iulie 01, 2011

Joico K-Pak Liquid Reconstructor + K-Pak Deep Penetrating Reconstructor


Iubesc produsele din gama K-PAK de la Joico pentru ca mi-au protejat, reparat si resuscitat parul fin si degradat. Toate produsele din gama Joico K-PAK contin un supliment de cheratina care sa potenteze actiunea produselor in interiorul firului de par si sa il trateze. Cred ca nu mai are rost sa va plictisesc cu descrieri pompoase si am sa trec direct la subiect. Am sa va prezint astazi doua(2) produse Joico din aceasta gama. Unul care imi place la nebunie iar altul care m-a dezamagit total! Este vorba de spre:
  • Tratament Joico K-Pak Liquid Reconstructor 300 ml
  • Tratament Joico K-Pak Deep Penetrating Reconstructor 
Tratament Joico K-Pak Liquid Reconstructor 300 ml


Odata ce ne hotaram sa cumparam acest produs, cei de la Joico ne promit ca "parul va deveni cu timpul mai stralucitor, mai maleabil si mai usor de coafat, avand in acelasi timp si protectie chimica ". Iarasi o descriere mult prea pompoasa pentru mine...dar sa va spun ce parere am eu despre acest produs. 
Folosesc tratamente leave-in de mult timp pentru ca vreau sa imi protejez parul de caldura excesiva a uscatorului de par. Metoda de "spray" leave-in nu prea functioneaza la mine, deoarece simt ca tratamentul nu se imprastie peste tot si ca ajunge mai mult la radacina, lasandu-l incarcat. Am fost foarte fericita cand am vazut ca acest produs este ca si o spuma si ca il pot intinde foarte usor cu degetele. Cu toate astea vreau sa va zic ca acest produs a fost o dezamagire pentru mine, mai ales dupa ce am incercat si celelalte produse din aceasta gama Am observat ca imi lasa putin moale parul, dar tot trebuie sa ma chinui sa il descurc cu un pieptene cu dinti rari. Cu parere de rau va zic ca am observat de fiecare data cand il folosesc cum imi cad fasii de par, si asta nu este in regula deloc. In ceea ce priveste refacerea si sigilarea cuticulei, aici cred ca functioneaza, deoarece nu mai sufar de ceva timp de varfuri despicate. Daca e sa iei in calcul si pretul acestui produs, si am vazut niste preturi pe unele site-uri din Romania boooomba - 146 RON pentru 300 de ml. Heeellllouu ati innebunit? Nici sa nu va ganditi sa dati asa multi bani pe un tratament de acest gen, deoarece nu merita deloc! Nici nu se compara cu L`oreal Absolut Repair, despre care puteti vedea un review aici.



Tratament Joico K-Pak Deep Penetrating Reconstructor - Pasul 3 din tratamentul de 3 pasi



Acesta este un produs revolutionar inventat de Joico de care, probabil, ati auzit si ati citit foarte multe. Pe scurt, produsul contine keratina si un complex de ingrediente pentru restructurarea parului care patrunde adanc in firul de par, redandu-i structura si rezistenta naturala. Nu numai ca mi-am cumparat tratamentul in 4 pasi de multe ori din USA dar am si achizitionat acest tratament la 1 L. Sticla de un litru o mai am si dolosesc tratamentul de doua(2) ori pe sapatamana. Pe vremea cand le aduceam la comanda, una dintre clientele mele mi-a reprosat ca acest produs este expirat si ca are o textura ciudata. I-am scris inapoi si i-am spus ca produsul nu este expirat ci asa arata tratamentul daca nu este foarte bine agitat, inainte de utilizare. Pentru fetele care au folosit acest tratament, stiu exact la ce ma refer! 
Asadar, sunt foarte multumita de acest produs, imi protejeaza parul de factori externi daunatori datorita moleculeleor extrem de mici pe care cei de la Joico le folosesc pentru acest tratament, de 20 de ori mai mici decat a celor mai bune produse profesionale de pe piata! Ideea de baza din spatele acestui tratament este aceea ca tratamentul patrunde profund in interiorul cuticula si in afara. Atunci cand cuticula este degradata, ea se crapa putin cate putin pana cand ajunge sa se rupa. Deep-penetrating Reconstructor "umple" aceste crapaturi si invelesta cuticula, fiind ca si o bariera protectoare pentru par. Recomand acest produs sa fie utilizat in cantitati mici. In cazul in care nu aveti parul foarte degradat si nu ati mai folosit produsele din gama K-PAK, va sfatuiesc sa folositi Joico K-PAK Intense Hydrator in locul acestui tratament. Intense Hydrator este un tratament mai light, pe care parul vostru ar trebui sa il accepte mai bine. Dupa ce v-ati obisnuit parul cu Intense Hydrator, puteti utiliza acest tratament. Sper ca m-am facut inteleasa!


Va doresc in continuare o zi buna,

Un comentariu:

  1. Scuze daca pun o intrebare aiurea,insa merita sa incerc..Tu poti aduce tratamentul in 4 pasi de la joico in Rom?Daca da,la ce pret? Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...