august 29, 2011

MAC Powder Blushes: 3 noi nuante, swatch-uri & review


Acesta este un review la trei nuante de fard de obraz din categoria Powder Blushes, din linia permanenta de farduri de obraz de la MAC. Exista opt(8) tipuri de farduri de obraz de la MAC la fel ca si la rujurile si fardurile de ochi de la ei: Powder, Sheertone, Sheertone Shimmer, Cremeblush/Blushcreme, Mineralize, Cream Color Base, Bronzers, Highlighters.  Pana in acest moment detin sase(6) dintre aceste tipuri de fard de obraz: Powder Blush, Sheertone Blush, Sheertone Shimmer Blush, Cremeblush, Mineralize Blush, Bronzer. Astazi va voi prezenta doar un tip de blush dintre cele enumerate si anume Powder Blush.

La fel ca si la fardurile de ochi/rujurile MAC si acest tip de blush-uri are patru(4) finisuri diferite: Matte, Frost, Satin, Beauty Powder Blush. Dintre aceste finisuri va voi prezenta tre(3) dintre acestea: Matte (Coppertone), Frost (Margin), Satin (Fleur Power). Fardurile de obraz mate au o textura (surprinzator) mata si sunt foarte pigmentate.


Margin este o nuanta maro deschis sidefata care m-am gandit ca se potriveste perfect ca highlighter/iluminator. Imi confera tenului o stralucire foarte naturala si sunt de parere ca aceasta nuanta (datorita texturii - Frost) se poate compara cu usurinta cu fardurile de obraz Mineralize Skinfinsh. Sincer sa va spun nu sunt o mare fana a acestui tip de finis si ma gandeam ca este o nuanta mult prea deschisa pentru pielea mea dar am fost placut surprinsa ca nu este asa. Pe langa ca are particule de stralucire aceasta nuanta este si foarte pigmentata. Nuanta complimenteaza orice tip de ten, chiar daca esti foarte palida si este cu siguranta un blush pe care il voi folosi mai mult vara atunci cand vreau sa-mi creez un look sun-kissed. Combinatia dintre aceasta nuanta si Coppertone este, cu siguranta, una foarte reusita.




Fleur Power are o textura semi-mata, foarte fina si foarte pigmentata. Acest tip de finis este de foarte multe ori preferat de mine deoarece da pielii o usoara stralucire, o stralucire naturala, nu foarte exagerata. Daca vezi nuanta Fleur Power doar in cutiuta ei, pare a fi un roz foarte deschis, pe scurt o culoare destul de naturala si care nu prezinta foarte mult interes. Odata intinsa pe mana, ea devina o nuanta aprinsa de roz-rosu si nicidecum coral pe pielea mea. Totul depinde de tipul de piele pe care il ai, am vazut anumite review-uri unde nuanta apaare coral pe piele, dar acesta nu este si cazul meu. Prefer sa aplic aceasta nuanta cu degetele (prin masicari de "tamponare") din cauza ca este foarte pigmentat fardul de obraz si cu pensula mi se pare ca se aplica foarte mult si nu este necesar. Eu am folosit pensula 187 si mi-am dat seama ca se aplica mult prea mult, dupa care am incercat cu pensula duo fibre (cea micuta) de la Sigma si am avut acelasi rezultat. Nuanta se amesteca foarte bine cu orice tip de ten si sunt de parere ca este cea mai pigmentata nuanta de roz pe care am incercat-o pana acuma. Am primit multe complimente atunci cand a folosit aceasta nuanta. Trebuie sa aveti grija atunci cand va alegeti acest blush de pe site-ul oficial MAC deoarece swatch-ul de acolo nu corespunde deloc.


Eu mi-am cumparat nuanta Coppertone deoarece vroiam sa o compar cu renumitul Mineralize Skinfinish Natural - Deep Medium si sa vad daca aceasta nuanta il poate inlocui. Bineinteles, ca nu il poate inlocui dar sunt doua nuante care se aseamana mult. Imi pare rau ca nu am facut o poza cu cele doua nuante una langa alta dar mi-a venit aceasta idee numai acuma. Daca nu uit am sa revin cu o poza cu aceste doua nuante ca sa va lamuriti si voi. Oricum, Coppertone este o nuanta perfecta pentru contur si se potriveste oricarei tip de piele.


Fleur Power - in cutiuta si swatch pe mana
Fleur Power
Fleur Power
Margin asa cum arata in cutiuta si swatch pe mana
Margin
Margin
Coppetone  asa cum arata in cutiuta si swatch pe mana
Coppertone
Coppertone

Sfat: In ceea ce priveste fardurile de obraz va sfatuiesc sa va alegeti cele care sunt cele mai pigmentate si mai aprinse, deoarece nuantele pot fi doarte usor amestecata si estompate ca sa nu mai para atat de aprinse. Daca alegeti farduri de obraz care sunt mai naturale, nu mai aveti posibilitatea sa faceti acest lucru. Asa ca, fetelor, nu va speriate de nuantele aprinse si optati mereu pentru acestea.

Voua ce nuanta de fard de obraz va place de la MAC (Powder Blush) si care dintre cele trei incercate va place mai mult?

Bonus Pictures:

 O zi superba de calarit la echitatia din Poiana Brasov!


 My lovely dog - Hera


XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...