august 18, 2011

Too Faced Primed & Poreless Skin Smoothing Face Primer vs. MAC Prep + Prime Skin Visage Base

Too Faced Primed & Poreless Skin Smoothing Face Primer 
 Acest primer (baza pentru machiaj) l-am primit impreuna cu setul Too Faced Perfecty Preety Set (set cumparat de vreo 3 luni) si este o mostra deluxe a produsului Too Faced Primed & Poreless Skin Smoothing Face Primer. Produsul este foarte fin si moale la atingere si iar textura seamana foarte mult cu cea a primerului de la SMASHBOX Photo Finish, doar ca acesta nu este transparent ci are o textura bej. Sunt de parere ca orice machiaj reusit trebuie sa aibe o baza foarte buna, iar in cazul acesta baza este primer-ul. Nu trec niciodata peste acest pas atunci cand ma machiez.

Primer-ul creeaza o suprafata neteda si previne alunecarea produselor aplicate pe ten si asigura o aderenta mai buna, astfel ca machiajul nu se mai strange pe fata, in pliuri iar fondul de ten se amesteca perfect cu primer-ul. De asemenea, primer-ul prelungeste viata machiajului, fiind perfect pentru vara! Too Faced Primed & Poreless Skin Smoothing Face Primer micsoreaza putin porii dar daca ai porii foarte dilatati, va trebui sa aplici inainte produse de ingrijire a pielii specifice. Nu conteaza daca cumperi produse pentru machiaj foarte scumpe, primer-ul nu este o potiune magica care sa iti faca porii sa dispara sau sa ii micsoreze.


 Primer-ul Too Faced Primed & Poreless Skin Smoothing Face Primer este foarte discret, atat de discret ncat nici nu iti poti da seama ca cineva il are aplicat pe fata sau nu. Textura acestui primer este foarte diferita de textura primer-ului de la MAC Prep + Prime Skin Visage Base, al doilea primer pe care eu il voi prezenta in detaliu in a-2-a parte a postarii mele. Cat despre Too Faced Primed & Poreless Skin Smoothing Face Primer pot sa va spun ca imi place (nu la fel de mult ca si primer-ul de la SMASHBOX) si mi-a fost un prieten de nadejde pe toata perioada verii! Mie nu mi-a redus marimea porilor ci mi-a lasat fata mult mai neteda si fina la atingere. Aplic foarte putin din acest primer, doar o bobita mica pe deget (asa cum am aratat si in video-ul meu de pe YouTube). Ingredientele cheie din acest produs sunt retinolul, care stimuleaza hidratarea pielii si elisticitatea acesteia si lupta impotriva semnelor de imbatranire, si extractele din musetel si Vitamina A care actioneaza ca niste antioxidanti.
 (aici produsul este intins pe piele)

MAC Prep + Prime Skin Visage Base 

Aceasta este o mostra pe care mi-a adus-o mama mea din Spania atunci cand mi-a cumparat si pensula 187 Duo Fibre. Se pare ca i-a povestit fetei de la ghiseul MAC ca este sunt foarte pasionata de machiaj si ca iubesc produsele MAC si fata (make-up artista, desigur) i-a dat trei mostre foarte dragute de produse: acest primer, un ruj si un tinted moisturizer. M-am bucur foarte mult ca am vazut ca mi-a pus si putin din acest primer, suficient pentru a-l incercat de cateva ori si sa imi fac o parere si eventual o comparatie intre acesta si cel de la Too Faced.



Vreau sa va spun ca textura acestui produs este foarte diferite de cea a primer-ului de la Too Faced. In primul rand, acest primer are particule stralucitoare destul de vizibile in el (sper ca puteti observa in poza) si asta nu stiu daca este pe gustul tuturor. Eu nu pot sa spun sigur, daca imi place sau imi displace dar atunci cand aplic produsul pe fata, tenul ramane neted si luminos iar particulele se pot observa. Primer-ul MAC Prep + Prime Skin Visage Base este descris ca o lotiune ultra-fluida pe baza de silicoane cu efecte speciale. Calmeaza si netezeste pielea, blocheaza uleiul in excess si uniformizeaza roseata de pe piele, acolo unde este cazul. Are o nuanta alb iridescent si contine micro particule de stralucire. Din cate am citit, flaconul marime normala are 30 ml.

