iunie 06, 2011

Creative Nail Design SolarOil™ + SolarSpeed Spray™

Creative Nail Design SolarOil™ Tratament pentru cuticule - un castigator
Cantitate: 68ml
Pret: $23.95
Utilizare: ulei pentru cuticule


Ce este: Un amestec sinergistic de uleiuri usoare naturale si Vitamina E, special creat pentru a patrunde profund in piele si in unghii si de a le proteja. Uleiul de Jojoba ajutat de Vitamina E patrunde profund in piele pentru a ajuta la reducerea semnelor vizibile de imbatranire. Uleiurile usoare lasa pielea mai moale si mai supla. Pastreaza unghia naturala, oja sau extensiile flexibile. Utilizarea repetat face ca uleiul din acest produs sa intre si mai adanc in unghia naturala. 





Am inceput sa folosesc acest produs dupa ce, tehniciana mea, de atunci, m-a sfatuit sa-l folosesc deoarece ajuta mult la flexibilitatea unghiilor acrilice si mai ales, ingrijeste cuticula. Nu prea reusesc sa imi tin unghiile lungi si am tot apelat, de-a lungul anilor, la extensii din acril. Acum, unghiile mele arata cat de cat decent.

Am cumparat aceasta sticula de CND SolarOil acum doi ani si arata ca si cum nu as fi folosit deloc din ea, deoarece o cantitate foarte mica din acest produs este suficient pentru a aplica pe fiecare unghie. Eu am aplicat uleiul mereu la cuticula. În cele din urmă unghiile mele naturale au început să screasca, acrilul s-a deplasat de la cuticula dar nu s-a desprins ci a devenit mai maleabil. Câteva săptămâni mai târziu am observat ca unghiile mele sunt intr-o continua crestere si nici vorba de crapaturi! Ele aveau un luciu frumos iar unghia arata sanatoasa, cuticulele erau si ele mai moi iar unghia nu mai era asa de aspra; o altă problemă enervanta care a dispărut. La un moment dat a trebui sa umplu unghia de doua ori pe lunga deoarece era prea lunga! Acest lucru se datora utilizarii frecvente de SolarOil deoarece nu am facut alte modificări în dieta sau stilul meu de viata. Cu siguranta, este un produs pe care l-as recomanda oricui. Nota: 4.6/5


Creative Nail Design SolarSpeed Spray™

Ce este: Un spray pentru uscarea rapida a ojei, cu aceleasi proprietati ca si uleiul de cuticule SolarOil™. Elimina solventii din oja pentru o uscare mai rapida. Uleiurile naturale usoare mentin cuticula moale si ingrijesc unghia in profunzime. 

Iubesc acest spray! Am fost foarte multumita de uleiul CND de cuticule si m-am gandit ca ar fi cazul sa incerc si spray-ul pentru uscare rapida. Pana atunci il foloseam pe cel de la OPI, care era la fel de bun ca si acesta, dar m-am gandit sa fac o schimbare. Dupa ce am aplic ultimul strat de oja, astept un minut si aplic peste spray-ul. Oja se usuca foarte repede in timp ce uleiurile esentiale din produs intra in cuticula si in unghia naturala. Fiind foarte uleios, incerc sa 'tamponez' cu un servetel produsul in exces. L-am folosit destul de des in ultimul an si, dupa cum se vede in poza, mai am foarte putin din el.  Odata ce s-a terminat, am zis ca trebuie sa impartasesc si cu voi lunga mea "calatorie" cu acest "prieten de nadejde". Mirosul este minunat, miroase a migdale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...