aprilie 27, 2011

Pensule Crown - Care pensula merita coroana de 'must have'?



Denumire: Crown Pro Brushes - Syntho Set
Pret: Retail Price: $148.13 
Discount: $88.88  (60%) 
Crown Price: $59.25
Unde se pot cumpara? 
http://crownbrush.us/
http://www.love-makeup.co.uk/brushes-accessories-c-16.html
http://www.crownbrush.co.uk/shop/brush-ranges.htmlFiecare set include 10 pensule din par sintetic: 
Dlx. Flat Bronzer • Dlx. Angle Liner • Dlx Large Foundation
Dlx. Pro Spoolie • Dlx. Angle Blush • Dlx. Mini Fan
Dlx. Oval Shadow • Dlx. Crease • Dlx. Eye Liner Dlx.
Powder Dome • Leatherine Roll Up Case


Despre Crown Brush

Crown Brush sunt producatori a mai multor pensule profesionale pentru multe marci cu profil inalt. Ei vand, de asemenea, pensule profesionale sub numele propriu (de fapt pensulele nu au nici o denumire) la jumate din pretul prezentat de alte firme. Firme ca Coastal Scents, Jordane Cosmetics  cumpara pensulele de la ei si ni le vand noua putin mai scumpe. Din cate am inteles eu, Crown Brush a fabricat si unele dintre pensulele profesionale de la MAC sau Bobbi Brown. Acestea din urma nu sunt la fel ca si pensulele Crown prezentate pe site, ci sunt facute special pentru aceste firme de prestigiu.
 
In ultima perioada am fost foarte interesata sa cumpar cat mai multe pensule pentru machiaj si sa le compar marcile intre ele ca sa vi-o pot recomanda pe cea mai buna. Am vazut comentarii bune despre pensulele Crown pe majoritatea site-urilor din domeniul beauty si am vazut mai ales ca se pot cumpara la preturi avantajoase. Forumurile sunt pline de sfaturi in legatura cu pensulele profesionale MAC si poate ca am fost putin prea influentate. Stiu foarte bine ca pensulele de la MAC sunt extraordinare dar nu credeti ca mai exista si alte pensule profesionale de aceeasi calitate si mult mai ieftine? Stati linistite ca si eu am fost influentata si primele mele pensule au fost de la MAC, tot pe principiul "Dau un ban dar stau in fata". De cand am descoperit pensulele Sigma si Crown, mi-am schimbat putin viziunea. :) Ceea ce mi-a placut si mai mult a fost faptul ca cei de la Crown Brushes iti ofera oportunitatea sa-ti faci propriul tau set de pensule profesionale cu logo-ul tau inscriptionat pe ele. Nu-i asa ca e fantastic?

Site-ul oficial

Daca intri prima data pe site-ul lor oficial se poate sa fi putin confuza (asa cum am fost si eu). Pensulele sunt împărţite pe linii (vezi aici). Există pensule pe care le poti cumpara separat, precum şi truse complete la preturi foarte avantajoase. Pe majoritatea blogurilor de beauty seria Italian Badger si seria Luna sunt cele mai apreciate si comentate. Eu nu am ales nici una dintre aceastea deoarece nu mi-a placut deloc designul si nici pensulele in sine, dar asta depinde de gusturile fiecareia si de nevoi. Eu am ales setul sintetic deoarece folosesc multe produse pentru machiaj lichide. Site-ul în sine nu "accepta" comentarii. Ceea ce mi-a mai placut mult au fost pensulele din seria Duo Fibre si Studio Pro.

Toate seriile:

Italian Badger™ este o combinatie luxoasa de fire de par naturale. Pensulele sunt perfecte pentru produse pe baza de minerale si in general pentru pudra. Ideale pentru un machiaj usor. Italian Badger este seria de lux a firmei Crown. Series is our signature luxury brush series. Firele de scons sunt ultra fine asigurand astfel tenului un finis natural.  Fata de seria Luna, firele de par de la IB sunt putin maronii. Manerul pensulelor IB este putin mai scurt decat pensulele din celelalte categorii, este din mahon cu metal argintiu la capat. Din aceasta serie prefer pensul IB106 Angled brush dar nu pot sa zic ca este my all time favorite.



Dupa cum va puteti sa seama seria Luna Badger Series are aceleasi fire de par natural ca si Italian Badger. Singura diferenta este ca au manerul negru (ceea ce mi se pare extraordinar).


Pensulele Crown Luna brushes sunt create folosind fire de capra, samur si fibre sintetice de inalta calitate. Datorita firelor dense, aceste pensule sunt perfecte pentru o aplicare mai precisa. Manerul este din lemn de mesteacăn, negru. Stratul de luciu le da pensulelor o eleganta aparte. Nota 10 pentru design. Seria Luna include si renumita pensula BK 5 - Dual Length Powder care se zice ca ar fi sora geamana a pensulei de la MAC Duo Fibre 187. Din aceasta serie am pensula: BK9 Deluxe Oval Foundation si BK14 Deluxe Oval Shadow

Seria Crown Syntho este fabricata cu fibre japoneze sintetice de inalta calitate (asemanatoare cu pensulele de la Japonesque). Fibrele sunt foarte moi dar in acelasi timp pensula este ferma, nu absorbe uleiul din produsele lichide. Datorita acestui lucru, pensulele Syntho sunt cele mai hipoalergenice dintre toate seriile Crown. Pensulele sunt 'vegan friendly' adica nu sunt facute din par natural de animal. Manerul este din lemn de mesteacan, negru, mat cu partea de sus din metal argintiu. Am cumparat 10 pensule din aceasta serie si abia astept sa le incerc si sa le fac un review. Nota 20 pentru design ;-)