Nu stiu de ce mi-a luat asa de mult pana sa incerc acest produs (cred ca din cauza ca eram multumita de cel de la SMASHBOX) dar m-am gandit ca a venit timpul sa-mi cumpar si eu acest primer in marime normala. Pielea se simte cu siguranta mult mai neteda dupa ce folosesc acest primer si chiar simt (la fondul de ten Mineralize Satinfinish Foundation si anticearcan Studio Finish) diferenta atunci cand aplic primer-ul sau nu. In mod normal eu ma spal pe fata cu sapunul lichid special de la Clinique, pulverizez Fix+, astept 5 minute si aplic primer-ul. Aplic foarte putin deoarece contine, cum spuneam si mai sus, multe micro particule de stralucire. Aplic un punct mic de produs pe frunte, pometi si pe barbie si intind cu degetele si astept cateva minute pana sa aplic fondul de ten! In general primer-ul se aplica doar cu degetele! Nu lasa o senzatie grasa pe fata si nici nu am probleme cu cosurile de la el.




 (am intins putin)
 (l-am intins ca lumea)
Concluzie: Daca este sa fac o comparatie intre cele doua produse pot sa spun ca imi place mai mult cel de la Too Faced deoarece nu contine particulele stralucitoare. Nu ma deranjeaza acest lucru foarte tare dar fiindca nu folosesc un fond de ten mat ci unul cu o textura stralucitoare - Satinfinish, nu prea imi place cum se amesteca. In cazul in care folositi un fond de ten mat sau un fond de ten care sa nu contina particule stralucitiare (si este vorba aici de particule foarte foarte fine) atunci primer-ul de la MAC este perfect. Primer-ul de la MAC lasa tenul mult mai luminos decat primer-ul de la Too Faced iar acest lucru imi place foarte mult. Nici macar primer-ul de la SMASHBOX nu imi ofera aceasta luminozitate tenului meu. In ceea ce priveste pretul, cel de la MAC costa US$28 pentru 30 ml /1.0 US fl oz , iar cel de la Too Faced costa $30 pentru 30ml/1.0 US fl.oz. Diferenta intre cele doua este doar de 2$ in USA si cred ca de vreo 10-20 lei la noi in tara. Data viitoare cand ma voi duce in Sephora, o sa tin minte sa ma uit cat costa primer-ul de la Too Faced.

Daca ati mai folosit primer-ul de la MAC sau cel de la Too Faced, mi-ar placea sa imi scrieti o parere! Daca nu le-ati incercat pe acestea, mi-ar placea, de asemenea, sa stiu ce primer folositi si daca sunteti multumite + recomandari!

::: Ingrediente PRIMER MAC :::
Apă / Aqua / Eau, Cyclopentasiloxane, Dimeticonă, Polysilicone-11, Zahăr, Isopentyldiol, de Camellia sinensis (ceai verde) extract de frunze, Gellidiela Acerosa (alge) Extract, Morus Bombycis (Mulberry) extract de radacina, Hypnea Musciformis (alge) Extract, Vitis vinifera (struguri) extract de fructe, Poria Cocos Sclerotium de extracţie, Scutellaria extract din radacina de Baicalensis, Amorphophallus Konjac Root Pulbere, Laminaria Saccharina Extract, Extract de alge, cafeina, tocoferol acetat, butilen glicol, Caprylyl glicol, Hexylene glicol, sorbat de potasiu, magneziu fosfat de ascorbil, miristat de magneziu, hialuronat de sodiu, PEG/PPG-18/18 Dimeticonă, izomeraţii zaharide, HDI / Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, siliciu, Polisorbat 20, Alumina, Acryloyldimethyltaurate de amoniu / VP Copolimer, polietilena, fenil
Trimethicone, Sialyllactose, Fenoxietanol Triethoxycaprylylsilane.

 INGREDIENTE PRIMER TOO FACED
Cyclopentasiloxane, Dimethicone Crosspolymer, Dimethiconol, Caprylic/Capric, Triglyceride, HDI/Trimethylol Hexyllactone Crossploymer, Dimethicone/Vinyl Dimethicone, Crosspolymer, Camellia Oleifera Seed Oil, Phenoxyethanol, Silica, Tetrahexyldecyl, Ascorbate, Ethylhexylglycerin, Cyclodextrin, Cyclohexasiloxane, Retinol, Diacetyl Boldine, PPG-26-Buteth-26, Arctostaphylos Uva Ursi Leaf Extract, Morus Alba Bark Extract, Polysorbate 80, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Hedra Helix (Ivy) Extract, BHT, Cycloheptasiloxane, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Bioflavonoids, Ascorbyl, Palmitate, Allantoin, Mica CI 77019, Bismuth Oxychloride CI 77163, Chromium Oxide Greens CI 77288, Titanium Dioxide CI 77891, Iron Oxides CI 77491, Iron Oxides CI 77492, Iron Oxides CI 77499

XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...