august 23, 2011

Primul meu BLOG SALE !!!!!!!!!!!!!!!!

Buna fetelor, iata ca am terminat si prima parte de BLOG SALE! Sper ca va plac produsele, le-am ingrijit si pastrat foarte bine, le-am dezinfectat mereu, am adaugat peste 40 de produse si le-am aranjat fiecare pe firme.

Cateva reguli pentru blog sale: 

1. Preturile nu sunt negociabile, decat la produsele la care am mentionat eu.
2. Produsele sunt in general incercate doar o data pentru a face un review pe blog, sunt incercate cu degetul si cu pensula curata dar niciodata aplicate direct pe ochi, pe fata sau pe buze!
3. Produsele sunt trimise prin posta prin pachet ramburs 
4.  Daca doriti un produs va rog sa-mi trimiteti mail (afrodita[.]shop[@]yahoo[.]com) cu urmatoare date si nimic mai mult:
Produsul/produsele pe care il/le doriti si datele dvs.
5. Datele dvs. trebuie sa includa Numele si Prenumele dvs, Strada, Orasul Judetul si neaparat codul postal. 
6. Taxa postala va fi in functie de cantitatea de produse dorite dar din cate stiu eu nu se urca mai mult de 10-12 RON.
6. Nu trimit pachete mai mici de 20 RON. 
7. Daca aveti intrebari va rog sa mi le lasati intr-un comentariu sub aceasta postare.



 2. Beauty Balm nuanta Grapefruit Seductively Conditioning Lip Balm (nou nout, sigilat) -19,90 RON

3. Girls Dig Pearls Lipgloss nuanta Tropical Pink (nou nout) - 29 RON
 4. Sparkler Glamour Gloss Iridescent Lip Gloss (nou nout, a fost incercat o data pentru review pe blog) - 29 RON
5. Baked eyeshadow doua nuante (au fost incercate de 2-3 ori cu pensula sau cu degegetul):
Shooting Star - 25 RON/BUC



7. Black Label Lipstick 2 nuante (incercate o data pe mana pentru review pe blog)
Heiress - 25 ron/buc
Vulcano - 25 ron/buc

1. Deluxe Eyeshadow nuanta Fishnet (incercata de 2-3 ori cu degetul si pensula) - 29 RON


    4. Urban Decay, Best of Urban ('Baked' Make-up Set) contine  Baked Heavy Metal Glitter Liner (bronze) 7.5ml, Bourbon 24/7 Glide-On Eye Pencil (brown with teeny gold glitter) 0.8g, Eyeshadow Primer Potion (ultra-sheer nude eye base) 2.66ml. (setul nu contine fardul de ochi) - produsele sunt nou noute, nu le-am incercat nici pentru review - 49,90 RON

Sau puteti cumpara produsele separat 
Metal Eyed Liquid Liner - Baked nou nout - 27,50 RON

 24/7 Eyeliner nunata Baked (este ultima nuanta din poza) - 27,50 RON



5. Liquid eyeliner INK for Eyes - 29 ron




 1. Non-fiction Foundation Volume 7 (incercat o data pentru review pe blog) - 30 RON





 1. Fresh Picke Eyeshadow 2 nuante (PRODUSE NOU NOUTE):
01 fresh picked Berry - 44,90 RON/BUC
02 fresh picked Pear - 44,90 RON/BUC



2. Colour Surge Eyeshadow Duo nuanta 01 Sunburst - 24.90 RON




1. Lash Power Night Repair Lengtnening Balm
- 24.90 ron/buc

2. Lash Booster Volumizing Mascara Base - 24.90 ron/buc






1.  Lipstick nuanta Plum (incercat o data) - 14.90 ron
2. Lipgloss nuanta Plum (incercat o data)  - 14.90 ron
3. Contour des levres - creion contur buze nuanta 10 loveli Lilac (incercat o data) - 14.90 ron






Alte branduri:
1. L`oreal Infallible Lipcolor Compact step 1 + step 2 - 15 ron/set



2. The Body Shop Lipstick nuanta 06 - 15 ron



3. Lipgloss editie limitata de la MATRIX Vavoom (firma care face produse profesionale pentru par) - nou nout, nuanta nude cu particule stralucitoare aurii - 25 RON

 4. Pudra DIOR + Saculet DIOR - DIORSKIN FOREVER COMPACT nuanta 020 - am incercat-o pentru blog review o data - 45 RON




XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...