septembrie 10, 2011

Just for fun: Midnight Metallic Nail Tutorial


Mici sau mari, pe rochii, fuste, pantaloni sau palarii sau chiar pe unghii, bulinele sunt un alt trend al anului pe care ar fi bine sa nu il ocolesti. Inspirate din moda anilor '50, bulinele pononeze (polka dots) sunt in mare voga in acest sezon. Se pare ca trendul bulinelor s-au transformat in ceva mai sofisticat, mai elaborat si le putem purta si pe unghii. Cei de la Beautylish iubesc acest super trend si s-au gandit sa creeze un look de toamna in nuante albastru inchise si nuante metalice de auriu si argintiu. Mi-a placut foarte mult acesta manichiura si m-am gandit sa mi-o fac si eu si pe deasupra, sa o si personlizez. Aceasta este o manichiura destul de simplu de facut doar ca va trebui sa ai rabdare pentru ca va dura in jur de 20 de minute daca nu mai mult. In loc de albastrul navy eu am folosit o nuante de gri fumuriu iar entru punctele gri metalizate am ales o oja putin mai inchisa decat cea din poza. Sper sa va placa! Astept parerile voastre!


 Produse folosite:  
  1. Creative Nail Design Stickey Base Coat
  2.  China Glaze Black Diamond
  3. Gri metalizat inchis (Classics Glamour) SAU gri deschis (Essie Chinchilly)
  4. Oja cu particule stralucitoare aurii Classics Glamour 
  5. Orly Rubberized Base Coat (este transparent dar l-am facut eu mai rozaliu)
  6. Nail Art Confetti aurii SAU Nail Art bucati metalice aurii

Am dat cu doua straturi de China Glaze, am asteptat sa se usuce dupa care, pentru puncte am folosit capul mai gros al aplicatorului pentru strasuri (puncte etc). Am poza la alegere doua oje gri ca sa vedeti ca se poate face aceasta manichiura si cu o nuanta mai deschisa de gri. Eu am folosit o nuanta mai inchisa si arata la fel de frumos. Am combinat Rubberized Base Coat de la Orly cu particulele aurii si am aplicat cu capatul mai subtire al aplicatorului cateva particule de nail art, la sfarsit.

 


  
Pasii urmati:


XOXO,
Afrodita
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...