iulie 05, 2011

Produsele preferate ale lunii iunie

Produsele preferate ale lunii iunie
Asa cum v-am obisnuit, la fiecare inceput de luna voi posta cateva dintre produsele preferate ale lunii precedente, produse pe care le-am incercat si pe care le iubesc. Top-ul contine produse recent cumparate dar si produse pe care eu le folosesc de foarte mult timp si de care m-am indragostit. Recenzii + poze + swatch-uri cu produsele noi voi posta cat de curand pe blog!


MAC Powder Blush -
$20 - nordstrom.com
 Nuanta Springsheen. O nuanta asemanatoare cu cea a fardului de obraz NARS Orgasm.

Benefit Cha Cha Tint
$29 - macys.com
Un produs pur si simplu delicios pe care am avut ocazia sa il cumpar de curand. Sunt moarta dupa nuanta coral a acestui produs.

NYX ONLINE ONLY! Concealer In A Jar Green
$5.49 - ulta.com 
Mi-am cumparat patru(4) nuante diferite: galben, mov deschis, verde si bej. Iubesc aceste corectoare!

MAC 168 Large Angled Contour Brush
$32 - nordstrom.com
O pensula de care nu ma pot lipsi!

Benefit 11g Hoola tanning powder
£24 - houseoffraser.co.uk
Aceasta pudra bronzanta pentru contur nu a lipsit din rutina mea de machiaj nici macar o zi. Se pare ca Mineralize Skinfinish Natural si-a gasit un rival. Hooola <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...