iunie 29, 2011

Bun venit in echipa: Pensule profesionale NYX Cosmetics


Pana acuma nu am avut nici o pensula de la NYX, nu din cauza ca nu sunt de calitate, ci din cauza ca vroiam sa incerc alte pensule mai intai. Ca de exemplu cele de la Crown Brush, Sigma si Coastal Scents. Dupa ce am primit cateva mailuri in care ma intrebau fetele daca sunt bune pensulele de la NYX si daca merita cumparate, m-am gandit ca ar fi cazul sa cumpar cateva si sa le fac un review. Bineinteles, mi-am luat pensula pentru fond de ten (fiind mereu nemultumita de pensulele de fdt), pensula pentru anticearcan si renumita pensula "sconcs". Dupa ce le-am spalat si le-am folosit de cateva ori, va voi scrie astazi o parere despre fiecare pensula in parte si le voi compara cu alte pensule similare pe care le detin. Momentan sunt in stand-by in ceea ce priveste shopping-ul de pensula...imi doresc, totusi, de ceva timp pensulele de la Sedona Lace, dar nu am avut ocazia sa mi le cumpar!




Descriere oficiala: "A new line of improved professional makeup brushes by NYX. Brushes range from contouring to shaping, fro darkening to highlighting. A professional essential tool. Dont' go without yours."


NYX Professional Flat Top Brush    $15.00

M-am "jucat" cu aceasta pensule cateva saptamani inainte de a-mi da cu parerea, deoarece stiu ca multe dintre voi o veti asemana cu pensule profesionala "sconcs" de la MAC 187. MAC 187 este renumita pensula Stippling cu perii moi, subtiri dar in acelasi timp fermi, astfel încât să ramana destul fond produs intre fibre, perfect pentru aplicare. Cu ajutorul acestei pensule profesionale puteti sa ii oferiti tenului un aspect "aerograf" sau un aspect natural, în funcţie de acoperirea dorita. Fibrele din pensula MAC 187 sunt nici prea lungi, nici prea scurte astfel incat sa puteti aplica cat mai usor, MSF pe marul obrajilor. Cel mai important este, la pensulele "sconcs", sa opuna rezistenta atunci cand apesi cu palma pe capul lor. Daca opun rezistenta si au in acelasi timp fibrele moi, atunci pensula este un de calitate, precum este si ceea de la MAC. Eu o numai in versiunea deluxe, pentru calatorie.



 (comparatie cu celelalte pensule "sconcs" pe care le am)

Pensula "sconcs" de la NYX mi s-a parut mult mai micuta in poza de pe site si aici ma refer la partea de sus, partea cu fibrele de par, decat este in realitate. Este putin ciudat design-ul acestei pensule. Zic asta din cauza ca manerul pensulei nu este foarte lung iar fibrele sunt destul de lungi si nu opun aceea rezistenta dorita. Mai mult, daca ar fi sa pui pensula aceasta cu capul in jos pe o suprafata tare si sa impingi, ai observa ca fibrele nu opun rezistenta deoarece sunt prea moi. In ceea ce priveste calitatea pensulei, aceasta a picat testul. Atunci cand am spalat-o prima data, a cazut foarte mult par din ea si inca mai cade. A curs multa vopsea neagra prima data , iar a2a si a3a oara a mai curs putin. In concluzie, aceasta pensula nu merita, e prea scumpa si nici nu se poate compara cu cea de la MAC - 187. Am mai aflat pe parcurs ca exista o singura diferenta intre gama aceasta, cu manere argintii si gama cu manere negre, si anume ca fibrele de par sunt mult mai fine la atingere. Am vazut ca autoarea site-ului pursebuzz recomanda aceasta pensula (ce-i drept este un video vechi) cu toate ca aceasta pensula a luat o nota mica pe site-ul makeupalley.com. Eu una, nu recomand aceasta pensula si cred ca nici nu isi merita banii!

 (Pensulele "sconcs" cu care le-am comparat sunt 1. de la Coastal Scents/Crown Brush (nu are numar), 2. MAC 187 travel size, 3. Sigma Duo Fibre Powder/Blush F15, 4. NYX Cosmetics, 5. Crown Brush C404, 6. Crown Brush C427 si ultima poza Sigma Duo Fibre F50 travel size)



(Comparatie intre Sigma duo Fibre si NYX PRofessional Flat Top)


In cazul in care nu doriti sa dati asa multi bani pe pensula MAC 187, iata cateva alternative de calitat:

   
NYX Professional Brush Primer Eye    $8.00

Pensula este multifunctionala, eu o folosesc pentru anticearcan, corector, baza de machiaj pentru ochi, fard de ochi crema s.a.m.d. Cel mai des folosesc pensula cu anticearcanul meu de la MAC - Pro Longwear Concealer. Obtin o acoperire de mare precizie cu aceasta pensula corectoare, creata special penru acoperirea imperfectiunilor in locuri mai dificil de ajuns cu o pensula mai mare. Pensula este similara cu pensula MAC 252. Am gasit aceasta pensula si la pret redus $9.75 $4.80;





NYX Professional Foundation Brush    $10.00

Cine ma urmareste stie ca eu sunt o mare fana a pensuleleor pentru fdt. Daca ar fi sa imi aleg o singura pensula de la un brand nou sau daca ar trebui sa aleg o singura pensula de la fiecare brand cunoscut de pensule, asi alege cu siguranta pensula pentru fdt. De ce? Pentru ca le iubesc si pentru ca nu am gasit pana acuma o pensula pentru fdt de care sa fiu 100% multumita. Atunci cand mi-am cumparat prima pensula de fdt am fost foarte fericita si ma gandeam ca imi voi aplica fdt fara probleme. Dar...din pacate, nu a fost asa! Am intins mereu fondul de ten cu pensula in jos, miscari rapide dar se pare ca am omis un lucru important. Acest lucru important consta in faptul ca nu atat pensula pentru fdt conteaza (majoritatea sunt dintr-un material numit Taklon) ci miscarile pe care le aplic tenului. Miscarile rapide de tamponare sunt esentiale pentru a aplica fdt. Dupa ce am aplicat fondul de ten cu miscari de sus in jos pe pometi, dute-vino pe frunte s.a.m.d., astept putin sa se usuce fondul de ten si folosesc aceste miscari de tamponare. 

Pe multe site-uri din Romania am vazut scris acest lucru "Fondul de ten se aplica prin intindere sau prin tamponare  ", dar acest sfat este mult prea general. In functie de tipul de ten pe care il ai, fdt se poate intinde si tampona sau se poate tampona. Nu vei reusi niciodata sa ai un machiaj invizibil daca nu folosesti miscarile de tamponare in cazul fondului de ten. Se poate efectua aceasta metoda de tamponare a tenului si cu un burete umed pentru machiaj dar si degetele. Mult timp am uitat de aceste metode foarte simple de a aplica fdt si mi-am incarcat capul cu tot felul de tehnici complicate, care din pacate nu au dat rezultat. Tocmai pentru ca lucrurile sunt simple, tindem sa nu le acordam asa de multa atentie.

Iata si cateva poze de la siet-ul de pensula Naughty in Black pe care l-am ridicat ieri:




    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...