martie 17, 2011

Un gand bun pentru Japonia - 5 branduri japoneze pe care ar trebui sa le incerci


 Acest articol este doar un modest omagiu adus victimelor cutremurului din Japonia si romanilor aflati acolo. De cand am auzit de nenorocirea din Japonia am vrut neaparat sa le transmit un gand bun, dar nu am am timpul necesar. Astazi m-am intristat si mai tare atunci cand am savurat un meniu delicios specific japonez Mi-Fen cu pui de la Yammy Yang si m-am gandit ca este momentul sa actionez! :-)

Consultantii de frumusete din magazinele din Japonia sunt considerati a fi cei mai buni din lume, in parte deoarece consumatorii japonezi sunt unii dintre cei mai exigenti, dar, de asemenea, din cauza competitivitatii pietei si importantei acordate Serviciului Clienti in toate lanturile de magazine cosmetice si saloane de frumusete. Pentru consultantii beauty din Japonia este o practica des intalnita sa serveasca o singura companie intreaga lor cariera, urmand contant cursuri de formare.

In Japonia exista mai mult de 1.000 de companii cosmetice, concurenta crescand simtitor. Cel mai mare jucator este Shiseido, urmat de Kanebo, Kose, Pola si Kao, companiil care cauta sa se extinda si pe alte piete prin adaugarea de noi valori brandurile lor.

Iata topul celor mai bune branduri care provin din Japonia:

1. Shiseido


Incercand sa identifice noile surse de valoare si sa le foloseasca pentru a crea un stil de viata inedit, Shiseido a descoperit intelepciunea in micile lucruri delicate, elegante si inovatoare. Fondata in 1872, Shiseido este una dintre cele mai vechi companii din lume si cea mai veche din Japonia. A ramas un nume cu prestigiu, un brand puternic deoarece, cu incredere in fortele proprii, s-a dedicat continuu cercetarilor stiintifice. Shiseido include o gama larga de produse pentru ingrijirea pielii si pentru machiaj. Pentru ridica standardele frumusetii, aceasta linie de produse japoneza a combinat traditia bunastarii generale cu tehnologia de ultima generatie.
  •  Firma Shiseido a donat 1.000.000 de JPY victimelor cutremurului din Japonia
  • Produse Shiseido - 10.000 de sticle de sampon "FRESSY Dry Shampoo" de la FT Shiseido. Samponul poate fi folosit pentru curatarea scalpului fara a fi necesara clatirea cu apa;
  • Shiseido a donat 10.000 de sticle de sapun lichid "Medicated Hand Soap" de la FT Shiseido - un sapun lichid medicinal care ajuta la mentinerea igienei pe toata perioada dezastrului.
  • 10.000 sticle de dezinfectant pentru maini cu uscare rapida - "Speedes" de la Shiseido Medical (cantitate mare si cantitate mica) - lotiune pentru mentinerea igienei generale.
2. Shu Uemura - The Art of Beauty/Art of Hair
Stilistului Shu Uemura, care a devenit o legenda a machiajului la Hollywood intr-un timp-record, numele sau reprezentind acum unul dintre cele mai luxoase si exclusiviste produse cosmetice din lume. Singurul baiat din promotia 1950 a scolii de frumusete din Tokyo, Uemura si-a inceput cariera ca stilist la Hollywood dintr-o intimplare. Autoritatea în materie de gene, Shu Uemura, era de părere că genele sunt o extensie a personalităţii şi că la fel ca accesoriile, ele trebuie să arate altfel, depinzând de vestimentaţie şi ocazie. Probabil că genele bogate şi lungi nu vor fi niciodată out. 

