iunie 23, 2011

Stralucire suprema cu rujurile MAC Sheen Supreme


Sheen Supreme sunt rujuri cu textura uşoare care oferă buzelor hidratare si rezista timp de doua(2) pana la patru(4) (nuantele mai deschide ca Bare Again rezista 2-3 ore iar nuantele inchise, cum ar fi New Temptation dureaza mai mult de 4 ore pe buze). Rujurile au acelasi miros specific de vanilie si au un efect Lustre. Interesant este ca aceste rujuri Sheen Supreme sunt cantitativ mai mari decat rujurile normale de la MAC (0.10 oz vs 0.12 oz.), dar ele au acelasi pret - 14.50$. Daca ne-am fi luat dupa ambalajul suplu, nu ne-am fi gandit niciodata ca acest ruj contine mai mult produs decat un ruj obisnuit MAC.

Ambalajul este in forma cilindrica si se aseamana foarte mult cu rujurile din colectia MAC Prolongwear, doar ca acestea au un efect mult mai stralucitor si in acelasi timp o textura putin mai transparenta.  Din aceeasi familie fac parte si rujurile din colectie MAC Cult of Cherry - Mattenes si MAC Slimshines. Acestea au fost la fel ambalate in tubuti subtiri, cilindrice si mai lungi, iar singura diferenta fiind textura acestora. Unul avea o textura Matte iar celalalt Amplified Cream. Consider ca Sheen Supreme au o tenta de Amplified Cream, dar nu sunt asa de hidratante precum ma asteptam sa fie. Dupa ce am purtat rujul cateva ore, tot este nevoie sa aplic un balsam de buze. Rujurile de calitate, care sunt cu adevarat hidratante, iti lasa buzele moi pana la sfarsitul zilei, chiar daca nuanta rujului paleste. Acesta poate fi, din pacate, un dezavantaj daca ai buzele foarte uscate si crapate.



Pana sa imi aleg aceste nuante am facut 100 de liste. Ajunsesem sa imi doresc 4 nuante (New Temptation, Ultra Darling, Bare Again si Impressive) din colectia MAC Sheen Supreme, nuante care, din pacate, nu le-am gasit in stoc dupa ce s-a lansat colectia. Vroiam neaparat New Temptation si Ultra Darling dar nu erau disponibila nici la Nordstrom, nici la Macy`s si tin minte ca ma suparasem asa tare, incat nu am mai vrut nici o nuanta. Ulterior am revenit la sentimente mai bune si am comandat numai nuanta Bare Again din USA. Dupa 2 saptamani am plecat in Austria si a avut acolo noroc sa gasesc in magazin nuanta New Temptation, uitand, ca prin prostie, ca imi doream si Ultra Darling asa de mult. Nu stiu ce a fost in capul meu atunci dar cu siguranta imi alesesem deja vreo cinci(5) rujuri normale si nu doream sa fac mai multe pagube cardului, decat facusem deja (am cheltuit peste 350€ in acel minunat magazin MAC Cosmetics). Si uite asa, dupa toata aventura, am ramas numai cu doua nuante si inca mai "sufar" dupa Ultra Darling...nuanta care am vazut ca nu o vor repromova odata cu colectia noua Seasonally Supreme care contine 12 nuante de rujuri Sheen Supreme.


Nuante:
  • Bare Again este o nuanta opaca de bej-rozaliu, cu un finisaj semi-lucios.
  • New Temptation  este o nuanta semi-opaca de rosu deschis, cu o baza albastra. Are un finisaj lucios.


 (la lumina zilei)

 (Primele mele swatch-uri cu buze. Din pacate nuante de rosu a iesit cam in ceata dar promit ca data viitoare ma voi stradui sa iasa mai bine)

La cat mai multe cumparaturi de acest gen! :-)
XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...