iulie 18, 2011

Rezumat al postarilor anterioare: Postari interesante pe care poate le-ai omis

Mineral Mania

Uneori este destul de dificil de aplicat un fard mineral si asta poate sa fie o problema. Cu toate ne dorim ca procesul de aplicare a produselor sa fie simplificat si nu ingreunat de diverse tehnici complicate de aplicare a fardului mineral. O bine cunoscuta bloggerita, Christine de la Temptalia, spunea ca nu trebuie sa ne chinuim asa de mult cu un produs ca sa il facem sa functioneze ci mai degraba totul trebuie sa vina de la sine. Daca te chinui prea mult cu un produs si iti ia prea mult timp aplicarea acestuia, atunci acel produs nu se merita. Ea se referea la fardurile minerale din ultima colectie MAC Cosmetics, farduri de care a fost foarte nemultumita.

Ingrijirea parului pe timp de vara: alegerea Afroditei pentru lunile iunie/iulie

Produsele pentru protectie solara exista in numeroase forme si compoztii. Astfel, pe piata vei gasi lotiuni, geluri, creme, spray-uri sau uleiul. De asemenea, aceste produse sunt specializate, pentru anumite zone ale corpului. Dupa cum bine stim si parul are nevoie de protectie solara ridicata. Produsele enumerate mai jos sunt cateva dintre produse profesionale pentru ingrijirea parului, pe care eu le-am testat, le-am apreciat si pe care vi le recomand...

NARS Orgasm vs. MAC Springsheen

Am NARS Orgasm deja de ceva timp si il folosesc ori de cate ori am ocazia. L-am cumparat din State deoarece cei de la Sephora Romania inca nu s-au sinchisit sa aduca produse NARS in lantul lor de magazine. Iubesc produsele NARS si mai ales iubesc acest fard. Nuanta este absolut minunata dar mi se pare putin cam prea discret pentru tenul meu bronzat...

Deliciosul gloss fructat: NYX Cosmetics Mega Shine Lip gloss

Daca ar fi sa servesc un produs la desert, cu siguranta va fi lipgloss-ul de la NYX - Mega Shine.  Am auzit destul de multe lucruri bune despre aceste produse si m-am gandit ca este tipul sa le incerc si eu si sa imi dau cu parerea. Le-am cumparat de pe cherryculture (3/75$) si mi-a fost foarte greu sa-mi aleg numai 5 nuante din aprox. 30-40. Gama larga de nuante se potriveste oricarui tip de piele...

Voi ce accesorii pentru machiaj folositi?

Imaginati-va o lume fara accesorii pentru machiaj! Infricosator, nu-i asa? Probabil am supravietui dar cu ce riscuri? Am avea sprancenele stufoase, am aplica produsele pentru machiaj cu degetele, am ascuti creioanele cu cutitul etc. Ce sunt accesoriile pentru machiaj?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...