august 21, 2011

Crazy Fantasy Look!

 Sambata aceasta am avut destul timp la dispozitie ca sa ma prostesc si eu cu genele false cumparate si sa fac un look dragut, un look pentru cele mai curajoase dintre voi, fetelor! Machiajul am incercat sa il fac pe cat mai simplu posibil ca sa pot sa aplic genele false cu penele maro. Am avut o intreaga aventura cu aceste genele superbe pentru ca mi-a fost destul de greu sa le aplic si sa le port.

Pana la urma m-am descurcat si iata ce a iesit:





Ochi:
Anticeracan MAC Studio Finish NC40
Primerul de la Too Faced 
Mascara SMASHBOX DNA
Pentru machiajul ochilor am folosit paleta de 88 Prizm de farduri de la CS - Nuantele de maro


Gene false Elise le-am cumparat de pe genefalse.ro  -  nr. 137

Ten:

Baza machiaj de la Too Faced
fond de ten MAC Mineralize Skinfinish
Pudra MAC Skinfinish Natural Medium Deep
Fard de obraz MAC Pinche me
Anticearcan Studio Finish nuanta NC40
Buretel de intins fondul de ten
Stippling brush 187 pentru frad de obraz
Pensula Sigma pentru pudra 

P.S. Am uitat sa mentionez ca am folosit putin mascara si pe genele false, asa just for fun!


XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...