iulie 18, 2011

Nou de la MAC Cosmetics: Luna Iulie

Cateva cuvinte...

In fiecare sezon asteptam cu nerabdare colectiile sezoniere MAC si urmarim site-uri din USA ca sa aflam ultimele noutati. Strategiile lor de marketing sunt foarte simple si in acelasi timp extrem de benefice pentru statutul si succesul companiei. Compania nu foloseste o schema de afacere complicata si ii intereseaza cu adevarat parerea consumatorilor. Majoritatea vanzatorilor din magazinele MAC sunt chiar make-up artisti instruiti de ei si se pare ca pun foarte mare pret pe comunicarea dintre make-up artist si client. Compania are foarte mult de castigat deoarece produce cosmetice pentru toata lumea. Nu conteaza ca esti sarac sau bogat, batran sau tanar, conservativ sau trendy sau chiar femeie sau barbat, MAC are produse pentru fiecare. La ora actuala exista 108 magazine MAC in Canada, USA, Europa, cel mai de succes magazin fiind cel din Londra, Anglia. Cu toate ca MAC ar putea sa se extinda foarte repede, in mult mai multe locatii, ei prefera sa nu faca acest lucru, cel putin nu acuma. Cei de la MAC sunt de parere ca pentru a mentine nivelul de calitate ridicat, detinerea controlul este cheia.

Iar acuma sa trecem la partea interesanta...si anume ce a mai lansat MAC in ultima vreme, ce mi-a placut si ce nu mi-a placut, ce voi trece pe wishlist-ul meu si ce nu asi cumpara niciodata!



Cui nu-i plac sticlutele/monstrele micute de produse? Imi place mult sa cumpar pachete promotionale care contin monstre, deoarece imi este mai usor sa imi dau seama daca un produs merita cumpara, la pretul intreg, sau nu! Cred ca asa facem toate! Si toata lumea cunoaste si adora super pachetele promotionale de la Sephora, care contin un numar de produse best-seller in versiune mini (de ex: Setul In the Glow). Cu atat mai mult de incantata sunt, cand vad versiunile mini de la produsele mele preferate pentru ingrijirea pielii. MAC a lansat de curand un set de produse mini (30ml) numai bune de dus in vacanta si pe avion.
  • MAC Sized to Go FIX + $10
  • MAC Sized to Go CLEANSE OFF OIL/TRANQUIL $10
  • MAC Sized to Go CLEANSE OFF OIL $10
  • MAC Sized to Go PRO EYE MAKEUP REMOVER $10
  • MAC Sized to Go DEMI-WIPES $15
  • MAC Sized to Go OIL CONTROL LOTION $15
  • MAC Sized to Go GREEN GEL CLEANSER $10
  • MAC Sized to Go STROBE CREAM $15
  • MAC Sized to Go STUDIO MOISTURE CREAM $15

Sincer sa va spun, produsele chiar nu se merita, mi se par foarte scumpe si poate daca m-ar da banii pe afara mi-as cumpara FIX+ mini.  In rest, mi se pare o mare prostie aceasta colectie si sunt tare dezamagita de MAC, deoarece in ultimul timp au lansat unele colectii numai de dragul de a lansa CEVA. Sa ne amintim si de colectia Quite Cute sau Flighty. 





Nu cred ca mai aveam nevoie de inca un tratament pentru gene minune! Nu prea folosesc astfel de produse, cu toate ca am cateva de la Artdeco. Nu le folosesc pentru ca nu tin neaparat sa am gene mai lungi, sunt multumita cu lungimea lor, dar mai ales incerc sa evit astfel de produse pentru ca imi cauzeaza tot felul de probleme, din cauza alergiei pe care o am. Produsul a fost lansat saptamana trecuta si costa 30$, un pret pe care eu nu l-as plati pentru astfel de tratamente "minune".
O intreaga natiune a asteptat lansarea acestei colectii si in jur de jumatate au fost nemultumiti. Am urmarit multe review-uri de la aceasta colectie si pot sa va spun exact ce produse sunt pe wishlist-ul meu:

1. MAC Gem of Roses Lipstick
2. MAC Pressed Amber Mineralize Blush

Cam atat! In rest, nu-mi plac fardurile de ochi DELOC, arata foarte bine in cutiuta lor dar dupa ce am vazut cum se aplica nu mi-au m-ai placut. In ceea ce priveste, MSFs nu am prea multe de spus de bine. Mie personal nu-mi plac, nu au nimic special! Tie ce produse iri plac din aceasta colectie?

Inedit la aceasta colectie sunt. de fapt, pensulele: Jumatate sintetice, jumatate din par natural


M·A·C Cine-Matics


Iata o colectie foarte simpatica, special creata pentru aniversarea renumitului lant de magazine Nordstrom!
Imi plac seturile care contin un ruj, un lipglass si un creion de buze + portfard si nici nu costa asa de mult - $38. Din pacate nu exista swatch-uri de la toate nuantele dar am gasit cateva pe Specktra
  • MAC Cine-Matics It’s A Girl Lip Bag $38
  • MAC Cine-Matics Overnight Sensation Lip Bag $38
  • MAC Cine-Matics Nude Scene Lip Bag $38
  • MAC Cine-Matics Reel Drama Lip Bag $38



Double Eyeshadow: Double Feature 4 - costa in jur de $25, asta inseamna ca un fard este $12.5 fata de $14.50, cat costa in mod normal. Mi-a placut mult si nuanta de mov din Double Feature 1, dar combinatia de mov - galben nu ma atrage absolut deloc.



Seturile de pensule colorate mie mi se par foarte urate! Pentru aceasta colectie MAC a lansat doua seturi editie limitata de pensule! Seturile contin aceleasi pensule de fiecare data cand si costa $49. Pensula noastra favorita 187 SE este rosie...la ce naiba s-au gandit cei de la MAC cand au facut asta? :-) Iata o poza de pe Karlasugar.net


Voua ce produse va plac si care ar avea un loc de cinste pe wishlist-ul vostru?

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...