iunie 05, 2011

M·A·C 'Studio Careblend' Pressed Powder

M·A·C 'Studio Careblend' Pressed Powder
Nuanta: Medium
Gramaj: 12 g / 0.42 US oz
Pret: $23 
Diponibilitate: sase(6) nuante

Colectie: Future Face primavara 2011
Utilizare: pudra


Am fost foarte curioasa sa incerc aceasta pudra din colectia Future Face, o colectie care se afla la granita dintre produse pentru ingrijirea pielii si produse pentru machiaj. Pe langa aceasta pudra am mai cumparat si MAC Future Face Studio Moisture Tint SPF 15. Mi-au placut mult produsele din aceasta colectie si mi-ar fi placut sa incerc si fondul de ten din colectie - MAC Future Face Studio Fix Fluid SPF 15 Foundation.  




  
MAC susţine că pudra Studio Careblend Pressed Powder confera o acoperire medie cu o aderenta precisa, care rezulta intr-un aspect rafinat pentru piele. Versatilitatea pudrei Studio Careblend Pressed Powder permite utilizatorilor să-o foloseasca singura, pe pielea hidratata, peste fondul de ten sau pur şi simplu ca retus pentru o piele perfecta pe tot parcursul zilei.  Pudra contine ulei din seminţe de şofrănaş, ulei din seminţe oleaginoase, uleiuri din măsline şi din Lecitină;






 
Ce-mi place la acest produs este că nu are un aspect pulverulent. Eu folosesc Mineralize Skinfinish Natural (Natural MSF) pentru retus sau ca pudra de zi cu zi si aceasta tinde sa se scuture putin. Careblend Studio Pressed Powder, este mai transparenta şi mai fină decât Natural MSF. Pudra conferă doar un văl subtil de produs, lasand pielea rafinata si "lustruita". MAC susţine că aceasta face parte dintr-o noua generatie de pudra presata. Aceasta nu arata pulverulente, dar eu încă mai trebuie să-o test si sa vad cum reactioneaza pe piele dupa o zi intreaga de stat in soare, la umiditate mare etc. Trebuie sa o testez ca sa imi dau seama cat de mult controleaza uleiul fetei. Până în prezent, a facut fata cu brio. In functie de cat de hidratata este pielea, pudra nu arata ca o masca si se amesteca în piele. Nuanta pe care eu o folosesc este Medium si este o nuanta destul de deschisa. Ambalajul este cel elegant pe care deja il cunoastem.

Alte nuante:
  • Light-Soft pale beige
  • Light Plus-Pale golden beige
  • Medium -Soft creamy beige
  • Medium Plus- Tan beige
  • Medium Dark -Caramel beige
  • Medium Deep -Rich golden tan
Nota mea pentru acest produs este de 4/5 

Un comentariu:

  1. deja se gaseste si la noi?suna bine.eu am avut pudra studio fix, care nu mi-a placut,evedentia tot , porii,etc. dat fdt studio fix imi place. te rog sa mai scrii despre aceasta pudra dupa testare.puup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...