august 11, 2011

Beauty Questions & Answers

Saptamanile acestea am primit mai multe intrebari de la cititoarele mele pe care mi-as dori sa le public aici pe blog si sa le dau un raspuns cat mai succint. Imi cer scuze pentru fetele care asteapta un raspuns de cateva saptamani dar am zis sa adun mai multe intrebari si sa le postez frumos pe blog, in caz ca si alte fete se afla in situatii similare. Va multumesc mult ca ma urmariti si ca imi trimiteti intrebarile dumneavoastra iar pentru orice nelamurire imi puteti scrie la sectiunea din bara principala de meniu CONTACT a blogului.


1. Intrebare 
Denisa Oancea: Buna!Imi cer scuze daca te deranjez,dar as dori sa-ti cer parerea.
Vreau de ceva timp sa-mi schimb crema de zi si nu stiu ce sa aleg dintre Dramatically Different Moisturizing Lotion si Hydrationist Maximum Moisture Lotion de la Estee Lauder.Mentionez ca am tenul normal spre mixt,vara zona T tinde sa fie putin uleioasa,iar iarna tenul tinde sa fie uscat.
Sper sa ma poti ajuta!iti multumesc!
Raspuns: Eu iti recomand lotiunea Dramatically Different Moisturizing Lotio, nu pentru ca este mai buna ci pentru ca este cea mai indicata pentru tenul tau (am vazut ca avem aceeasi varsta). Mama mea a incercat Hydrationist Maximum Moisture Lotion de la Estee Lauder (a avut un set cu mai multe sticule de 30ml de la Estee Lauder) si stiu ca este o lotiune indicata pentru un tren trecut de 30 de ani  si mai stiu ca este doar pentru hidratare. Lotiunea de la Clinique este la fel de hidratanta dar functioneaza  si ca un tratament/scut pentru tenul tanar, usor predispus la puncte negre si cosuri. Nu stiu daca daca tu ai astfel de probleme pentru ca nu mi-ai mentionat decat ca ai probleme cu zona T dar asta este parerea mea despre cele doua produse!

2. Intrebare
Buna, M-ar interesa cateva produse John Frieda, in special un tratament de par care (pe Germana) se numeste Wunderkur - tratament minune (are un capacel mov); bine si nu numai. Exista undeva pe site o lista cu produsele pe care le comercializezi si cu preturile acestora? Multumesc anticipat! Alina Margarit
Raspuns: Am colaborat cu firma John Frieda pe toata perioada in care am stat in Germania (1 an). Am primit cateva produse de la ei sa le incerc si sa le fac review sau sa le dau la Giveaway. Momentan eu sunt in Romnaia si am terminat parteneriatul cu aceasta firma si nu va mai pot oferi aceste produse. Aici in Ro nu exista un magazin online de unde sa le cumparati, iar unica posibilitatea de a pune mana pe aceste produse este daca aveti o cunostinta in Germania, UK, USA(exista diferite site-uri de unde puteti comanda) si sa vi le trimit prin posta.

3. Intrebare
Buna, Am gasit acum tot cautand pe google, un articol mai vechi din decembrie 2009 despre produsele John Frieda, unde spuneati ca se poate face comanda pe siteul vostru. M-ar interesa daca inca mai este valabil, iar daca da, atunci o mica lista de preturi a produselor, incluzand taxa postala etc. Ma intereseaza in special samponul Radiant Red, dar si Sheer Blonde. Acum de curiozitate va intreb, aveti idee daca produsele CLAIROL ( Perfect 10 - vopsea par )se gasesc in Romania si unde? Multumesc, Sorina
Raspuns:  Am colaborat cu firma John Frieda pe toata perioada in care am stat in Germania (1 an). Am primit cateva produse de la ei sa le incerc si sa le fac review sau sa le dau la Giveaway. Momentan eu sunt in Romnaia si am terminat parteneriatul cu aceasta firma si nu va mai pot oferi aceste produse. Aici in Ro nu exista un magazin online de unde sa le cumparati, iar unica posibilitatea de a pune mana pe aceste produse este daca aveti o cunostinta in Germania, UK, USA(exista diferite site-uri de unde puteti comanda) si sa vi le trimit prin posta. Aceste informatii sunt valabile si pentru produsele Clairol.

