august 18, 2011

Kerastase Nutritive Bain Oleo-Curl - sampon pentru definirea buclelor



Nu stiu daca v-am spus dar parul meu natural este cret, si mama il are tot cret. Daca parul mi se usuca natural atunci mi se formeaza niste bucle foarte lejere, nedefinite. Amandoua incercam (printre altele) produse special formulate pentru parul cret si pentru definirea buclelor.  Dar care este tehnologia din spatele acestor sampoane pentru definirea buclelor? Definesc sau nu definesc buclele sau este doar un concept de marketing? 

Va spun din propria experienta ca parul cret este si o binecuvantare si un blestem, si spun asta din cauza ca niciodata nu stii la ce sa te astepti de la un par cret atunci cand il lasi sa se usuce natural dar in acelasi timp este foarte important cum ai grija de el si ce produse folosesti pentru a-l stapani/hidrata. In ceea ce priveste tunsoarea, si aici sunt probleme atunci cand este vorba de un par cret. Parul cret este destul de greu de tuns deoarece pe parul us tunsoarea arata intr-un fel iar cand parul cret se usuca, arata in alt fel. In ochii mei un hairstylist adevarat este unul care poate sa tuns un par cret si sa stea frumos aranjat chiar daca este lasat natural sa se usuce. Daca tunsoarea conteaza asa de mult, sa stiti ca si samponul conteaza la fel de mult. Iata aici o lista cu majoritatea sampoanelor profesionale pentru parul cret pe care eu am gasit-o pe shopwiki.com (in caz ca va intereseaza sa vedeti mai multe produse profesionale).  Samponul pe care eu l-am ales pentru buclele mele este samponul de la Kerastase din gama Nutritive. Mi l-am ales pe acesta deoarece vroiam ca parul meu decolorat sa fie hidratat si buclele mele definite.

Descriere produs:
Samponul Kerastase Nutrive Oleo Curl este destinat parului usat si cret pentru definirea buclelor. Samponul inmoaie parul, curata cu delicatete firele si da stralucire parului. Cei trei activi cheie (Glucidele, Protidele si Lipidele) sunt prezenti intr-un dozaj optim in fiecare formula, pentru a crea un program nutritiv complet si personalizat pentru fiecare tip de par uscat. Samponul Kerastase Oleo Curl este un sampon pentru supletea si definirea parului uscat, ondulat si indisciplinat. Are ca efect bucle fluide si perfect conturate. (descriere de pe carespot.ro)
Parul meu a fost intr-adevar hidratat si samponul mi l-a lasat destul de moale la atingere dupa ce s-a uscat. In ceea ce priveste definirea buclelor, sincer, nu prea am simtit diferenta. Folosesc in paralel si samponul Kerastase din gama Soleil iar buclele mele arata la fel cu ambele sampoane. Nu am inteles niciodata cum functioneaza aceste produse pentru par cret, din moment ce acestea contin un strop de balsam. Ma gandeam ca parul este lasat foarte moale iar buclele se lasa si nu mai sunt definite, dar m-am inselat. Dupa ce am folosit acest sampon mi-am dat seama ca parul meu a ramas foarte moale la atingere dar in acelasi timp buclele mele nu s-au lasar si nu le simt grele. Ceea ce stiu este ca parul cret tinde sa piarda mai repede din hidratare decat un par lins, acest lucru fiind dovedit si de cercetatori. Aceasta explicatie a fost mereu in capul meu dar intotdeauna am avut aceasta dilema cu 'parul moale si cret'.In mare, sunt foarte multumita de acest sampon si vi l-as recomanda oricand.


Cateva sfaturi pentru 'purtatoarele' de par cret ;-)
  • Aveti grija sa nu samponati parul cret mai mult de doua ori pe saptamana deoarece uleiurile naturale trebuie sa ramana cat mai mult pe parul cret. 
  • Folositi un sampon special pentru parul cret
  • Nu evitati sa folositi un leave-in special pentru parul cret. 
  • Evitati sa va atingeti foarte des parul deoarece acesta se poate deshidrata. 
  • Nu faceti aceeasi greseala ca si mine, sa folositi, placa de intins parul pe parul natural cret. Il veti distruge! 
Cateva firma care fac super produse pentru ingrijirea parului cret:
  • Graham Webb 
  • Matrix 
  • L'Oreal 

XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...