Pensulele Studio Pro au fost fabricate special pentru o aplicare a fardurilor precisa si perfecta. Designul este acelasi ca si cel al pensulelor din seria Syntho. Manerul este tot din lemn de mesteacan, negru, mat cu metal argintiu la capat. Aceasta serie cuprinde diferite tipuri de pensule: pensulele albe au fire de par de capra si mistret, cele negre dintr-o combinatie de fire de capra si samur sau doar fire de samur sau fire de veverita, pensulele gri (de obicei cele pentru anticearcan, fond de ten lichid) sunt facute dintr-un material special numit Taklon care nu absoarbe produsele. Taklonul toate sa fie de mai multe culori. Cei de la Crown mai au pensule din Taklon cu doua nuante: negru si alb, din Torray Taklon - pensulele acelea portocalii special create pentru fondul de ten lichid si Taklon alb. Tot in aceasta serie mai exista pensulele cu fire de par de samur maro inchis.
Din aceasta serie imi place cel mai mult pensula C320 - Pro Precision Pointed Powder pe care nu mi-am cumparat-o inca. Aici putem gasi si sora geamana a pensulei MAC 168 Large Angled Contour Brush.
Pensulele Crown Duo Fiber sunt fabricate din fire de capra ultra fine si microfibre sintetice. Aceasta combinatie ofera tenului o aplicatie usoara folosind pudra, blush-uri pudra si crema si fond de ten compacte si lichide. Partea de sus alba este din fibre sintetice (care nu absorb produsul), iar partea neagra din fire de par naturale (care ofera tenului un finis natural). Nu degeaba este MAC 187 Duo Fibre una dintre cele mai renumite si iubite pensule pprofesionale de make-up artisti. In aceasta serie puteti gasi pensule asemanatoare cu MAC 187 si MAC 188 si la fel de bune.



Seria Crown Studio este prima gama de pensule profesionale create de Crown. Pensulele au fost special alese, in functie de nevoi, de cei mai renumiti si stricti make-up artisti. Aceasta este cea mai larga colectie de pensule profesionale de la Crown. Aici poti gasi orice vrei! Pensulele au un design bine gandit si o forma unica. Pensulele Studio sunt fabricate din fire de par natural si fibre sintetice de inalta calitate. Designul este la fel ca si la seria Syntho.





Seria Crown Mineral include pensule profesionale special create pentru a fi folosite cu produsele pe baza de minerale. Sunt Series is speacially designed to apply and blend mineral cosmetics. Firele de samur sunt in asa fel "cioplite" pentru a oferi tenului un finis usor si natural. .
Seria  Backstage (in culise) este o gama ce cuprinde pensule profesionale dintrun amestec de fire de capra, samur si fibre sintetice. Aceasta combinatie ofera tenului o aplicare perfecta. Manerul este din lemn de mesteacan, gri metalizat si metal argintiu la capat. Un design de admirat!
Aceste pensule sunt la fel ca si cele din celelalte serii doar ca au manerul roz, mat cu aceeasi pafte metalica la capat. Nimic impresionant la acest design, mie nu imi place deloc. Din aceasta colectie am si eu PP9 - Deluxe Oval Foundation.
 Aceasta gama include un numar redus de pensule care sunt impachetate individual si trimise catre comercianti. Din cate stiu eu acestea sunt pensule normale, aceleasi pe care le puteti gasi in parfumerii, farmacii etc.

Probabil ca toata lumea (cele care lucrati in domeniu sau sunteti pasionate de machiaj) a auzit pana acuma de aceste pensule Kabuki. Pensulele Kabuki de la Crown sunt fabricate din fire de par de veverita, capra, samur, sconcs si fibre sintetice de inalta calitate. Sunt perfecte pentru produsele pe baza de minerale si pudra. Sunt perfecte pentru calatorie! Nimic special, parerea mea ;-)

Dar sa lasam vorbaria si sa continuam cu pensulele mele...



În cele din urmă, am decis să incerc pensulele Crown si am cumparat setul de 10 pensule sintetice cu 60 de dolari + Husa tip rola din musama, de pe site-ul oficial www.crownbrush.us. Am platit pe transport pana in Maryland la prietena mea 8 dolari si apoi pana in Romania 40 de dolari (pachetul era cu multe produse Too Faced si MAC Cometics). O pensula a fost aproximativ 25 de ron. Acum ca mi-au venit pensulele Crown le pot compara exact cu pensulele Coastal Scents pe care le-am cumparat acuma un an.

Prima impresie:
  • Le-am spalat deja o data de cand le-am primit si nu a picat nici un fir sintetic din ele.
  • Sunt foarte fine la atingere iar periile sunt surprinzator de dense
  • Design super. Manere din mesteacan, negre si mate
  • Nici pe husa de tip rola nici pe pensule nu scrie nimic, nimici macar un cod 
  • Husa are un miros puternic de musama
  • Nu am primit nici un cadou, nici o monstra de nimic de la ei (in comparatie cu cei de la Sigma)
  • Cel mai suparator este ca pensulele nu au protectie dar trebuia sa ma astept la asta deoarece nici cele de la Coastal Scents nu aveau :-(
  • Pret avantajos







XOXO,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...