august 26, 2011

Creme perfecte pentru pielea foarte uscata si sensibila!

Clarins Bi-Serum "Anti-soif" Super Hydratant

Acest produs a fost testat de mama pentru ca ea are pielea foarte sensibila si foarte uscata. La soare nu se expune deloc cu fata iar vara, unele zone ale pielii devin destul de iritate si se usuca foarte repede. Pentru aceste probleme am incercat cateva produse de la CLINIQUE, care din pacate nu au functionat si ne-am gandit ca este momentul sa incercam si aceste produse de la CLARINS  pentru ten uscat. Acest produs este foarte diferit de ceea ce a mai incercat mama mea si pot sa spun ca a incercat si seruri de la ORIGINS, La mer, Prairie si multe altele. Este diferit deoarece in afara de a hidrata pielea si de a calma zonele iritate, acesta asigura pielii "rezervele" necesare de hidratare care pot si utilizate pe parcursul zilei.





Serumul Bi-Serum Anti-Soif a functionat de minune impreuna cu creme hidratante pe care le vedeti in imagine - Creme Desalterante Super Hydrante si Baume Beauty Eclair. Pe cea din urma o folosesc si eu dupa baie, atunci cand tenul meu este destul de uscat si pot sa spun ca o iubesc, este foarte hidranta si intra foarte repede in piele. Mama mea spune ca datorita Serului Anti-Soif Super Hydrante a scapat si de iritatie iar pielea ei a ramas catifelata, hidratata iar roseata din zonele cu probleme a disparut. Aceste trei produse sunt excelente pentru o piele sensibila si foarte uscata si mai ales pe timpul verii, asigura pielii o "rezerva" excelenta de hidratare. Nu degeaba sunt produsele de la CLARINS asa de scumpe dar sunt si de o calitate superioara in comparatie cu produsele de ingrijire de la L`oreal, care nu au functionat deloc pe pielea mamei.

Voi ce crema folositi pentru tenul sensibil si/sau uscat fetelor?

XOXO,
Afrodita

Un comentariu:

  1. Foarte frumos, sweetie!!   
    Te invit sa iti alegi nuanta favorita a lacului de unghii pe care vrei
    sa il castigi in giveaway-ul meu de saptamana aceasta :   http://adinapup.blogspot.com/2011/09/lacuri-de-unghii-sparitual-pic-heavy-si.html 


    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...