aprilie 26, 2011

Anticearcanul MAC Pro Longwear - Unde ai fost toată viaţa mea?



Pret: 16.50$
De unde il cumpar? de pe site-ul oficial sau din magazinele MAC
Disponibilitate: gama permanenta
Nuante: NW20 si NW25


 MAC Pro Longwear Concealer este un anticearcan într-o sticlă destul de mica (aproape cat dimensiunea unui ruj regulat de la MAC Cosmetics) si face parte din colectia Pro Longwear lansata in toamna anului trecut de MAC Cosmetics. Produsele din colectia Pro Longwear sunt destinate unui machiaj de durata, machiaj "Maraton", asa cum il numesc eu.

Ma gandeam de ceva timp sa imi schimb anticearcanul si cred ca am facut una dintre cele mai inspirate alegeri atunci cand am ales acest produs! Am folosit pana acuma anticeracanul MAC Studio Finish la care trebuia mereu sa folosesc o pensula. Pro Longwear vine în tuburi de sticlă, mini, cu o pompă, care este mult mai convenabil şi sanitar decât potul (cutiuta anticearcanului). Cu toate acestea, trebuie să fii atenta să nu spargi tubul de sticlă. Sticluta este destul de drăguţă şi eleganta.



Mi-am cumparat doua nuante: una pentru vara si una pentru iarna - NW20 si NW25. Sunt de obicei, un NW25-NW30, dar m-am gandit ca pot amesteca 1:1 perfect aceste doua produse chiar daca nu nimeresc exact nuanta pielii mele. din moment ce am fost trimis aceste nuante de MAC PR, am avut de a face face cu amestecare. Am pus o picătură din fiecare nuanta de anticearcan pe mâna mea şi le-am amestecat. Am vrut neaparat acest produs deoarece am citit peste tot ca poate fi folosit si ca fond de ten si ca 1-2 pompite sunt de ajuns pentru toata fata. Vă sugerez să incercati sa combinati anticearcanul si o crema hidratanta si sa il folositi ca tinted moisturizer. Rezultatul este pe masura asteptarilor!

Ce imi place la MAC Prolongwear Concealer:

  • Iubesc consistenţă crmoasa a anticearcanului. Nu este nici foarte gros, nici subţire şi este foarte fina. 
  • Anticearcan este destul de opac.
  • După ce este aplicat, acesta rămâne toată ziua fără sa se stranga sau sa curga. Dacă aveţi tenul gras, trebuie sa aplicati pudra, pentru pielea uscata funcţionează bine si  fără.
  • Ai nevoie de abia o picătură de anticearcan pentru ambele zone de sub ochii.
  • Cel mai mult imi place la acest corector ca da tenului un finisaj natural.
  • Daca se amestecă cu o crema hidratanta, rezulta intr-un excelent tinted moisturizer.
  • Nu imi provoaca cosuri.





 Ce nu-mi place despre Mac Pro Longwear Concealer:

  • Pompa. O urasc. Deja de prima data cand l-am incercat tin minte ca a trebuit sa apas de peste 10 ori pe pompita ca sa iasa produsul. La un moment dat am crezut ca este stricata dar intr-un sfarsit m-am linistit. Trebuie sa apesi cu presiune pompita. Datorita acestui fapt pompa distribuie întotdeauna mai mult decât necesar. Ca sa nu il irosesc, aplic 1-2 pompite pe un disc(CD) dezinfectat si aplic anticearcanul cu o pensula speciala din peri sintetici pe toata fata sau doar acolo unde este nevoie. Majoritatea produselor lichide trebuie aplicate cu pensula cu perii sintetici pentru rezultate exceptionale.Eu una iubesc pensulele din par sintetic.
  • Trebuie sa amesteci produsul destul de repede deoarece se usuca imediat.
  • Tenul/Zona de sub ochii trebuie sa fie FOARTE bine hidratata inainte sa aplici acest produs deoarece se poate sa para "uscat" pe fata!
  • Dacă doriţi o acoperire mai usoara, MAC Studio Finish Concealer ar fi o alegere mai bună decât aceasta. 

Nota mea: 4.75 stele din 5

XOXO,

Un comentariu:

  1. Buna. Stii cat ar fi transportul daca as da comanda de pe site-ul oficial?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...