mai 11, 2011

Review: O luna cu MAC Studio Moisture Tint SPF 15

MAC Studio Moisture Tint SPF 15
Pret: 30$
Nuanta: Dark
Valabilitate: Permanent
Gramaj: 40ml
Este destul de greu sa imi gasesc un tinted moisturizer de cand am descoperit cel de la LAURA MERCIER. Tind sa il compar mereu cu cele "noi venite". Stiu ca nu este un lucru bun, dar ce sa fac? Nu ma pot abtine! Unele tinted moisturizer tind, cateodata, sa "stea" pe tenul meu ca si cum ar fi un strat gretos de ulei. Unele mi fac cosuri iar unele au niste nuante pe care nici natura nu le-a vazut. :-)



Din cauza ca s-a facut tot mai cald afara, am inceput sa optez pentru un fond de ten+crema hidratanta cu acoperire light, fata de cele cu acoperire medie pe care le foloseam acum cateva saptamani. Cu toate astea imi doresc o acoperire uniforma si naturala. Am vrut doar să arate ca si cum as avea pielea perfecta. Cam multe pretentii dar sa stiti ca aceast tinted moisturizer de la MAC indeplineste cu siguranta 80% dintre cerintele mele! Se absoarbe usor in pielea mea (vezi poze). Deşi nu este foarte hidratanta pentru tenul meu mixt, cele cu pielea uscata ar trebui sa poarte acest produs peste o crema hidratanta. O super crema hidratanta pe care o testez de ceva timp si o recomand este MAC Mineralize ALL-OVER Lotion. Ii voi face review astazi!






MAC Studio Moisture Tint SPF 15 se potriveşte perfect cu tenul meu, durează toată ziua şi nu o simt pe fata mea ca o masca!  Se pare ca Laura Mercier si-a gasit un partener care sa ii tina companie!

În general, aceasta este o crema hidratanta coloranta pentru vara.
MAC's Studio Moisture Tint SPF 15

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...