iulie 05, 2011

Prima impresie + unboxing MUD Cosmetics!

Am comandat ieri doua(2) palete de la MUD Cosmetics pe care am dat 197 Ron. Am beneficiat de 50%  si de transport gratuit. Am completat formularul lor de inscriere si mi-au trimis pe mail un cod pe care sa il folosesc la checkout.

Despre MUD (Make-up Designory): 
O abordare educațională asupra machiajului
La Make-up Designory (MUD), pasiunea noastră pentru ultimul deceniu a fost crearea unor produse cosmetice profesionale de top și oferirea unei perspective educaționale avansate. Dorim să rămânem loiali acestei tradiții. Asta ne face diferiți de alte branduri de cosmetice. Efectuăm teste riguroase asupra liniei de produse MUD, cu ajutorul experților și al make-up artiștilor, în școlile noastre din Los Angeles și New York. Astfel, ne asigurăm că îndeplinim toate standardele profesioniștilor, în fiecare zi. Fie că îndrăznești să fii diferit sau preferi un machiaj profesional ori un look natural, MUD promite calitate și rezistență a produselor, aplicare ușoară și pigmenți de culoare puternici. Cu ajutorul instrumentelor precise, al ghidurilor HOW TO, al trucurilor și sfaturilor, am eliminat bătăile de cap frustrante. Totul e atât de simplu și inteligent - nu e de mirare că MUD a fost alegerea make-up artiștilor profesioniști în ultima decadă.


Ce am cumparat:
HIGHLIGHT & SHADOW PALETTE HS330410-(634449548621033750)

1. HIGHLIGHT/SHADOW PALETTE

Culori cremoase pentru accente de culoare, folosite la definirea pomeților sau sculptarea detaliilor feței. Subțiază optic fața, redu trasăturile puternice și luminează umbrele nedorite cu ajutorul acestei palete extrem de folositoare. 
MUD 8-HOLE PALETTE EMPTY HS420211-(634414976900638203)

 

 

 

2. 8-HOLE PALETTE

Paletă pentru 8 rezerve pentru produsele cremoase MUD. Este alegerea experților datorită design-ului inteligent și multifuncționalității. 
 Unboxing video + cateva poze:






P.S. Ce voce am...pfoais

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...