august 24, 2011

Rutina de ingrijire a parului meu

Unul dintre obiectivele mele în acest an este de a folosi cat mai putin posibil uscatorul de par si placa de intins parul. Mi-a fost destul de greu la inceput deoarece eu am parul usor ondulat si ma trezeam cu el de dimineata in toate partile, dar cu timpul m-am obisnuit. Acum ca am trecut de la blond la saten sunt foarte curioasa cum imi va arata parul daca il las sa se usuce natural. M-am vopsit cu o vopsea din comert (e in concediu fata la care ma duc la par si vroiam repede o schimbare deoarece mi se vedeau radacinile urat) si anume L'Oreal Sublime Mousse Spuma colorare permanenta par nuanta saten foarte deschis pur.  Iata si schimbarea mea:
Pierdeam foarte mult timp pretios ca sa imi spal parul, sa-l aranjez, sa-l usuc si sa mai si folosesc placa de intins parul. De aceea m-am gandit sa este timpul sa fac o cura pentru parul meu, sa economisesc timp, energie si sa ma bucur de parul meu asa cum mi l-a lasat natura.

Obisnuiesc sa-mi spal parul cu samponul de la L'Oreal Professionel Intense Repair de doua ori la dus, dupa care mi-l "imbrac" in prosop fara a il freca cu prosopul si fara a-l stange foarte tare desupra capului. Samponul imi lasa parul usor uscat, in comparatie cu samponul de la Kerastase care mi-l lasa moale, dar in acelasi timp mi se ingrasa mai tarziu decat daca folosesc samponul de la Kerastase. Este cu dus si intors, samponul Kerastase il hidrateaza foarte bine dar se ingrasa la radacini mai repede iar acesta nu ingrasa radacinile decat dupa 2-3 zile. Las prosopul 10-15 minute, timp in care se absoarbe apa din par si apoi il las liber. Dupa cateva minute, fara sa il pieptan, aplic masca din aceeasi gama ca si samponul L'Oreal Professionel Intense Repair Masque si il infasor intr-un prosop curat incalzit, care a fost lasat cateva secunde intr-un cuptor cu microunde. Las masca sa actioneze 15-20 de minute si o clatesc foarte bine. Sunt foarte atenta ca masca sa nu ajunga pe radacina, ci numai la varfuri. Masca imi lasa foarte moale parul, dupa care aplic 2 pompite din serul de la KÉRASTASE FLUIDE CHROMA RICHE (care are o textura mai light decat KÉRASTASE ELIXIR ULTIME) si il pieptana cu un pieptene cu dinti lati. Apoi il las sa se usuce natural si mai il pieptan de cateva ori ca sa prinda o forma. Am incercat si sa-mi prind parul talmier de-a lungul noptii dar nu mi-a placut deloc cum s-a aranjat parul, cu toate ca avea volum. Toata aceasta rutina dureaza in jur 2 ore daca folosesc si uscatorul/ondulatorul sau placa da intins parul.  Iata si produsele pe care le folosesc, samponul (500ml) si masca (400ml) le am la cantitati mari deoarece consider ca sunt mai avantajoase asa. Eu mi le-am cumparat din Germania dar se pot comanda oricand de pe diferite site-uri din Romania si de peste hotare (UK - lookfantastic.com)


De curand am primit un sfat foarte bun de la un hairstylist in ceea ce priveste aranjarea parului cret fara sa mai folosesc aparate electrice (uscator de par, ondulator, placa de intins parul) pentru a-l coafa.

Pentru un aspect ondulat al parului: Impleteste-l
Impleteste parul ud in sectiuni mici si lasa-l sa se usuce natural. Impletiturile se vor mai lasa, vor fi mai lejere iar parul va avea un aspect frumos.

Buclele din timpul noptii
Prindeti suvitele de par in forma de coc in timp ce este ud si lasa-l asa sa se usuce peste noapte. Dimineata vei avea niste bucle foarte frumoase si lejere.

Îndreptaţi-l fara caldura Părul drept oferă un aspect frumos lustruit, dar nu trebuie neaparat sa aplicati caldura pentru a-l indrepta. Lasa parul sa se usuce natural si pieptanati-l de mai multe ori în timp ce se usuca. Parul va ramane mai neted si va fi cu siguranta mai intins. Desigur, nimic nu se compara cu placa de intins parul, dar eu am incercat acest truc si chiar a functionat. Nu uitati sa aplicati spuma pentru volum!


Coc natural
Lasa parul sa se usuce natural, şi aduna parul intr-o parte şi faceti un coc dezordonat. 
Daca lasi unele suvite pe afara, acest lucru îi conferă parului un aspect mai natural şi fără efort. 


Sper ca v-am fost si astazi de folos cu o informatie in plus!
XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...