iulie 11, 2011

Giveaway OPI incheiat!

Abia de am terminat lista pentru G - mi-a luat 3h! 3h in care am avut multa rabdare si binevointa sa-mi caut link-ul pe FB si TW. Vroiam sa ofer celor 66 de participantelor o sansa, dar se pare ca multe nici macar nu au citit cerintele pana la capat. A trebuit sa descalific 23 de fete. Sunt foarte dezamagita si mi-am pierdut atata timp ptr. ceea ce SE PRESUPUNEA sa fie FOARTE SIMPLU!
Plus ca majoritatea au fost salvate de intrebarea care se presupunea sa fie optionala - intr-un sfarsit m-am decis s-o iau in calcul altfel, aveam maxim 10 participante! Data viitoare nu o sa mai iau in considerare intrebeare optionala iar daca nu primesc link-uti voi sterge comentariile direct. Multe dintre participante mi-au lasat id-urile de facebook si Twitter dar au uitat sa mai dea "share" la pagina de giveaway (si nu la pagina principala a blog-ului) iar la giveaway am scris foarte clar ca trebuie id-ul , apasat butonul "like" si sa dati share despre concurs. Am gasit cateva profiluri de facebook si de Twitter private - pai cum sa vad eu daca ati dat share si nu m-ai adaugat ca prietena! Multe au dat share pe facebook fara sa mai citesca conditia pana la capat si anume ca trebuie sa-mi mentioneze id-ul de Twitter in postare, altfel nu am cum sa intru el pe fiecare si sa le verific, sunt sute de chestii ciripite pe un perete de Twitter. Imi pare rau pentru aceste fete! Oricum...ce dezamagire!
Lista intreaga!
Sa incerc totusi sa am o atitudine pozitiva in aceasta zi asa de frumoasa si sa va multumesc pentru participare si pentru interes. Cu riscul de a ma repeta le spun fetelor care nu au castigat sa nu se supere ca urmeaza un alt super giveaway MAC Cosmetics + multe altele. Castigatoarea giveaway-ului meu este Alexa22

Felicitari Alexa22!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...