aprilie 08, 2011

NYX Cosmetics The Runway Collection 10 Color Eyeshadow Palette



NYX Cosmetics The Runway Collection 10 Color Eyeshadow Palette


Descriere: Paleta Fard pentru pleoape 10 nuante
Disponibilitate: www.nyxcosmetics.com, www. love-makeup.co.uk,
Pret: 10$


Fraduri de pleoapa la un pret mic dar care rezista mult timp!
Aceste palete pot fi găsite pe site-ul oficial www.nyxcosmetics.com şi in unele magazine online din Anglia si chiar Romania. Costa în jur de $ 10 in USA sau in Anglia in jur de 7,99 lire . Eu le-am comandat de pe site-ul http://www.love-makeup.co.uk/nyx-cosmetics-m-19.html. Tot de aici am cumparat si paleta NYX Glitter Cream pe care am mentionat-o in articolul meu de saptamana trecuta. Alt cost implicat este transportul.

Paletele au denumiri specifice: Jazz Night, Champagne & Caviar, Secret World şi Smokey Eyes. Eu voi vorbi astazi de Champagne & Caviar pe care am cumparat-o acum o luna si pe care eram nerabdatoare s-o incerc deoarece era cel mai bine clasat si vandut produs al lor!

Acesta caseta de farduri de ochi are un design negru, elegant cu o oglinda incorporata de dimensiune medie. Este o paleta perfecta pentr fetele care sunt mereu pe fuga, nu au timp suficient de dimineata sa se aranjeze sau pentru o vacanţă. Fardurile sunt puternic pigmentate, culorile au profunzime si se aplica foarte usor. Este suficienta o singura aplicare, maxim doua si obtii culoarea din paleta. Cred ca tocmai asta este problema cu fardurile - arata frumos in casetuta de prezentare dar cand il aplici nu arata la fel de pigmentat si luminos.  Si luminos nu ma refer sidefat! Nu ma mai dau in vant dupa fardurile de pleoape sidefate deoarece am experimentat destul cu nuante din paleta de la M∙A∙C Holiday '09 - 6 nuante Devil May Dare Warm si altele din paletele Urban Decay Ammo si Show Pony!



Eu nu sunt un fan al aplicatorului burete specific pentru NYX, o perie mica ar face această paletă mult mai atragatoare. După cum am menţionat am pentionat mai sus mi-am dorit sa incerc acest produs pentru ca era destul de laudat si in al doilea rand, chiar aveam nevoie de cateva nuante nude si pamantii.. Unele dintre nuante rezista mai mult decat altele, de exemplu la cele nud trebuie sa aplici fardul in mai multe straturi, datorita faptului ca unele nuante sunt mate (asa cum imi place mie)! Eu am incercat nuantele pe mana dar mare lucru nu cred ca se va intelege! Am poza cu blit si fara blit, cele fara blit nu mi-au iesit deloc deoarece nuantele sunt asemanatoare cu mana mea :-) iar in poza cu blit se vede de parca ar fi toate sidefate. Toate au un subton sidefat dar pe viu nu par chiar asa!

Având în vedere ca mai exista si alte palete în această colecţie, îmi place modul în care diferite nuante sunt coordonate în functie de temă. Eu am folosit pensula de la Coastal Scents C150 Angle Fluff. Aveţi posibilitatea să amestecati culorile cum doriti, care poate fi chiar distractiv. Avand pretul asa de mic, NYX ofera si o gama larga de farduri de pleoape single, dar nu cred că le-as compara cu cele de la MAC Cosmetics încă. Unele nuante sunt într-adevăr pigmentate iar altele ... nu. De asemenea, vreau să menţionez că NYX se pronunţă "nicks" nu "en uai ics." De fiecare dată când mai vorbesc cu cineva despre aceste produse cred ca m-am exprimat gresit. Compania s-a numit după zeita greacă Nyx sau "Zeita noaptii."
 
 (click pe poza pentru a o mari)

Nuantele nud imi plac foarte mult pentru ca sunt discrete = pe gustul meu. Dupa "valul de isterie" UD Naked  Palette $48 m-am gandit ca nu are rost sa imi cumpar inca o paleta UD (cu toate ca acuma ma bate gandul sa-mi cumpar de la Sephora paleta UD Dangerous care costa in jur de 95 ron la ei si $34 pe site-ul oficial ). Cand  mi le-am comandat, nici nu am stat pe ganduri si am dat direct pe paleta Champagne & Caviar. Cu o combinaţie de nuante mate si sidefate, paleta este cu adevărat perfectă pentru zi dar si pentru seara. recomand această paletă de machiaj. Merită să profităm de pretul mic si de calitate produselor de la NYX!
XOXO,

Un comentariu:

  1. Cosmeticele NYX sunt intr-adevar f bune si foarte pigmentate.Si sunt mult mai accesibile ca pret fata de cosmeticele MAC.Eu mi-am luat nu de mult o paleta de 78 de culori de la NYX de pe un site romanesc.Sunt foarte multumita de ea,are f mullte nuante si le poti combina foarte usor.De pe romanian-outlet mi le-am luat.Dar chiar sunt multumita de achizitia facuta.Cel mai mult ma bucur ca nu mai trebuie sa iau cu mine cand plec in vacanta o mie de cutiute de farduri.Le am pe toate in una singura.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...