Secretul succesului sau, ca stilist, dar si al produselor pe care le-a promovat consta intr-o permanenta grija ca trendurile pe care el le lanseaza in make-up sa fie in perfect acord si armonie cu ce se intimpla pe marile podiumuri din lume, cu ce culori prefera creatorii de moda, care este tipul de femeie pe care acestia il promoveaza si ce fel de machiaj ar trebui ea sa poarte. Compania Shu Uemura, care poarta numele stilistului din 1982, a devenit parte a grupului L`Oreal SA din 2004.

  •  momentan nu am gasit detalii despre donatiile pe care Shu Uemura le-a facut pentru victimele cutremurului din Japonia.
3. Japonesque® Professional Makeup Supplies


Paula Forberg Beritzhoff a fondat aceasta companie in 1984 dupa ce a stat trei ani in Tokyo, acolo unde a urmat cursuri profesionale de modeling. In timp ce era model, Paula a descoperit o varietate unica de produse pentru machiaj si accesorii. Multe dintre aceste produse au fost folosite pentru teatrul Kabuki, dar si de catre ke-up artisti renumiti care au lucrat in showbiz. maebut had become commonly used by Japanese makeup artists working in film, television and fashion. Dupa ce a revenit in S.U.A, doamna Beritzhoff a fondat compania care urma sa fie una dintre cele mai cunoscute si mai apreciate din domeniu.

 Fondata acum 20 de ani, Japonesque si-a castigat reputatia de a veni cu inovatii in domeniul produselor si accesoriilor pentru machiaj, fiind apreciate de toti stilistii si make-up artistii. Gama de produse numara peste 200 de ustensile clasice, cat si noutati, printre care se numara: pensule, ustensile (aparate pentru intors genele, pensete, clesti pentru unghii, periuta pentru sprancene), kit pentru gene, accesorii (tuburi, borcanele, oglinzi), cutii pentru machiaj si palete de culori.

Nu ati auzit de firma Japonesque? Nu-i nimic! Astazi va prezint mai mult poze cu produsele lor de calitate care merita incercate:






Tutoriale produse Japonesque - http://www.japonesque.com/video.cfm  
Produsele nu sunt foarte scumpe si sunt de calitate. Aici puteti sa vedeti majoritatea produselor in poze cu rezolutie buna: http://www.camerareadycosmetics.com/products.php?cat=46


4. Jill Stuart


Jill Stuart este destul de cunoscuta in  lumea modei, dar si datorita gama ei de produse pentru machiaj si liniei de produse profesionale pentru ingrijirea pielii (exclusiv pentru Japonia) care sunt niste produse de calitate superioara. Produsele ma cuceresc mai ales datorita ambalajului special facut din arginti (si scump desigur). D in pacate produsele sunt destul de scumpe, $65 pentru un fond de ten $45 pentru o paleta de fraduri de ochi.










  5. Kate by Kanebo -
   Kanebo Cosmetics

Kanebo Cosmetics este o companie japoneza super-premium si cunoscuta international (bine, mai putin in Romania). Companie recunoscuta mai ales pentru cremele antirid de calitate. Kanebo, prin gama Sensai Premier, a abordat subiectul reparatiilor de ADN printr-o serie de brevete ce au la baza cercetarile facute asupra extractelor de alge. Un univers in care ADN-ul este extras, sectionat, replicat si, desigur, “cosmetizat”.
Kanebo Cosmetics detine foarte multe companii dintre care si KATE Cosmetics:

Produsele nu sunt scumpe dar din cate am vazut eu nu se pot cumpara din Romania! 



Va doresc sa va bucurati de viata si de cei dragi pentru ca niciodata nu se stie cand va avea loc o catastrofa!

XOXO

2 comentarii:

  1. Produse Shiseido,am si imi plac mult.Nu am stiut de pensulele Japonesque,oare din ce sunt perii pensulelor?

    RăspundețiȘtergere
  2. Au pensule si din par natural si sintetic! Am facut un research minutios si am aflat ca multa lume recomanda pensulele de la ei! Mi-am comandat un set si am sa le fac review - momentan pregatesc review la pensulele Sigma!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...