iunie 29, 2011

SEPHORA Lait Corps Hydratant Ensoleillant


SEPHORA Lait Corps Hydratant Ensoleillant - in jur de 50 RON

Moisturizing bronzing body lotion este o lotiune versatila pe care cei de la Sephora o numesc "Bronzing lotion". Lotiune ofera un bronz foarte subtil pielii, dar nu este o lotiune autobronzanta asa cum sustin ei, ci mai mult o crema hidratanta cu particule stralucitoare pentru un look ca si sarutat de soare. Daca nu ai stat la soare deloc si esti foarte alba (tipul I de piele) , aceasta lotiune este perfecta pentru tine. Dupa 1-2 saptamani de aplicare (zilnic), dupa dus, exfoliere etc., pielea incepe sa prinda o culoare discreta portocalie, nu ciocolatie. Daca esti deja bronzata, NU vei observa nici o diferenta.


Pielea mea (tipul II de piele), deja bronzata, ramane doar foarte hidratata si stralucitoare dupa ce aplic lotiunea. Cu toate ca nu bronzeaza, lotiunea este foarte hidratanta, miroase foarte frumos si este foarte fina la atingere (se poate observa ca este o lotiune de lux) dar nu asta era ceea ce cautam eu, atunci cand am pus piciorul in Sephora. Initial eu am cautat o crema de fata autobronzanta, care sa contina si crema hidratanta in acelasi timp. Fata de la Sephora mi-a spus ca lotiunea nu se poate aplica pe fata, dar eu nu am tinut cont de aceasta regula. Am aplicat-o si nu am avut nici o reactie alergica sau vreo problema cu tenul. Totusi, consider ca nu isi merita banii si recomand aceasta crema mai ales pe timp de iarna.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...