aprilie 09, 2011

PHYTO Sampon si masca reconstructiva Phytocitrus pentru par vopsit/decolorat



Mi-a venit ideea sa scriu despre aceste produse extraordinare de la Phyto dupa ce am vazut emisiunea lui dr. Oz de pe Euforia acum cateva saptamani Top Three Hair Problems Solved. A fost o emisiune foarte interesant si informativa despre ingrijirea parului. Hair-experta Tabatha Coffey (autoarea cartii It's Not Really About the Hair) si Ted Gibson (stilist renumit al emisiunii What Not To Whear de pe TLC) ne recomanda pentru par uscat/subtire/decolorat/vopsit urmatoarele produse:
  1. Pasul 1: sampon hranitor - Kérastase Bain Satin este un sampon profesional pentru hranirea completa a parului uscat si foarte sensibilizat. Acest produs hraneste si protejeaza in mod eficient atat scalpul, cat si firul de par, datorita formulei gluco-active care imbina in mod optim glucidele, proteinele si lipidele de care parul are nevoie pentru a-si recapata aspectul sanatos.
  2. Pasul 2: Phyto Hydrating mask - recomandata pe parul uscat! - 114 RON de pe strawberry.com
    • Hrănește părul cu ingrediente regeneratoare, emoliente și benefice
    • Oferă îngrijire intensă și efecte revitalizante
    • Plus ulei de jojoba pentru a menține părul uscat hidratat vreme îndelungată
    • Uleiurile esențiale de portocală dulce, semințe de aglică și extracte de rădăcină
    • Oferă extra strălucire și vitalitate
    • previne iritațiile chiar și pe cel mai sensibil scalp
  3. Pasul 3: Joico K-PAK Split End Mender pentru varfuri despicate - 80 RON pe beautydreams.ro
  4. Pasul 4: Aveda Brilliant Anti-Humectant Pomade - 87 RON pe strawberry.com
    • Ajută la menținerea hidratării părului
    • Previne încrețirea și electrizarea
    • Controlează buclele pentru un aspect curat
    • Menține coafura pe parcursul unei zile umede
    • Lasă un aspect satinat
    • Mod de utilizare: Se aplică pe păr înainte sau după stilizare

Ce va recomand eu:

PHYTO Sampon Phytocitrus - Phytocitrus Restructuring Shampoo - color treated hair
Pret: $24 (Sephora), 40.63 RON (farmablu.ro)
Gramaj: 200ml
Ce este? Sampon reconstructiv pentru parul colorat sau decolorat. Cu acest sampon natural puteti desfata parul cu o baie de vitalitate si stralucire. Cu o aciditate naturala, extractul de strugure ajuta la eliminarea excesuluik de alcalinitate si netezeste firul de par, dandu-i un maxim de stralucire. Excelent pentru orice textura de par.

PHYTO masca reconstructiva - Phytocitrus Restructuring Mask - color treated hair 
Pret: $38 (Sephora), 116.78 (farmablu.ro)
Gramaj: 200ml
Ce este? Tratament intensiv pentru par; complex brevetat de plante pentru subtierea parului, cu uleiuri esentiale. Uleiurile esentiale de salvie, cajeput, rozmarin, lamaie si chiparos continute de acest tratament au fost alese datorita proprietatilor antiseptice si stimulatoare. Regenereaza si reda supletea parului. Aceasta masca restructureaza filmul protector al parului, ceea ce ajuta parul sa-si mentina nivelul de hidratare. Formula ajuta la descurcarea parului fara a-l ingreuna, in timp ce un filtru natural UV protejeaza parul de agresiunile externe. 


Nu am parul atat de lung dar este destul de uscat primavara. Produsele mele magice pentru aceasta perioada sunt cele de la PHYTO, întotdeauna mi-au "reinviat" parul şi nu m-au dezamăgit niciodată. Nu-i de mirare ca majoritatea starurilor le folosesc. Eu sunt, de asemenea, o fana al Phytokarite, dar atunci când culoarea mea pare stearsa sau firul se simte aspru sau uscat, masca Phytocitrus este perfecta pentru mine.

Puteţi utiliza Phytocitrus Restructing mask ca un tratament profund pentru hidratare sau ca masca dupa procesul de colorare/decolorare a parului. Cei de la Phyto recomandă utilizarea mastii Phytocitrus după samponul Phytocitrus timp de două săptămâni, imediat după colorarea părului dumneavoastră. Eu am parul blond suvitati si le folosesc pe amandoua deoarece imi păstreaza parul luminos.
Aroma mastii este delicioasă, dar lista de ingrediente din acest produs este si mai imbietoare. Produsul nu include parabeni, sulfati, coloranti sintetici sau alte substante care deterioreaza parul. Nu numai ca repara parul uscat dar si funcţionează excelent contra umiditatii din atmosfera.

Cum aplic masca:
Aplic masca Phytocitrus după ce am curăţat parul si l-am uscat bine cu prosopul (fara sa frec). Apa din par trebuie indepartat pentru ca masca sa fie mai bine retinuta de firul de par. Unii oameni folosesc aceasta masca inainte de balsam. Eu folosesc ambele produse (masca+balsam rinse-out) numai in cazuri extreme cand parul imi este foarte stricat, in rest optez numai pentru masca Phytocitrus. Aplic masca pe varfuri si imi învelesc într-un prosop (sau o casca de dus) timp de 20 de minute. Imi doresc de mult sa imi cumpar si eu turbanul acela incalzit pe care il tot recomanda fetele de pe youtube.

Desigur, dacă nu aveţi timp să stati sa asteptati pana actioneaza tratamentul, puteţi aplica masca în duş şi sa aşteptaţi doar câteva minute înainte de clătire. Recomand totusi sa folositi casca de dus cateva minute dacă doriţi să obţineţi cele mai bune rezultate posibile.
 
Ambalajul
Produsul, mai nou, vine într-un borcan dar eram obisnuita sa fie disponibil într-un tub. Este destul de dificil safolosesti acest borcan în duş atunci când mâinile iti sunt umede si alunecoase. Cu toate acestea, există o soluţie simplă. Înainte de a face dus, puteti intr-un castron mic de plastic cantitatea dorita de produs. În acest fel puteti să luati masca în duş şi nu va trebui să vă faceţi griji ca se va irosi produsul.

Pret: Acest produs isimerita fiecare banut!
Multe fete am auzit ca spun ca acest tratament este scump. Pentru unele persoane chiar este, dar aceasta masca este pe termenul lung. Mai ales daca este aplicata cu intelepciune, un borcan va va tine foarte mult timp.

XOXO,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...