4. Intrebare
Alexandra Martu: inainte eram o impatimita a fondului de ten lichid (am incercat de toate, estee lauder double wear, lancome, creme tinted-de la macon, clarins,loreal matte morphose, etc ) dar in ultimul timp mi-am indreptat atentia spre cel compact(am reusit in sfarsit sa scap de acnee dar totusi tot am nevoie de o acoperire usoara-medie pt a putea acoperi unele cicatrici si putina roseata ramasa)-vara parca as vrea sa las putin tenul sa respire. Niciodata nu mi-a placut o acoperire prea mare pt ca nu imi place aspectul de masca- din acest motiv am inceput sa folosesc diorskin forever compact (din intamplare- am primit o mostra) sunt foarte incantata (finish-ul e absolut minunat- acoperire buna, dupa 10 min dupa ce il aplic nu se mai vede ca o pudra ci super natural, un pic dewy) dar tot aud lucruri f bune despre mac mineralize skin finish natural. crezi ca ai putea sa faci o comparatie intre cele 2? (gen care e finish-ul obtinut, cat tine pe piele, care e puterea de acoperire si eventual sfaturi de aplicare. poate chiar alte produse de acelasi gen de la alte firme dar cu o mentiune...am un ten mixt predispus la acnee si pretul nu e o problema, vreau cel mai bun produs posibil.
sper ca nu am scris un mesaj f lung.
PS. imi place f mult blogul tau- e prima data cand cer un sfat cuiva despre produse make up; in general caut pe youtube sau pe net review-uri dar in cazul asta nu am gasit nimic concludent.
Raspuns:  Am facut deja pozele la produse si ramane sa fac review-ul intre Dior Forever Compact (am o nuanta destul de deschisa) si MAC Mineralize Skinfinish Natural (si/sau Studio Careblend Pressed Powder)

5. Intrebare
Ramona Margarit: Buna ziua, As dori sa-mi spuneti care sunt modalitatile de plata si comanda pentru produse.Va multumesc
Raspuns: Magazinul nostru virtual este inchis pe o perioada nedeterminata, astfel incat nu mai avem posibilitatea sa mai facem nici o comanda pentru dumneavoastra! Nici o oferta nu mai este valabila MOMENTAN! Vom redeschide un nou site cu magazinul virtual cu produse profesionale si machiaj profesional. Voi publica pe blog data in care vom redeschide iar daca sunteti abonati veti fi printre primi care primesc aceste super vesti!

6. Intrebare
Stefania Bulanga: Buna! de unde faci rost de produse Urban Decay ? Imi plac la nebunie. Am o singura paleta- una din cele 3 dispnibile la Sephora 9din cand in cand. Le-am urmait toate produsele celor de la UD dar nu stiu de unde sa fac rost de ele iar in strainatate nu cred ca ajung prea curand.
Raspuns: Multumesc de mesaj, Stafania! Depinde ce produse de la Urban Decay te intereseaza. Iti pot spune cateva site-uri de unde am cumparat eu produse Urban Decay (din U.K.). Produsele sunt originale si mi-au venit destul de repede prin posta!
http://www.thecosmetichouse.co.uk/Urban_Decay/
http://www.cosmetic-kingdom.co.uk/urban-decay.html
http://www.lookfantastic.com/beauty/urban-decay-new

Aici in RO stiu ca exista cateva magazine online de unde se pot cumpara produse Urban Decay:
http://cosmetic-style.ro/index.php?x=cauta&producator=Urban%20Decay
7. Intrebare
buna,am tot citit pe bobul tau si nu am vazut nici o adresa sau nr de contact,sediu sau ceva ...de unde imi pot achizitiona produse de la costal(88 pallet)cum as putea intra in posesia ei?de unde o pot cumpara ?
multumesc. georgiana enache
Raspuns: Paleta am cumparat-o de pe site-ul oficial coastal scents http://www.coastalscents.com/cfwebstore/index.cfm si am platit 30$ shipping pentru toate produsele pe care le vezi in tutorial. Din cate stiu se pot comanda astfel de palete si din Romania de pe http://www.cosmetic-style.ro/index.php dar nu stiu sigur 100% daca le mai au in stoc! Daca te mai pot ajuta cu ceva, te ajut cu placere! PS: Acuma pe site-ul Coastal Scents au tot felul de reduceri interesante.

8. Intrebare 
Buna ziua, Sunt interesata de niste produse Redken din gama Extreme.As dori sa stiu daca sunt disponibile.Multmesc. Erdei Roxana
Raspuns: Momentan nu ne mai ocupam de comenzi din State. Imi pare rau ca nu va pot ajuta dar vom anunta pe blog cand se va redeschide magazinul online si cand vom da iarasi comenzi! O zi buna va doresc.

