august 14, 2011

Cateva lucruri importante de stiut despre ingrijirea sprancenelor


Drepte, groase sau subtiri, sprancenele pot avantaja un chip su, dimpotriva, il pot distruge. Poate sa sune prea dramatic dar acesta este adevarul. Multi make-up artisti sunt de parere ca in ziua de azi, e insa mai usor decat oricand sa ai sprancene perfecte. De cand si-a lansat Anastasia Soare produsele pe piata si de cand si-a facut propriul salon in Bucuresti, mi-am tot dorit sa trec pe acolo, sa imi las sprancenele pe mana unei cosmeticiene talentate si capabile sau macar sa imi cumpar cateva produse de-ale ei, dar pana in prezent nu am reusit :-( Sunt foarte curioasa ce parere au fetele care au fost deja la salon Anastasiei in ceea ce priveste profesionalism, preturile etc. Daca aveti o astfel de experienta va rog sa imi lasati un comentariu, ca sa ma pot orienta si eu!

Atunci cand am inceput eu activitatea acestui blog nu prea acordam atentie prea mare sprancenelor, considerand ca este suficient daca le-am pensat si le-am tuns la salon sau chiar la mine acasa. Cu toate acestea, mereu am considerat nu forma lor nu ma satisface. Pe atunci nu dadeam prea mult importanta, tratand cu superficialitate cele mai expresive trasaturi ale fetei. De curand am vazut o postare despre tatuarea sprancenelor (cu toate ca eu nu consider ca sprancenele erau rase si tatuate ci mai mult retusate pe alocuri/corectate cu pigment permanant). Dupa ce am citit intamplarea si review-ul fetei si am vazut pozele, mi-am dat seama ca arata foarte bine sprancenele. Par naturale din poza si nu arata deloc "pictate" ca in desene sau mai stiu eu ce.

E personal, niciodata nu am primit sfaturi bune in legatura cu sprancele mele si cum trebuie exact sa le ingrijesc (nu conta daca intrebam cosmeticiana sau nu). Poate ca am intrebat tot pe persoanele fara experienta sau in saloanele nepotrivite, cine stie. De aceea m-am gandit ca sunt cateva lucruri importante de stiut despre ingrijirea sprancenelor. Stiu ca pe aceasta tema au fost scrise 1 miliard de articole dar rareori am vazut unul scurt si la obiect.

Cateva lucruri importante de stiut despre ingrijirea sprancenelor:

  1. Demachiaza-ti sprancenele. Un lucru pe care eu il fac ereu atunci cand imi demachiez fata dar niciodata nu am stiut ca exista o tehnica anume. Demachierea se face dinspre frunte spre ochi. Evita demachierea in raspar, pentru ca firele pot sari foarte usor. Sigur nu iti doresti prea multe "gaurele" in sprancenele tale
  2. Make-up artisti de la MAC sunt de parere ca pensatul catorva fire ratacite pe zi este foarte benefic. Dar cate dintre noi face acest lucrur? Astfel, pensatul excesiv poate distruge foliculi si impiedica parul sa mai creasca.
  3. Make-up artistul MAC, Genus Ng, recomanda pentru un look de zi sprancene intr-o nuanta mai decschisa decat nuanta naturala a parului. Lucru pe care eu pana acuma, din pacate, nu l-am stiut, Eu stiam ca trebuie sprancenele vopsite in aceeasi nuanta cu parul natural si niciodata mai inchise. Tot el ne spune ca o pereche de sprancene combinate cu o nuanta foarte deschisa a parului creeaza un efect masculin. 
 Alegerea mea pentru ingrijirea sprancenelor sunt urmatoarele produse: Ceara sau gelul de sprancene incolor, deoarece mi le disciplineaza cel mai bine si sunt produse pe care il pot combina cu o nuanta de fard, care sa fie putin mai deschisa decat nuanta parului meu. De exemplu eu folosesc gelul incolor de la MAC - Brow Set (poza sus) si il combinat, de multe ori, cu un fard normal de ochi. De asemenea, mai folosesc si set-ul pentru sprancene de la Benefit Brow Box (poza nr.2). Alte produse pe care eu vi le recomand pentru corectarea sprancenelor:
  1. Benefit Brow Zings - O ceara moale, pigmentata. care defineste, umple, sprancenele si le disciplineaz, fara sa obtii un efect exagerat. Aveti grija sa alegeri nuanta potrivita deoarece ceara este foarte pigmentata si sa puneti foarte putin deoarece sprancenele tiind sa arate prea incarcate. Puteti folosi pensulicile pentru conturare si penseta din dotare pentru orice fel de retus.
  2. Sabloanele pentru sprancene perfecte. Le puteti gasi in seturile de la Anastasia Beverly Hills sau, din acte stiu eu, se pot cumpara si separat.
  3. La fel ca si produsul MAC Brow Set pe care eu il folosesc de ceva ani, exista si la Benefit un produs asemanator care se numeste Speed Brow si este un gel colorat care mentine sprancenele fixe. Dupa cum am mentionat mai sus prefer produsele din ceara sau gel incolor si mai putin creionale pentru sprancene deoarece cred ca se traseaza linii mult prea accentuate si dure pentru a arata in acelasi timp, spranceana, natural. Daca sunteti, totusi, interesata de astfel de creioane puteti alege de la MAC Penultimate Brow Marker sau Impeccable Brow Pencil.
  4. Un alt produs interesant de la MAC este Brow Finisher. Brow Finisher este un fel de stick din ceara, care seamana cu un ruj foarte suptire. Este o unealta precisa pentru ingrijirea si asezarea sprancenelor. Nu stiam pana acuma de acest produs dar am sa mi-l cumpar si eu cat de curand deoarece arata foarte util.




Sper ca v-am fost si astazi de folos cu cateva informatii interesante! Mi-ar placea sa imi spuneti voi ce produse pentru ingrijirea sprancenelor folositi si cum va ingrijiti sprancenele? Acasa sau la salon?

Va doresc in continuare o duminica placuta!
XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...