august 11, 2011

M·A·C Surf Baby Studio Careblend Pressed Powder Review, Photos, Swatch



Pudra face parte din colectia Surf Baby. Cu ocazia acestei colectii s-au lansat doua pudre Studio Careblend Pressed Powders ($28.00 pentru 0.33 oz. de produs) si anume nuanta Gold-Go-Lightly (o nuanta de maro-galben) si Lush-Light Bronze (o nuanta de roz maroniu). Colectia a fost lansata international si in State in luna mai.Nuanta alesa de mine este:

  • Lush-Light Bronze este o nuanta de maro-roz cu subtonuri rosii. La fel ca si cealalta nuanta din colectie are un finis mat iar textura este foare similara cu cea a produselor Mineralize Skinfinish Natural.


 Mi-am ales aceasta nuanta pentru ca MSFN meu, nuanta Deep Medium este pe terminate si aveam nevoie de un nou bronzer. Din pacate aceasta nuanta nu este la fel de inchisa ca si MSFN-ul meu dar sigur imi va folosi pe piele ca bronzer, iarna! Inainte sa-mi aleg aceasta nuanta m-am uitat pe diferite site-uri ca sa vad care dintre cele doua nuante mi s-ar potrivi mai bine cu tenul meu. 


In pozele pe care le-am studiat, nuanta Lush-Light Bronze arata mult mai inchisa (si incercata pe mana si, si in cutiuta) dar in realitate este destul de deschisa, astfel incat va trebui sa o port cand nu sunt asa de bronzata. De folosit, am mai folosit-o dar s-a vazut o nuanta destul de discreta de bronzer. Am aplicat pe dedesuptul pometilor cu pensula MAC 187 ca si contur si am dat peste o nuanta mai inchisa de blush (nu mai stiu exact ce nuanta era dar am sa revin cu o scrta mentionare si va sapun despre care blush este vorba)







Textura acestui produs este super si nu zic asta numai pentru ca sunt innebunita dupa produsele MAC. Cred ca textura o diferenteaza de celelalte bronzere pe care eu le-am mai folosit. Se aplica foarte usor si frumos si sunt de parere ca cele doua nuante din colectie se potrivesc cu orice tip de ten. Nu are o textura pulbere ci este usor cremoasa si foarte fin macinata si arata foarte natural pe piele. Fiind o colectie care include produse speciale pentru plaja aceasta pudra se simte foarte usoara pe fata ta si sta in jur de 5-6 ore pe tenul meu (daca nu este foarte cald), numai buna de mers la plaja cu ea.

In ceea ce priveste pretul, ele sunt 28$ fata de un Studio Careblend/Pressed Poudre care sunt 23$. Consistenta aceste aceeasi (cu toate ca cea din colectia Surf Baby putin mai usoara decat produsele standard Studio Careblend). Imi pare rau ca nu am facut poza sa va arat si pudra mea Studio Careblend/Pressed (nuanta Medium) si sa va fac o comparatie intre cele doua dar ideea este ca, este practic aceeasi textura si compozitie!



Ingrediente:


XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...