august 28, 2011

Shiseido Rouge Perfect - patru nuante, swatch-uri & review

 
Sunt convinsa ca cele mai multe dintre voi sunteti deja familiare cu brand-ul SHISEIDO deoarece am mai scris despre aceasta in cateva postari. Pentru cei acre nu stiu compania SHISEIDO a fost fondata de mai bine 120 de ani si este una dintre cele mai vechi companii din lume. Acum, compania va ofera o gama larga de produse pentru ingrijirea pielii si pentru machiaj de inalta calitate.
Am reusit sa imi cumpar cateva produse pentru ingrijirea pielii de la SHISEIDO cat am stat in Germania deoarece era reprezentanta fix langa unde stateam eu la camin. Din pacate nu am reusit sa imi cumpar de la ei nici un produs pentru machiaj, cu toate ca am auzit de calitatea lor desavarsita. Am primit aceste testere dragute de la SHISEIDO atunci cand am cumparat o crema de fata de la ei, din Douglas. M-am bucurat cand pe makeupalley.com ca aceste rujuri sunt destul de bine cotate - 4.4/5 si ca 75% dintre persoanele care au cumparat acest produs l-ar mai cumpara o data.


Rujurile incercate fac parte din gama permanenta SHISEIDO Rouge Perfect. Rujurile au o textura foarte cremoasa si destul de consistenta, iar spre deosebire de rujurile de la MAC, acestea sunt mult mai hidratante si mai pigmentate. Am aplicat doar o data din fiecare nuanta pe mana pentru a face aceste swatch-uri.


Bineinteles ca intre Rouge Perfect si rujurile de la MAC este si o mare diferenta de pret (pretul ma deprima tare), cele de la SHISEIDO costa in jur de $30 iar cele de la MAC costa 14.50$-15$. Pretul este un dezavantaj foarte mare in ceea ce priveste aceste produse si in general produsele lor. Produsele din gama de ingrijire a pielii sunt de o calitate superioara dar sunt prea scumpe :( Sunt sigura ca exista si alte produse de la diferite brand-uri care sa functioneze la fel si sa coste mai putin, dar daca totusi doriti un produs de calitate si puteti sa va permiteti un astfel de ruj, eu il recomand din toata inima.


In ceea ce priveste durabilitatea rujului de buze Rouge Perfect, el sta pe buzele mele in jur de 6 ore si asta fara sa aplic foarte multe straturi. Nici un alt ruj de buze nu a mai rezistat asa de mult pe buzele mele fara sa il mananc sau sa isi piarda din culoare. Nici macar produsul multifunctional pe care l-am cumparat de la MUFE - Aqua Cream nuanta Peach, pe care l-am folosit si ca ruj de buze dupa ce mi le-am hidratat in prealabil. Cel de la MUFE l-am simtit totusi destul de uscat pe buze, dar cu acest ruj nu am avut probleme.

SHISEIDO Rouge Perfect
Nuante incercate:

PK307
PK307 Tourmaline 
PK417
PK417 Bubblegum 
BE208
BE208 Baby
RD514
RD514 Dragon



(de la stanga la dreapta: Tourmaline, Bubblegum, Baby, Dragon)
(de la stanga la dreapta: Tourmaline, Bubblegum, Baby, Dragon)
(de la stanga la dreapta: Tourmaline, Bubblegum, Baby, Dragon)
Tourmaline, Bubblegum
Baby, Dragon

XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...