, lipicioasa ca si claiul (al doilea ingredient după apă este Caolin). Produsul are o nuanta îndrăzneţa de roz pal, astfel încât atunci când o aplici pe buze se poate observa exact conturul buzelor. Asiguraţi-vă că aţi acoperit in intregime buzele!
 
Pe ambalajul este subliniat faptul că trebuie sa nu depasesti conturul natural al buzelor pentru a evita roseata pe piele. Se poate sa ai reactie alergica pe piele de la ingredientele care "umfla" din produs. Atentie! A nu se folosi de persoanele cu piele foarte sensibila si de persoanele alergice la vreunul din ingrediente.A nu se folosi pe alte zone ale dermei. Suna infricosator - dar cele mai multe produse de acest fel  "trag" vasele de sânge la suprafaţă, astfel încât trebuie sa apara o usoara senzatie de arsura (produsul incepe sa lucreze). Miroase foarte bine, deşi foarte puternic, a şerbet de zmeura şi dulciuri.

 
Am clatit produsul dupa câteva minute cu un prosop umed/disc din bumbac de machiant şi am simtit buzele foarte moi - un rezultat al ingredientelor de exfoliere şi extractelor de aloe vera si alge. În ceea ce priveşte aspectul buzelor mele - au fost umflate, deşi nu la fel de dramatic cum am sperat eu. Ce a fost foarte interesant, a fost ca ele au aratat mai roz ca niciodata. A fost ca si cum as fi mancat o inghetata de capsuni/cirese.
 
Too Faced Lip Injection mask costa in jur de 50 ron si vrei buze moi şi usor umflate, acesta este produsul indicat. Cum zicea si la inceputul articolului, mi se pare prea multa munca pentru a folosi aceasta masca de 2-3 ori pe saptaman dar e perfecta pentru o după-amiaza plictisitoare de duminică. :)

XOXO,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...