iunie 06, 2011

OPI Nail Envy - Lasati-va invidiate si admirate!


Colectia OPI Nail Envy

Pret: $11,99/buc, in jur de £18.55/buc, 58-91 RON/buc, 10$-13$/buc pe amazon.com
Gramaj: 15ml
Utilizare: Tratamente pentru unghii
Disponibilitate: cinci(5) formule personlizate pentru diferite probleme ale unghiilor

OPI Nail Envy Treatment este una dintre cele mai cunoscute colecţii din lume pentru întărirea unghiilor si tratarea acestor. Tratamentele sunt foarte apreciate in intreaga lume si asta o dovedesc si cifrele. Gama OPI Nail Envy a castigat numeroase premii pentru capacitatea tratamentelor de a trata unghiile sensibile, uscatesi de a preveni creşterea lentă a acestora. Tratamentele contin proteine ​​hidrolizate si calciu care ajuta unghiile sa creasca mai repede, sa fie mai rezistente si sa nu se mai exfolieze.  


Credeti ca toate tratamentele din aceasta gama sunt chiar asa de bune precum pretind cei de la OPI?  Eu le-am pus pe toate la incercare de-a lungul anilor, iar astazi va voi prezenta un review detaliat pentru fiecare .
  
OPI Nail Envy Original ~ Bestseller!'
Formula maxima pentru intarire pe baza de calciu si proteine de grau. Recomandat pentru unghiile care sunt foarte afectate.
 Pro:
- Perie profesionala, uşor de aplicat.
- Aceasta ajuta unghiile mele sa creasca mai repede si trateaza "crapaturile".
- Finisaj lucios, îl puteţi purta singur sau ca un strat de bază.

Contra
- Cam scump.
- Aceasta nu ajută la întărirea unghiilor mele, decat daca il folosesc saptamanal vreo 3 luni.
- Este de menţionat, ca desi se poate folosi ca un strat de bază, nu vă puteţi aştepta ca tratamentul sa previna exfolierea ojei. 
(Voi revizui acest produs in calitate de tratament) Am unghii sensibile care se rup foarte repede, de aceea niciodata nu am reusit sa le tin foarte lungi. Am cautat un tratament care sa imi trateze unghiile sensibile. Cred ca, greseala mea a fost, sa cred ca exista produse profesionale miraculoase. Ce pot să spun este că, deşi a reparat "crapaturile" unghiilor, le-a lasat mai sanatoase si cu un aspect frumos, tot nu le pot lasa sa creasca foarte lungi, deoarece se rup. Tratamentul nu mi le-a intarit asa cum vroiam eu, dar repet, poate eu ma asteptam la prea multe. Am reusit, de asemenea, sa imi tratez cateva unghii stricate, dupa ce am dat acrilul de pe unghii jos si asta mi s-a parut extraordinar. Merita incercat acest produs!


OPI Nail Envy Soft & Thin
Formula de intarire pentru unchii moi si subtiri pe baza de calciu si minerale marine.
Formula protejează împotriva exfolierii cu ajutorul antioxidantilor din vitamina E si uleiurilor din nucile Kukui. Aloe Vera calmeaza unghiile sensibile. Pentru a trata unghiile naturale sensibile, se aplică două straturi de Soft&Thin Nail Envy. Se face in fiecare saptamana o cura cu acest tratament si se lasa unghia sa respire macar pe timpul noptii dupa ce s-a aplicat tratamentul.

Unele persoane considera că este o corvoada sa aplice un strat de S & T in fiecare zi (eu am zis o data pe saptamana pentru persoanele care nu ai chef si stimp sa-l aplice mai des), dar este nevoie de numai 5 minute pentru a-l aplica si se usuca foarte repede. Cred ca acest tratament este bun pentru persoanele cae isi rod unghiile sau si-au dat jos unghiile tehnice de curand. Daca nu te incluzi in cele doua categorii, poti linistita sa optezi pentru versiunea originala sau mata. După ce au crescut unghiile si sunt mai sanatoase, nu trebuie sa incetezi sa mai folosesti acest produs. Aceasta este cea mai mare greseala pe care majoritatea am facut-o, sa vrem sa tratam unghiile cand sunt stricate dar nu ne gandim sa prevenim! Unghiile au nevoie de protectie in fiecare zi, deoarece in fiecare zi veti gati, veti face curatenie, veti cara plase etc. Acest produs poate fi folosit si ca strat de baza dar si ca top coat. L-am pus la incercare ca top coat si nu afecteaza textura ojei. Merita incercat acest produs!

