iunie 03, 2011

Revie: MAKE UP FOR EVER Aqua Eyes: Eyeliner


Pret: 18$ in USA - 68 RON/buc in Ro (eu le-am cumparat de la targul de frumusete si am dat 47 RON/buc - pret promotional)
Disponibilitate: 25 de nuante
Gramaj: Size: 0.04 oz/1,2g

MAKE UP FOR EVER Aqua Eyes: Eyeliner
An award-winning, best-selling, waterproof, smudge-proof, and fade-proof eyeliner that doubles as a vibrant eyeshadow.
Acest eyeliner il puteti cumpara direct din magazinul lor din Bucuresti sau comanda prin telefon tot de la ei. Trimit orice produs prin curierat rapid. Se poate cumpara si de la Sephora.com si poate peste cativa ani si din Sephora din Romania. Sincer sa fiu cei de la noi de la Sephora nici nu au dat semne ca sunt interesati sa aduca produsele MUFE din cauza faptului ca deja exista o reprezentanta in Bucuresti! Fair enough!!!

Dacă vă gândiţi că 68 RON este foarte mult pentru un dermatograf si eu sunt de data aceasta pe aceeasi lungime de unda. Sunt de parere ca exista si alte dermatografe de calitate care sa fie mai ieftine. Ideal ar fi sa le cumpaati produsele la un targ de frumusete, cum am facut eu, deoarece acolo sunt mai ieftine. 47 RON este un pret destul de acceptabil pentru un produs cu renume atat de important ca si MAKE UP FOREVER. Aaaa...si am uitat sa mentionez, ca daca esti makeup artist ai discount destul de bunicel! In cazul meu discountul nu este valabil :-) Oh, poor me!!!


Formula

Au o formula cremoasa si se usuca foarte repede. Sunt waterproof si sunt foarte pigmentate. Mai mult cei de la MUFE sustin ca aceste creioane sunt folosite pentru a desena tatuaje temporare si ca, odata uscate, sunt rezistente si la frecarea cu hainele. Pur si simplu m-am indragostit de toate nuantele atunci cand le-am incercat la ghiseul lor de la Cosmobeauty. Sincer sa fiu, as fi cumparat toate nuantele de AQUA EYES: Liner si toate nuantele de la AQUA CREAM. Creioanele nu sunt la fel de crmoase si moi ca si Urban decay 24/7 Eyeliners, dar nici tare. Textura este suficient de ferma pentru a trasa o linie precisa. Am citit multe review-uri in care spuneau fetele ca nu sunt asa de multumite de acest produs deoarece nu este atat de cremos pe cat credeau ele dar eu nu sunt de aceeasi parere. Este o formula nici prea cremoasa, ca sa nu fie buna pentru fetele care au pleoape unsuroase, si nici prea uscata, ca sa nu fie buna pentru fetele care au pleoapa uscata!

Datorita formulei speciale dermatograful rezista destul de bine (o zi intreaga) pe pleoapele mele dar spre sfarsitul zilei am vazut ca incepe sa isi piarda putin din pigmentare! Il aplic de obicei fara o baza pentru pleoape deoarece se aplica perfect si fara si imi un prieten de nadejde atunci cand sunt pe fuga si vreau sa imi accentuez putin ochii.

Nuante:
  • Grey 22L (silvery grey)
  • Blue With Green Highlights 12L (metallic teal blue)



Dupa cum vedeti in poza de mai sus, am pus creioanele la incercare si am dat cu apa peste ele si am frecat cu degetele. Puteti vedea rezultatul in poza daca o mariti. Nu a curs si nu si-a pierdut deloc din pigmentare!!!

Ce imi place la MAKE UP FOR EVER aqua eyes liner: 
  • AQUA EYES este uimitor de rezistent la apa.
  • Rezistasi pe partea superioară cat si pe partea inferioară a liniei genelor.
  • Nu se intinse si nu pateaza, chiar şi după 8 ore de la aplicare. Chiar şi culoarea nu se estompezeaza.
  • Imi place mult nuanta verde-albastru.
  • Ambalajul este destul de frumos, asemanator cu cel de la MAC Cosmetics. Creioanele au un capac transparent şi vârful de creion se poateobserva foarte bine. Acest lucru este extraordinar atunci cand le aranjezi pe toate intr-o cutie, pentru ca le poti identifica cu usurinta!
  • Se ascut destul de bine. 
Ce nu imi place la MAKE UP FOR EVER aqua eyes liner:
  • Spre sfarsitul zilei se intind putin iar nuanta nu mai este la fel de pigmentat.
  • Nu recomand sa aplicati pe linia de jos a genelor deoarece textura este prea cremoasa.
  • Am dat peste prima linie de vreo 2 ori pana cand nuanta a devenit asa de vibranta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...