iunie 03, 2011

Review Dry'n Shape: Prima impresie

Sigma Beauty Dry`n Shape
Pret: 29$ pe site-ul oficial (aici in Romania am vazut ca ajunge la 130 RON)
Utilitate: Husa pentru uscarea pensulelor

Sunt destul de sigura că o majoritatea fetelor stiu de acest produs revolutionar de la Sigma. Atunci cand l-au lansat si am primit mailul de la ei, l-am si cumparat. Chiar aveam nevoie de un astfel de produs!Noul Sigma Dry'n Forma pare destul de interesant dar om vedea pe parcurs ce poate si daca "se tine de promisiune"!

Descriere:
Te-ai saturat sa astepti mult timp pana se usuca pensulele tale? Aşteptarea a luat sfarsit!  Fa cunostinta cu noul sistem revoluţionar de la Sigma Dry`n Shape! Dry`n Shape a fost special creat sa usuce si cele mai dense pensule în termen de 4-6 ore. Dry`n Shape contine niste elastice speciale care oferă presiunea necesară pensulelor pentru a elimina rapid si eficient apă din fiecare fibra, fara a le strica forma. Materialul folosit pentru aceste elastice a fost special proiectat pentru a accelera evaporarea apei, astfel ca pensulele se usuca mult mai repede. Dry`n Shape este o modalitate simplă, rapidă, eficientă pentru ca pensulele voastra de machiaj sa se usuce repede si sa-si pastreze forma.




Sunt foarte curioasa sa aflu, în primul rând, daca compactarea pensulelor în elastic chiar ajuta la uscarea lor, in timp record. Astazi voi pune acest produs la incercare si voi vedea daca pensulele se usuca mai repede decat daca le las în aer liber. Eu imi spal, de obicei, pensulele seara si le las pana a-2-a zi. Pe fiecare in parte obisnuiam sa le infasor in hartie igienica (nu in prosop) si le lasam asa sa se usuce. Hartia igienica absoarbe foate repede apa, dar m-am gandit ca trebuie sa-mi schimb obiceiul deoarece consumam mult prea multa hartie si asta nu este foarte ECO. Se intampla ca dupa o noapte intreaga sa constat ca unele pensule dense sa nu se fi uscat complet la mijloc. Ma refer la cele Kabuki.








Ceea ce mi-a placut la acest produs este faptul ca, odata ce am depozitat fiecare pensula in cele 12 compartimente, le pot lasa sa se usuce cu capul in jos. Acest lucru este cel mai important. Pensulele noastre se strica in timp din cauza ca nu sunt puse cu capul in jos la uscat iar apa se scurge de-a lungul manereului si dizolva lipiciul, care tine fibrele de par impreuna. Este normal sa cada putin pardin orice pensula dar atunci cand cat prea multe este clar ca nu a fost corect spalata si pusa la uscat. Incercati pe cat posibilul sa nu spalati pensula cu "capul" in sus. De asemenea, am incercat sa depozitez in Dry`n Shape cele mai mari, dense pensule ale mele (Kabuki) ca sa imi dau seama cat de tare strange elasticul. Iata cateva poze:





Dupa cum vedeti, acest produs este de fapt un Brushroll cu benzi elastice atasate la capul fiecarei pensule! In poze eu am tras pensulele prea jos (ca sa se vada mai bine in poza), banda elastica trebuie sa fie pozitionata fix dupa manerul metalic. Daca se intampla sa le trageti prea in jos, cum am facut eu, incercat sa nu le scoateti pe deasupra ci sa scoateti pensulele tot in jos, in aceeasi directie in care le-ati bagat. Daca trageti pensula in sus spre banda elastica, perii pensulei vor avea de suferit, deoarece elasticul este foarte strans. Nu stiu daca m-am exprimat foarte bine dar sper totusi sa ati prins ideea. :-)

Impreuna cu acest set am mai comandat inca 3 pensule de a Sigma. Am uitat sa mentionez ca aceste produse nu le-am primit pe gratis ca sa le fac reclama ci le-am cumparat eu din banuti mei. Pentru toate cele patru produse am platit 75$ si 18.55$ am platit pentru livrare in Romania. Iata cele 3 pensule care imi mai lipseau din colectia mea de pensule Sigma:

F65Large Concealer - F651 $14.00 $14.00
F15Duo Fibre Powder/Blush - F151 $16.00 $16.00
F30Large Powder - F301 $16.00 $16.00







Prima impresie:
  • Am fost destul de dezamagita ca F65 nu avea protectie ca celelalte doua pensule. 
  • Pensulele sunt foarte moi si se vede ca sunt foarte bine lucrate. Manerele sunt lungi si nu au defecte de fabricatie. De la un timp tind sa le fac pensulelor o inspectie riguroasa :-)
  • Nu am observat sa cada din pensule fire cu toate ca am tras de ele. Va trebui sa le spal si sa revin cu o parere. 
  • Pret = Calitate
Voi spala pensulele astazi (impreuna cu inca 10 care mi-au venit in acelasi timp de la Crown Brush) si voi reveni cu mai multe detalii despre Dry`n Shape!!!

XOXO,
Afrodita

2 comentarii:

  1. Pare interesanta aceasta husa si mai mult decat folositoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am nicio pensula sigma , de fapt am doar 2 pensule mac. mersi pentru buna prezentare.week-end placut!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...