iunie 30, 2011

Deliciosul gloss fructat: nuanta coral


Am constatat, dupa ce s-a incheiat Giveaway-ul de la NYX Cosmetics, ca cea mai iubita nuante de voi, in aceasta vara, este nuanta coral. De aceea, m-am gandit sa testez mai multe lipgloss-uri cu texturi diferite si sa vi le prezint.Fata curată, uşor bronzată si un gloss fructat, stralucitor si diafan, se completeaza perfect iar ca sa fi extra-trendy alege vara aceasta cea mai "fierbinte" nuanta - coralul.

Am ales gloss-urile asa incat sa aibe fiecare subtonuri diferite (aurii, roz, portocalii, coral, argintii, multicolor), atunci cand razele soarelui ating buzele tale superbe. Am ales nuanta doisprezece (12) deoarece este perfecta ca top coat pentru toate lipgloss-urile prezentate. Aceeasi nuanta o am si pe buze in tutorialul meu de azi-dimineata. Nuanta pare alba dar, de fapt, are foarte multi particule stralucitoare multicolore.
  1. MAC Lipglass A49 Lustreglass - Wonderstruck
  2. MAC A49 Lsutreglass - Silly Girl;
  3. MAC AB8 Lustreglass - Pinkarat;
  4. Smashbox Lipgloss - Candy;
  5. Smashbox Limitless-longwear Lipgloss spf15 - Endless Kiss;
  6. Sephora Lipgloss - Apricot Souffle;
  7. The Body Shop Hi-shine lip treatment Corail Dore;
  8. Guerlain Kiss Kiss Gloss - 864;
  9. Benefit - I`m with the Band;
  10. Estee Lauder Amber Bronze Lipgloss Balm;
  11. Clinique Lipgloss - Air Kiss 10;
  12. Too Faced Sparkler Glamour Gloss Iridescent Lipgloss - Diamond Dust;












Eu asi asorta aceste nuante cu o superba tinuta pe care am gasit-o pe site-ul intheircloset.com. Tinuta arata super pe fumoasa actrita din The Hills - Audrina Patridge Amanda:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...