iulie 21, 2011

NARS Orgasm vs. NYX HD Ménage à Trois

 
NYX HD Grinding Blush    $16.50   $12.99
Nuante disponibile:

NYX a lansat in luna Fabruarie 2011 linia lor de machiaj fotogenic HD Studio, care include si fardul de obraz HD Studio Photogenic Griding Blush (cand a fost lansat costa $20, acuma costa $16.50 pe site-ul oficial iar la reducere $12.99), fond de ten HD Studio Photogenic Foundation (cand a fost lansat costa$20, acuma costa $15 pe site-ul oficial iar redus $11.99), baza de machiaj HD Studio Photogenic Primer (costa $17 cand a fost lansat, acuma costa $14 pe site-ul oficial iar redus $10.99), pudra HD Studio Photogenic Powder (costa $30 cand a fost lansata, acuma costa $25 pe site-ul oficial iar redusa costa $19.99).

Descriere site NYX:
Fard de obraz cu un sistem revolutionar. Acest sistem ingenios macină fardul de obraz high-definition îmbogăţit cu minerale, care reflecta lumina de pe piele si face porii sa para mai mici şi fata mai fina. Perfect pentru fotografii si filmare. Sistemul de macinat pulberea vă permite să controlaţi cantitatea de fard de obraz de care aveti nevoie iar produsul ramane mereu proaspat. Spuneţi adio bacterilor si contaminarii.
 fardul de obraz "nemacinat"



Ambalajul imi aduce aminte de produsele HD lansate de SMASHBOX (HALO Hydrating Perfecting Powder & Brush Set) dar ceea ce ma surprinde pe mine cel mai mult este costul ridicat al acestor produse HD (ma refer la toate produsele din colectia HD). Poate pentru ca este o noua gama cu tehnologie HD sau poate pentru ca sunt etichetate ca produse folosite de profesionisti, costa mai mult decat alte produse de acest gen. Oricum, interesant!



fard "macinat"

In realitate cutiuta de fard este mai mare decat mi-as fi imaginat eu, dupa ce l-am vazut in poze pe diferite site-uri de Beauty. Din cate am inteles eu, pudra HD este si mai mare decat fardul de obraz. Dupa lungi deliberari, m-am hotarat sa-mi cumpar nuanta Ménage à Trois si era exact nuanta de coral pe care eu mi-o doream. NYX HD Griding Blush contine 7g de fard de obraz in comparatie cu MAC, care contine 6g si 5.6g fardurile deobraz lichide, NARS care contine 4.8g si theBALM care contine tot 7g. In ceea ce priveste pretul, blush-ul NYX l-am cumparat la reducere cu $12.99 in comparatie cu MAC care este $19.50, NARS $27 si theBALM $19. Sunt multumita ca am reusit sa cumpar produsul la pret redus pentru ca nu asi fi dat niciodata $20 pentru acest blush, tinand cont ca NYX este o firma care vinde produs la preturi destul de mici.

Totusi, parerea mea despre acest blush nu este tocmai una buna. M-a incantat sistemul inovator twist`n` grind a produsului, dar dupa ce am folosit blush-ul mi-am dat seama ca destul de mult produs se pierde in acest fel. Cei de la NYX mentioneaza in descrierea oficiala ca putem controla cantitatea de fard de obraz de care avem nevoie, dar cum controlam exact acest lucru? Mai ales daca nu suntem make-up artiste si nu utilizam des astfel de produse, de unde stim exact cand trebuie sa ne oprim din macina? O rasucire, doua, trei rasuciri? Mi-e mi-a ramas mereu fard de afara  si apoi mi s-a murdarit cutiuta de la pulberea macinata.

Textura este foarte moale, asa cum m-am obisnuit cu majoritatea produselor de la NYX. Dupa ce am "macinat" fardul, mi-am dat seama ca nuanta pare mult mai intensa si pigmentata in cutiuta decat arata pe mana, iar asta a fost o dezamagire totala. Am aplicat pe mana de 4-5 ori produsul cu degetul pana sa ajung aproape de nuanta intensa din cutiuta (pe care o putetei vedea si in poze), dar si asa, nu am fost multumita. Zilele trecute scriam de NARS Orgasm ca nu prea se vede pe pielea mea doar daca aplic de mai multe ori, dar cu acest blush am avut si mai mult de munca. Sunt in continuare de parere ca nu trebuie sa "muncim" atat ca sa facem un produs sa "functioneze" pe pielea noastra. Este o pierdere de timp!

Cat despre longevitatea fardului, de bine nu am multe de zic. La mine a rezista vreo 3 ore cu tot cu baza de amchiaj, fond de ten si pudra pentru fixare. Am facut pentru voi fetelor mai multe swatch-uri si anume:
  • MAC Springsheen
  • NARS Orgasm
  • theBALM Hot Mama 
  • Makeup Forever Aqua Cream 
  • NYX Tango with Bronzing Stix Merengue Flush

Acest fard de obraz contine: Mica, caolin, Zea Mays (porumb) amidon, dioxid de siliciu, hexil Laurat, Diisostearyl Malate, stearat de magneziu, Red Lake 30, nylon-12 stearat Octyldodecyl stearoil, ulei vegetal hidrogenat, Triethoxycaprylylsilane, dimeticon, fenoxietanol, CI 77491 ( Oxizi de fier), Dimeticonă / Dimeticonă Crosspolymer Vinil, clorofenesin, VP / VA Copolimer, hidroxipropilic Methycellulose, C12-14 Pareth-7, Amodimethicone, acid adipic / neopentil glicol, Crosspolymer, acetat de tocoferil, Salicornia Herbacea de extracţie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...