iulie 11, 2011

Deliciosul gloss fructat: NYX Cosmetics Mega Shine Lip gloss


 
NYX Mega Shine Lipgloss    $5.50   $3.75 (11ml)
  • French Kiss
  • Beige
  • LA~LA~
  • Juicy Red (clear red)
  • Smokey Look
Nuantele cum apar pe site:

Juicy Red, French Kiss, Beige, La~La~, Smokey Look

Daca ar fi sa servesc un produs la desert, cu siguranta va fi lipgloss-ul de la NYX - Mega Shine.  Am auzit destul de multe lucruri bune despre aceste produse si m-am gandit ca este tipul sa le incerc si eu si sa imi dau cu parerea. Le-am cumparat de pe cherryculture (3/75$) si mi-a fost foarte greu sa-mi aleg numai 5 nuante din aprox. 30-40. Gama larga de nuante se potriveste oricarui tip de piele. 


Gloss-ul are un miros extraordinar, o combinatie dintre sucul de ciresele (De ex: Prigat) si guma Turbo. Cel mai mult imi place nuanta Juicy Red, o nuanta de rosu transparent care arata superb pe buzele mele. Din pacate nu am avut timp sa fac si niste lipswatch-uri dar ma voi stradui sa fac! Gloss-uri au o formula speciala, sunt incredibil de moi si suficient de pigmentate iar pretul este pe masura. Un tub contine 11ml - 0.53 fl. Oz de produs fata de 0.17 fl oz cat contine un tub de la MAC si care este triplu la pret fata de NYX. Totusi, vreau sa mentionez ca Lipglass-urile (de ex: Dazzleglass) nici nu se pot compara cu acestea. Dazzleglass-urile sunt mult mai pigmentate, nuantele sunt mai frumoasi iar particulele din el stralucesc puternic. NYX Mega Shine se pot compara, mai degraba, cu MAC Plushglass.


PRO:
  • Formula cremoasa, neteda care nu este lipicioasa
  • Nu este asa de lipicios ca lipglass-ul de la MAC
  • Gama uriasa de nuante
  • Pret acceptabil
  • Tub destul de mare
  • Este foarte hidratant
  • Ambalaj practic
CONTRA:
  • Nu are durabilitate foarte mare pe buze, datorita gustului apetisant
  • Nu se gasesc la noi in Romania
  • Nuantele nu prea concid (ceva ce am observat si la rujurile NYX)
  • Nuantele foarte deschise trebuie aplicate de 2-3 ori deoarece nu sutn foarte pigmentate
  • Aplicatorul usor intr-o parte (le prefer pe cele pensula)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...