OPI Dry & Brittle Nail Envy
Formula de intarire pentru unghii casante, hidrateaza si protejeaza cu antioxidanti naturali si vitaminele E si C
Am folosit Dry&Brittle înainte de a încerca Original Nail Envy. Îmi place Originalul, varianta mata mult mai mult. Folosesc acest tratament ca top coat in timp ce Original Nail Envy il folosesc ca strat de bază.Ma gandeam totusi ca aceasta formula sa la fel de buna ca si Original, dar m-am inselat. Am avut probleme cu acest produs. Formula se ingroasa pe zi ce trece iar aplicarea devine destul de dificila. Am ajuns intr-un stadiu cu acest tratament de am impresia ca aplic pe unghii vaselina transparenta. Nu stiu daca este foarte buna comparatia dar altceva nu mi-a trecut prin minte! Dupa ce am terminat un tratament de 3 luni am constata ca aspectul unchiilor mele nu s-a schimbat foarte mult si se rupeau la fel de repede. Nu recomand acest produs.

OPI Nail Envy Sensitive & Peeling
Este un tratament pentru unghii exfoliate pe baza de vitamina E si aloe vera. Se poate aplica in loc de Base Coat inainte de aplicarea ojei. Tratament intensiv: in aceasta perioada nu se aplica oja. Se aplica strat peste strat timp de 7 zile. In a 8 zi se indeparteaza cu Remover si se continua tratamentul inca 7 zile. Unghiile isi recapata rezistenta naturala.


Acest produs pur si simplu nu este pentru mine. Unghiile mele nu au fost mai rezistente si cateodata aveam impresia ca oja nu se mai aplica asa de bine, dupa ce am aplicat tratamentul. Poate ca asta se intampla numai la mine! Este destul de greu de aplicat deoarece are o formula lipicioasa si destul de groasa! Cu timpul , formula devine tot mai groasa! Din cauza formulei, timpul de uscare este mult mai lung. Am aplicat peste doua straturi de oja si aceasta s-a amestecat cu S & P. De asemenea, pretul este destul de mare pentru acest produs. Am folosit tratament de la Essie, care costa jumate cat acesta si am fost multumita. Cred, totusi, ca hidrateaza unghia dar nu rezolva problema cu exfolierea lor. Nu recomand acest produs!

OPI Nail Envy Matte

Formula maxima pentru intarire ce lasa unghiilor un aspect mat. Este perfect pentru femei si barbati care prefera aspectul natural al unghiilor.
 Acest tratament chiar functioneaza! Iubesc efectul mat pe care acest tratament il are, deoarece odata aplicat in mai multe straturi, tratamentul lucios arata foarte ciudat pe unghii. Are un finisaj mat dar nu la fel ca si la oja. Pot sa zic ca acest tratament este la fel de bun ca si Originalul. Folosesc amandoua tratamentele prin rotatie iar unghiile mele arata extraordinar. In plus fata de Original, Matte are un plus de la mine pentru finisaj si pentru intareste unghiile mai bune decat Original. Pot sa afirm asta dupa ce am incercat 3 luni amandoua produse, fiecare pe o mana. De asemenea, consider ca Matte actioneaza si se usca mult mai repede decat Original. In doua luni deja am observat diferenta! Singura problema mea problema este ca, Matte-ul nu-l pot folosi ca top coat si mi-ar fi placut sa aibe o nuanta mai mult spre roz (natural) decat spre alb. Calitatea este pe masura pretului. ecomand acest produs.


Gama OPI Nail Envy
Sunt de parere ca OPI se foloseste de numele acestei game dupa ce au lansat produsul Original Nail Envy si au avut succes cu acesta. Dupa parerea mea, nu toate tratamentele merita sa faca parte din aceasta colectie impreuna cu Original si Matte Nail Envy. Toate tratamentele au fost incercate pe unghiile mele. Efectele acestor tratamente pot sa difere de la persoana la persoana. Ceea ce am constatat nu trebuie sa fie batut in cuie! Desigur, este doar parerea mea! In ceea ce priveste pozele la celalte produse mentionate in aceasta postare, voi cauta sticlutele goale si le voi poza. Momentan a reusit sa gasesc numai doua tratamente in harababura de acasa. ;-) In cadru se mai poate observa si OPI Chip Skip - voi scrie un review despre acesta curand!

Seturi promotionale + NAIL ENVY:
OPI Slipper Into Comfort - Original Nail Envy (de asemenea, aici au si oja OPI la 6.50$)


XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...