9. Intrebare
Buna, Afrodita! Urmaresc blogul tau de ceva timp si ma inspira foarte mult, iar pt asta iti multumesc :-) Acum as avea nevoie de sfatul tau. Am un par normal, mediu, drept, destul de rar, fragil, a carui varfuri ajung cam dupa 2 luni de la taiere sa fie aspre de mi se opreste piaptanul in ele (folosesc un piaptan din par natural). Pt ingrijirea parului folosesc samponul Kerastase Bain Age Recharge deoarece mai fac matreata (am constatat in timp ca matreata e din cauza stresului si orice sampon as folosi, apare si dispare cand vrea ea), masca hidratanta Bain Age Recharge si Lait Vital Bain Satin. Cateodata folosesc masca, cateodata laptele, pt ca am constata ca daca folosesc masca dupa 3-4 spalari consecutiv, ii ia parului foarte mult din volum. Incerc sa folosesc aceste produse cat mai corect, adica putin sampon, limpezire temeinica, foarte putin masca sau lapte pe parul uscat putin cu prosopul, apoi iar clatire temeinica. Acum am mare nevoie de un ser sau un spary pt varfuri, o protectie, pt a nu se mai roade asa de repede, care in acelasi timp sa si confere stralucire dar sa nu unga parul. As prefera o solutie care sa fie aplicata dupa spalare pe parul uscat sau umed. Produse de styling folosesc foarte rar. Te-as ruga daca m-ai putea sfatui ce produs ar fi cel mai bun, as prefera marca Kerastase. multumesc mult, cu drag, Anisia
Raspuns: Multumesc de comentariul tau, Anisia! Dupa cum ai vazut pe blog am facut deja un review la un ulei de par de la Kerastase - Elixir Ultime http://www.afroditabeautyblog.com/2011/07/tratament-de-zeita-keratase-elixir.html si urmeaza sa fac un review la Kerastase Reflection Chrome Riche (Luminous softening essence) din gama roz pentru stralucire pe care ti-l recomand1 De asemenea iti recomand, din gama Joico si nu din gama Kerastase - uleiul de par Split End Mender http://www.afroditabeautyblog.com/2008/10/fara-varfuri-despicate.html

10. Intrebare
Madalina Stirbu: Buna. In primul rand felicitari pt blog. E super. O intrebare am, poate ai specificat dar am omis eu: cum reusesti sa iti achizitionezi produse din SUA gen Mac sau altele???? Sunt foarte multe siteuri care nu livreaza in Romania.Ce modalitate de plata folosesti si ce gen de card ai??? Nu de alta, dar vreau si eu..Mercic. Poop
Raspuns: Ori mi le trimite o prietena, ori imi fac adresa in USA si platesc o firma speciala. Fara sa fiu eu acolo, si ei imi trimit tot ce primesc la adresa. Consolideaza pachetele si mi le trimit. Poti cauta pe google My US Address...ceva de genul si iti apar mai multe oferte!Trebuie doar sa citesti totul foarte bine si sa iti notezi la fiecare taxele de shipping si sa alegi o firma care trimite prin posta Romana si nu prin DHL. Mai scrie-mi si te mai ajut! O zi buna in continuare!

11. Intrebare
Bivolaru Aura: buna ziua.cum pot cumpara produse kerastase si vopsea de par? tel dv va rog.
Raspuns: Nu mai aducem produse profesionale la comanda. Momentan magazinul online este inchis pe o perioada nedeterminata. Eu imi cumpar produsele doar ca sa le fac review si ca sa stiu ce sa recomand cititoarelor mele. O zi buna
12. Intrebare
Buna ziua! M-ar interesa si pe mine  ce produse de par ,vopsea si sampoane, si la ce preturi aveti?
Am un par cu tendinta de ingrasare la care vad ca nu mai prieste nimic din comert.
Astept rasp. d-voastra. O zi buna.
Raspuns: Magazinul nostru este inchis pe perioada nemilitata, astfel incat noi nu mai putem sa facem nici o comanda din USA. Pentru parul dvs, cu tendinta de ingrasare va recomand sa cititi articolul urmatorul unde am scris cateva produse bune pentru parul gras: http://www.afroditabeautyblog.com/2008/10/fara-varfuri-despicate.html


Sper ca v-am fost si astazi de folos!
XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...