iulie 12, 2011

Giveaway 200 Membrii Afrodita Beauty Blog - MAC Cosmetics!


A venit timpul pentru un nou Giveaway, cu ocazia celor 200 de membrii ai blogului. Va multumesc tuturor celor care ati sustinut blogul de-a lungul timpului si sper sa ma ajutati in continuare sa imi continui ascensiunea in blogosfera Romana pentru a promova review-uri sincere si articole cu personalitate! Saptamanal, voi posta pe Facebook si Twitter sfaturi, recenzii despre produsele incercate si ce mai este nou in beauty! Orice informatie din care nu pot alcatui un articol va fi disponibila atat pe Facebook, cat si pe Twitter! Sunt deschisa oricand la intrebarile/sugestile/criticile voastre. Puteti sa imi scrieti oricand daca va intereseaza sa fac review la un produs anume, folosind butonul CONTACT din meniul de navigare si va voi indeplini dorinta in acel mai scurt timp. Inca o data, va multumesc ca sunteti alaturi de mine si de post-urile mele! Pe margine in partea dreapta se afla butoane pentru a ma urmari pe Facebook si Twitter!
De asemenea, fiecare postare contine un buton ‘Like’ sau 'Tweet' pentru a va putea arata aprecierea fata de articol.


Giveaway-ul se desfasoara in perioada 12-17 iulie. Puteti castiga urmatoarele doua(2) produse de la MAC Cosmetics:
  • MAC Mineralize Skinfinish - nuanta Soft and Gentle
  • MAC Mineralize Eyeshadow nuanta  Natural Flare (2.2g)

 Pentru a castiga acest premiu trebuie sa indepliniti trei(3) din cele patru(4) conditii de participare:

1. Urmareste-ma pe Twitter @afroditagirl si ciripeste despre acest concurs. Mesajul pe care trebuie sa-l reciripesti este urmatorul - RT @afroditagirl: Citesc Afroditabeautyblog: Giveaway MAC Cosmetics http://t.co/yk4zE2B. Si nu uita! Lasa-mi un comentariu cu ID-ul tau de Twitter si link-ul unde ai ciripit.
2. Daca nu sunteti deja follower al blogului, trebuie sa deveniti, urmarindu-ma prin Google Friend Connect (in dreapta sus este pozitionata casuta GFC). Lasa-mi un comentariu cu id-ul tau!
3. Urmareste-ma pe Facebook: Fan Page: @AfroditabeautyShop (apasa casuta LIKE) si (Friend Page: @Afrodita Beautygirl) si posteaza despre acest concurs pe peretele tau. Lasa-mi un comentariu cu id-ul tau de Facebook si link-ul cu concursul meu, de pe "peretele" tau.
adresa ta de e-mail:


Delivered by FeedBurner

(diferenta de gramaj dintre un fard de ochi normal si fardul de ochi mineral de la Giveaway)








Atentie:
Pe data de 17 iulie ora 23:59 voi alege un castigator cu programul random.org. In termen de 48h , castigatoarea/castigatorul va trebui sa-mi trimita un mail cu datele personale si adresa. Adresa trebuie sa contina neaparat codul postal. Toate participantele vor fi verificate! Daca am constat ca nu sunt indeplinite cele trei(3) conditii, de catre fiecare participant, am sa ii descalific. Va doresc mult succes si multumesc ca ma urmariti!

Un comentariu:

  1. Parfum_celebruaugust 06, 2011

    Noi nu va dam doar TVA-ul inapoi si in plus iti facem reducere 30% din pretul total. www.ParfumCelebru.ro 

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...