august 24, 2011

MAC Cremeblend Blushes - Review, Poze si alte Informatii


 Fardurile de obraz crema Cremeblend fac parte din colectia cu acelasi nume, lansata in aceasta primavara, in luna martie.

 Descriere:
Pentru oricine este obsedat de contur, pentru fiecare perfecţionist care doreste sa se joace cu fardurile de obraz crema, care vă oferă o  flexibilitatea magnifica pe care nu ati mai vazut-o vreodata ... . Se aplica foarte cremos, ramane cremos şi dovedeşte încă o dată ca fardul de obraz pudra nu este sigura optiune a ta. Puteţi crea diferite look-uri, de la nuanta retro "rouge" - Old Hollywood Glamour, sau puteti opta pentru nuante mai subtile şi naturale; totul este in mainile voastre. Fardurile crema sunt disponibile in sase(6) nuante, cate doua(2) nuante pentru cele trei intrebuintati: Primele nuante se amesteca perfect cu pielea - look natural, urmatoarele nuante sunt pentru o stralucire luminoasa - highlight, si cele din urma sunt pentru contur. Toate nuantele se potrivesc perfect oricarei culoare de piele si nu contin silicon. Fardul de obraz pudra este de domeniul trecutului!






(Nuante de la stanga la dreapta: Ladyblush, Something Special, Tea Petal)

Nuantele pe care mi le-am ales eu sunt foarte naturale si pot complimenta orice tip de ten fara a lasa tenul foarte incarcat de culoare, cu exceptia nuantei Tea Petal care este cea mai inchisa din aceasta nuanta. Mi-am ales Tea Petal pentru ca imi doream sa o folosesc ca si contur peste care sa folosesc Natural Skinfinish Deep Medium sau oricare alta pudra bronzanta. Nuantele au un finis natural, lejer cu o usoara stralucire dar care nu incarca tenul si il lasa uleios. Din cate am citit eu, aceste farduri sunt foarte asemanatoare cu fardurile de obraz crema din colectia MAC Blushcremes. Tot dupa ce m-am documentat, am aflat ca acestea au o textura mai transparenta decat Blushcremes, care sunt mult mai pigmentate iar nuantele lansate nu sunt atat de naturale. Din pacate nu am nici un Blushcreme de la MAC ca sa pot compara dar promit ca am sa cumpar data viitoare cand ma duc la un magazin MAC si am sa va fac o comparatie detaliata.

Mult timp am fugit de aceste farduri de obraz crema pentru ca mi s-au parut destul de greu de aplicat dar m-am inselat si mi-am dat seama ca imi plac mai mult cele crema decat cele pudra. Desigur, nu pot inlocui niciodata cele pudra dar imi plac mai mult nuantele cum arata, la cele crema, decat la cele pudra. Aceste blush-uri sunt, si ele, foarte usor de aplicat cu pensula stippling sau cu degetul. Ambele variante functioneaza de minune. In functie de preferinte, puteti sa adaugati mai multa sau mai putina culoare pometilor, totul depinde de voi.

Something Special este o nuanta superba de piersica-coral dar din poza pe care am facut-o eu, se vede ca este o nuanta de roz deschis, dar nu este asa. Peste aceasta nuanta se potriveste perfect orice fard de obraz pudra in nuante coral, ca Nars Orgam, La Balm Hot MAMA, MAC Springsheen, NYX HD Menage a Trois + multe altele in nuante asemanatoare.

Ladyblush este o nuanta piersica-coral beige, foarte naturala dar in acelasi timp foarte speciala. Dupa parerea mea este cea mai naturala nuanta din colectia de farduri de obraz Cremeblend. Este o nuanta peste care se pot oflica fardurile de obraz pudra in nuante de piersica-coral.

Ladyblush
Ladyblush
Something Special

Something Special
Tea Petal
Tea Petal
de la stanga la dreapta: Ladyblush, Somerhing Special. Tea Petal


Fardurile costa in jur de 19.50$ pe site-ul oficial si dupa pararea mea este o investitie foarte buna. Momentan in Bucuresti din cate stiu eu este disponibila colectia farduri de obraz Cremeblend dar nu am sa va dau un pret concret la acestea. Poate ma puteti ajuta voi fetelor cu un pret la aceste blush-uri crema. Check it out si sigur va veti indragosti de aceste superbe nuante!

XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...