august 11, 2011

M·A·C Cosmetics | Creion de buze, poze, swatch-uri


M·A·C Cosmetics | Lip Pencil

Un creion de buze este foarte util mai ales cand doresti sa iti colorezi buzele intr-o nuanta puternica de ruj! Creioanele de buze sunt produse de machiaj necesare in trusa mea. Fara ele nu pot reusi sa fac un look asa cum mi-l doresc eu, cu buze foarte bine definite. Eu aleg creionul de buze de fiecare data cand ma dau cu ruj rosu, mov inchis, maro etc. Creionul de buze se poate folosi, de asemana, intr-o nuanta asamanatoare cu cea a buzelor pentru a defini forma acestor si de a le pregati pentru un gloss transparent. Buzele arata mult mai pline, moi si definite.


Am si eu cateva nuante de creion de buze care se potrivesc cu nuanta naturala a buzelor mele si le folosesc ori de cate ori am ocazia pentru ca sunt de lunga durata si sunt foarte cremoase! Cand sunt presata de timp, aplic repede un creion de buze intr-o nuanta naturala si putin gloss transparent si sunt numai buna de plecare. Atunci cand am mai mult timp la dispozitie, imi place sa ma rasfat cu nuanta Magenta sau sa aplic nuanta Plum si gloss transparent!




Din colectia permanenta de creioane de buze eu mi-am ales trei nuanta: Magenta, Plum, In Synch, pe care pot sa le combin cu urmatoarele nuante de rujuri MAC. Fiecare creion de buze costa $13 pe site-ul oficial MAC.

Descriere oficiala:
A pencil designed for shaping, lining or filling in the lip. Lip Pencils have a smooth, creamy texture that is perfect for lining the lips or filling them in. They are long-lasting and available in a wide selection of colours that each work well with many different lipstick shades. The colour of Lip Pencils is protected by Vitamin E, which acts as an anti-oxidant, and they contain emollients that moisturize the lips. Lip Pencils can be worn alone, with Lipstick, or Lipglass. 1.45g / 0.05 US OZ
Nuanta In Synch face parte din colectia Too Fabulous (in prezent din gama permananta) si este o nuanta de roz deschis-piersica. Este o nuanta de baby pink cu subtonuri galbene. Aceasta nuanta se potriveste de minune cu alte nuante de ruj coral, roz-coral so roz deschis.In caz ca sunteti fan inrait Lady Gaga si v-ati cumparat rujul lansat de ea impreuna cu cei de la MAC, nuanta aceasta de creion de buze merge exceptional cu nuanta rujului.
Nuanta Magenta este o nuanta superba de mov fuchsia cu subtonuri albastre si face parte din colectia permanenta MAC. Daca va uitati foarte atent la aceasta nuanta se pot vedea particule albastre foarte discrete. 
Nuanta Plum este o nuanta de mov inchis - maro si face parte din colectia permanenta de creioane de buze MAC. Imi place sa folosesc aceasta nuanta (si in general nuantele de maro) cu un gloss transparent. Am sa revin cu niste poze pentru acest look. Duplicate: Revlon Colorstay Plum sau nuanta Deep Plum de la creioanele de buze Prestige.


Ingrediente:

XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...