august 26, 2011

Stralucire suprema: Trei noi nuante din colectia MAC Sheen Supreme


Colectia MAC Sheen Supreme a fost lansata in luna martie in USA iar in luan aprilie international. Este o colectie care contine 14 nuante de rujuri cu o textura lucioasa. Rujurile sunt suficient de pigmentate pentru a fi purtate singure sau dupa ce am aplicat un creion de buze. Prefer varianta cu creionul de buze deoarece rujurile sunt foarte hidratante si intra foarte usor in pliurile buzei. Toate rujurile din colectie facparte din colectia permanenta de rujuri MAC, asta inseamna cale puteti cumpara oricand doriti. Din aceasta colectie am reusit sa imi cumpar 5 nuante de rujuri. Nuantele pe care eu le-am cumparatsunt urmatoarele:
  • Bare Again este o nuanta opaca de roz-beige, cu un finis semi-lucios. Puteti sa vedeti review-ul meu si cateva swatch-uri la aceasta nuanta aici - Stralucire suprema cu rujurile MAC Sheen Supreme.
  • New Temptation este o nuanta semi-opaca de rosu aprins, cu o baza albastruie. Daca aplicati un strat nuanta va arata roz-rosu, iar daca aplicati doua straturi nuanta va arata rosu aprins. Puteti sa vedeti review-ul meu si cateva swatch-uri la aceasta nuanta aici - Stralucire suprema cu rujurile MAC Sheen Supreme.
 
  • Full Speed este o nuanta foarte deschisa, opaca de roz-coral. Este o nuanta superba pe care eu am inclus-o in lista mea de produse preferate ale lunii iulie - iata si postarea unde puteti sa vedeti swatch-urile la aceasta nuanta July's Favorites - Produsele preferate ale lunii iulie!

  • Ultra Darling este o nuanta semi opaca de roz-coral cu o tenta stralucitoare, datorita micro particulelor de sclipici albe pe care le contine. Nu se poate observa acest lucru din poze. Este o nuanta superba pe care mi-o doream de mult dar care era mereu "out of stock" de la toate magazinele online din USA. Din pacate, nu am facut si pentru aceasta nuanta un swatch pe buze.
  • Impressive este o nuanta semi-opaca de maro-roz. Aceasta este cea mai cremoasa din toate nuantele pe care le am si este foarte hidratanta. Din pacate, nu am facut si pentru aceasta nuanta un swatch pe buze, dar am sa fac la ambele nuante daca doriti si am sa adaug pozele la postare.
 (de sus in jos: Bare Again, Ultra Darling, Impressive)

(de sus in jos: Bare Again, Ultra Darling, Impressive)

 (de la stanga la dreapta: Impressive, Ultra Darling, Bare again)

Update: Rujurile Sheen Supreme tin in jur de 3 (maxim 4 ore) ore pe buzele mele si au o textura cremoasa care hidrateazafoarte bine buzele. Ma bucur foarte mult ac cei de la MAC au hotarat sa faca aceste nuante permanente ca sa va puteti bucura si voi de acestea. Rujurile costa 14.50$ in USA si ma gandesc ca aici vor ajunge pana la 70 RON, daca nu mai putin. Mi-ar mai fi placut sa detin si alte nuante din aceasta colectie dar multe au fost "out of stock" si dupa un timp nu m-am mai agitat sa le cumpar deoarece cei de la MAC au lansat alte colectii si am fost furata de peisaj ;-)). Nuantele de care vorbesc sunt urmatoare (ma gandesc pe viitor sa mi le cumpar): 
  • Gotta Dash! este o nuanta opaca, deschisa de piersica cu accente coral. Din pozele de pe temptalia si mie imi pare a fi mai mult nuanta piersica decat coral. Sun de parere ca rujul merge de minune la un look Smokey Eyes sau un look foarte colorat. (nuanta din stanga)
  • Insanely It este o nuanta semi-opaca, deschisa de roz-fuchsia cu micro particule de stralucire mov-magenta. Dupa parerea mea aceasta este cea mai indrazneata nuanta din colectia de 14 rujuri Sheen Supreme.(nuanta din dreapta)
(poza cu cele doua buze este de pe Temptalia.com)

 (aici am incercat toate rujurile mele de la MAC, o sa vi le prezint pe fiecare, in functie de textura, in postarile viitoare)


XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...