august 25, 2011

Miracles in a bottle/jar: Clinique Liquid Facial Soap + Mario Badescu Silver Powder

Clinique Liquid Facial Soap - mild
Iubesc acest sapun lichid de curatat fata si o sa fie pe lista produselor mele preferate pentru mult timp. De curand am inceput sa folosesc si produsul primit de la un reprezentant al site-ului carespot.ro de la firma Mario Badescu Silver Powder ca tratament dupa ce ma spal cu acest sapun liquid de la CLINIQUE si pot sa spun (pentru prima data in viata) ca tenul meu arata excelent, porii mi s-au mai micsorat iar puncte negre am inceput sa am mai putine pe nas. Nu am o tona de puncte negre dar cele mai multe le am pe nas si de aceea mi se potriveste foarte bine aceasta pudra tratament. Am cam incercat orice pentru a-mi scoate punctele negre, tratament la salon, diferite lotiuni speciale, benzi de nas speciale pentru puncte negre dar nici nu a functionat (la mine). Intr-un timp ma deranjau de numa iar acest tratament de la Mario Badescu a picat la tanc. Stiu ca nu se pot vedea numai daca ai un aparat cu un Zoom x10 dar eu tot stiu ca sunt acolo si ma deranjeaza. Dupa ce am folosit tratamentul de la MB o data, mi-a placut si am inceput sa ma documentez cat mai mult despre el si sa aflu ca a functionat de minune la mai multe persoane. 


Dar ce este de fapt acest tratament? Este o pudra absorbanta pe baza de calciu carbonat, Titanium dioxid si zinc oxid si functioneaza ca si un tratament impotriva punctelor negre, pori incarcati de mizerie, uleiurile din zona T. Eu l-am folosit pe toata fata, dar se poate foarte usor folosi doar in zonele cu probleme. Veti observa ca zonele cu probleme vor ramane putin albe iar punctele negre din practic "decolorate". Dupa ce am aplicat pudra (seara inainte de culcare) cu o discheta cosmetica lata udata si stoarsa in prealabil (dischetele mele preferate de la CLEANIC - Natural Beauty care sunt putin mai mari si mai late decat cele obisnuite), am lasat pudra sa actioneze 10 minute si am curatat-o cu o alta discheta cosmetica imbibata in Tonicul meu de la CLINIQUE anti-blemish solutions clarifying lotion. De dimineata mereu ma spal cu sapunul lichid de la CLINIQUE iar fata mea ramane foarte fina si este curatat in profunzime. Trebuie sa aveti grija cum aplicati pudra deoarece puteti sa faceti destula mizerie prin casa, asa ca va recomand sa o aplicati peste chiuveta.

Combinatie din acest tratament de la MB si Liquid Facial Soap este una foarte reusita si o recomand oricui are probleme cu punctele negre. Imi lasa fata ca si cum ar fi fost atunci pe loc "slefuita" dar in acelasi timp nu isi pierde din hidratare. Este putin de munca cu acest tratament dar daca sunteti dispuse sa il incercati veti vedea ca merita osteneala. Daca aveti tenul foarte uscat va recomand varianta de sapun lichid de la CLINIQUE - Extra Mild si va recomand sa aplicati o crema hidratanta la sfarsitul acestei rutine de ingrijire a pielii. Momentan eu folosesc solutia hidratanta tot de la Mario Badescu (cea pe care o vedeti in poza in partea dreapta - Herbal Hydrating Serum) si sunt multumita de cum imi hidrateaza cateva zone uscate ale tenului meu. Daca aveti tenul gras puteti oricand folosi varianta special creata pentru astfel de ten - CLINIQUE Liquid Facial Soap Oily Skin Formula;

 (asa arata si pudra MB Silver Powder)

Cat despre cosuri, am avut o perioada destul de nasoala pana la inceputul lunii august in care imi tot aparea cosuri micute de la caldura, transpiratie, cum mergeam la bazin si ma stergeam cu prosopul etc. si am crezut ca innebunesc daca nu imi mai trec. O perioada in care nu am folosit sapunul de la CLINIQUE din cauza ca uitasem de el si era frumos depozitate in cutia lui (puteti sa vedeti jos in poza setul intreg). Nu am avut probleme cu cosurile decat la pubertate si ici colo cate unul inainte de menstruatie. De cand am reinceput sa il folosesc nu am mai avut probleme niciin perioada delicata a lunii. Sunt foarte multumita de ambele produse si am vrut sa impartasesc aceasta experienta si cu voi si sa va recomand niste produse de calitate. Pretul tratamentului facial de la Mario Badescu este de 66 de RON - puteti vedea aici, iar pretul sapunului lichid este de aproximativ 100 de RON (puteti vedea aici) daca il cumparati separat, daca il cumparati la set va poate costa mai putin, daca se imparte suma pe fiecare produs. Intrebati in magazine daca au setul CLINIQUE cu cele tre produse pentru ingrijirea tenului. Stiu ca pretul acestor produse este cam piperat dar va spun din suflet ca produsele isi merita fiecare banut si va vor tine destul de mult, mai ales sapunul lichid de la CLINIQUE.


Sper ca v-am fost si astazi de folos!
XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...