iulie 13, 2011

NARS Orgasm vs. MAC Springsheen


Am NARS Orgasm deja de ceva timp si il folosesc ori de cate ori am ocazia. L-am cumparat din State deoarece cei de la Sephora Romania inca nu s-au sinchisit sa aduca produse NARS in lantul lor de magazine. Iubesc produsele NARS si mai ales iubesc acest fard. Nuanta este absolut minunata dar mi se pare putin cam prea discret pentru tenul meu bronzat. Trebuie sa aplic produsul de mai multe ori cu peria pana sa vada o diferenta de nuanta, in afara de particulele stralucitoare. M-am gandit sa-mi cumpar un fard de obraz, nuanta asemanatoare dar care sa fie putin mai inchis. Dupa ce am cautat pe internet de niste posibile duplicate pentru fardul de obraz NARS Orgasm, am gasit MAC Springsheen iar cu urmatoarea ocazie l-am si cumparat. Alte duplicate pentru Orgasm, de la MAC, ar mai fi fost Peachykeen, Peachytwist etc.








Evaluare si concluzie: 
Nuanta fardului de la MAC bate spre roz si este mult mai pigmentata decat Orgasmul. Acest lucru se datoreaza texturei acestor si nu din cauza ca NARS nu are calitate. Fardurile au texturi foarte diferite, NARS pare sa fie destul de uscat in comparatie cu MAC. MAC are o textura destul de neteda, ceea ce face aplicarea mult mai usoara dar in acelasi timp produsul se iroseste mai repede daca nu ai grija sa scuturi surplusul. Ca sa fac swatch-urile a trebuit sa dau o data cu degetul prin Springsheen si de doua ori peste Orgasm.

Dupa cum vedeti Orgasm are subtonuri portocalii si se aplica pe pielea mea mai mult ca si un iluminator in timp ce Springsheen se aplica ca o fata de culoare pe pometi mei. Avand in vedere diferenta de pret dintre cele doua, eu va sfatuiesc sa incercati Springsheen. Il puteti cumpara ca rezerva si va costa si mai putin decat daca l-ati fi cumparat in cutiuta, acelasi gramaj 6 g / 0.21 oz costa US$16.50 ca rezerva si US$19.50 in ambalajul lui! NARS O este US$27, gramaj 0.16 oz./ 4.8g. Daca va plac mai mult produsele intr-o paleta, va sfatuiesc sa cumparatai paleta Z sau orice alta paleta magnetica si sa cumparati blush-urile rezerva de la MAC. Acelasi lucru se aplica si pentru fardurile de obraz crema Cremeblend Blush refill pan. Stiu ca majoritatea dintre voi, fetelor doriti sa se vada marca MAC pe blush (asa cum gandeam si eu inainte) sau pe oricare alt fard, dar o sa ajungeti pana la urma la aceeasi concluzie ca si mine. Si aici nu bag pe toata luma in aceeasi oala, dar marea majoritate a romancelor isi doresc sa arate marca pe care o poarta, o cumpara etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...