iunie 27, 2011

Un alt fel de anticearcan!


Problema: Iritatii dupa epilare/depilare.
Solutia: After Wax Skin Concealer

Epilarea a devenit, mai ales vara aceasta, una dintre preocuparile mele principale. Spun asta, pentru ca vara trecuta nu tin minte sa fi fost asa de deranjata de pe parul de pe coapse. Stiu ca poate sa sune ciudat, dar mana anul asta nu am simtit niciodata nevoia sa ma epilez lung. Parul de pe picioare, de la genunghi in sus, era foarte rar, tare scurt si blond...dar am luat vara aceasta decizia de a ma epila lung. Zis si facut!

Dupa ce am stabilit ce fel de metoda de indepartare a parului vreau (epilare sau depilare), a trebuit sa ma apuc de treaba sa arat bine indiferent de situatie. Nu puteam lasa picioarele sa aibe punctele acelea micute rosii si enervante care strica aspectul picioruselor mele. Am luat dureroasa decizie de a ma depila pe picioare (dupa ani buni de epilare cu ceara), deoarece nu am vrut sa imi mai agresez pielea, mai mult decat este, folosind ceara. Si asa...pielea mea este extrem de agresata de la soare! Problema cu punctele rosii am avut-o mai ales in zona inghinala, unde am deciz ca ma voi epila numai la salon, cu ceara profesionala. Ceara profesionala spre surprinderea mea, este foarte diferita, in compozitie si nu numai, de cea din comert. Poate ca voi, fetelor, stiati asta deja dar eu pana acuma nu am fost asa de interesata ca sa aflu mai multe detalii.

Dar sa revenim la subiectul principal al acestei postari si sa va spun despre produsul de la GiGi pe care eu il ador, si anume After Wax Skin Concealer (anticearcan post-epilare). Dupa o lunga cautare pe google si pe site-urile din Romania, am constat ca nu prea s-a vorbit despre un astfel de produs (cu toate ca este ca si un skin foundation), cu toate ca eu il folosesc deja de trei ani. GiGi Post Wax Concealer este extraordinar si nici nu m-am gandit niciodata sa functioneze asa de bine. Eram sceptica in privinta unui astfel de produs, deoarece nu eram sigura daca este ok sa aplic machiaj dupa un timp, dupa epilare. Eu il folosesc cel mai mult in zona inghinala, zona care este mai sensibila si nu am avut nici o reactie adversa. Nuanta produsului se potriveste oricarei tip de piele, chiar daca esti mai bronzata sau nu. Nuanta anticearcanului are subtonuri verzi, care se complementeaza perfect cu punctele rosii iritate. Despre cercul cromatic si despre cum se complementeaza culorile intre ele, am mai vorbit si in postarile trecute.

Despre produsele GiGi am numai lucruri bune de zis. Folosesc ceara lor - Brazilian Body Hard Wax, cea mai buna si cea mai cumparata ceara a lor, de aproape trei ani si sunt foarte multumita. Am mai incercat si ceara din set-ul All Purpose Honee Wax dar nu mi-a placut deloc. A nu se confunda firma aceasta cu cealalta firma de cosmetice pentru ingrijirea pielii care se numeste tot Gigi Cosmetics. Sunt doua companii total diferite! Iata si primele mele review-uri facute la produsele GiGi din anul 2009! Ce-mi place la produsele lor este ca sunt pe baza de miere si mai ales ca nu sunt foarte scumpe!

1. Epilare acasa mult mai de calitate + tutorial util
2. Review de produs - produsele pentru epilat GiGi USA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...