mai 13, 2011

Review: OPI Black Shatter + PRIMUL MEU TUTORIAL VIDEO!

OPI oja speciala Black Shatter
Cantitate: 15 ml
Pret: 50 ron + 10 - 20 ron pe transport 
De unde am cumparat-o: beautyspell.ro sau direct din Sephora din magazin (am vazut ca o au)

In America costa in jur de 8$. Cand am vrut sa mi-o cumpar de la transdesign.com USA nu o aveau in stoc si mi-au trimis mail ca numai la sfarsitul lunii mai o pot aduce. In State va zic sincer ca sunt foarte putine magazine (nu virtuale) care mai au pe stoc aceasta oja!  M-am gandit ca nu este mare lucru sa mai asteptat cateva saptamani dar iubitul meu a vrut neaparat sa imi cumpere aceasta oja. A incercat de Paste sa o cumpere de la Sephora Brasov (deoarece am vazut-o expusa la Sephora Cluj) dar nu o aveau in stoc. Uitandu-ma pe Facebook ieri am vazut ca cei de la beautyspell o au in stoc (probabil ca aici in Romania nu a inceput isteria "Shatter" si nu sunt interesate fetele) si am comandat-o. A fost cadou de la iubitul meu! 

Descriere beautyspell.ro: OPI Black Shatter este un top coat special ce se aplica peste lacul colorat complet uscat pentru un efect de "crapaturi". Acestea apar pe masura ce se usuca, iar printre ele se vede culoarea initiala. Modelele aparute pe unghii difera in functie de cantitatea de lac aplicata.
Face parte din Colectia OPI Katy Perry lansata in primavara acestui an!


Stiu ca am lipsit astazi toata ziua de la Twitter, Facebook etc dar am avut si un motiv intemeiat! Am modificat PRIMUL MEU TUTORIAL VIDEO! 

Astazi am sa postez in premiera tutorialul pe Youtube si aici pe Blog, aratandu-va efectul exceptionala al ojei OPI Black Shatter. Video-ul are in jur de 7 minute, era mult mai lung inainte sa-l editez. Nu fiti aspre cu criticiile deoarece este primul meu tutorial de acest gen. Am fost asa de emotionata si NU PREA am stiut cum se procedeaza! Sper totusi sa va placa! Foarte multe nu am zis si da, stiu, am o voce urata ;)

Enjoy!
Produsele nu le-am primit cadou ca sa fac reclama ci au fost cumparate de mine (ei bine de iubitul meu) ;-)
Cateva poze:








Un comentariu:

  1. Felicitări pentru tutorial! E foarte bine realizat şi explicat. Să te bucuri de ojă şi să o foloseşti în cele mai trăznite combinaţii. Cu cât constrastul e mai puternic, cu atât se vede mai bine efectul de shatter.

    Eu am cumpărat-o pe la sfârşitul lui ianuarie din Iaşi, din Carrefour Felicia cu 43,7 ron (din câte îmi amintesc) şi e uimitoare. Îmi amintesc că atunci când am folosit-o prima oară am făcut o gafă epocală: nu am avut răbdare să se usuce oja de constrast (portocoliu în cazul meu) şi cînd am aplicat Shatter-ul mi-a dizolvat cealaltă ojă :)) - aşa că să nu cumva să faceţi ca mine! :P

    Îţi doresc o seară plăcută şi îţi mulţumesc că ne suprinzi mereu cu review-uri foarte bune şi interesante! Te citesc zilnic, dar nu prea scriu comment-uri...

    Cu drag,
    Roxie!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...